Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1217 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    bedankt!!!
    is er toevallig ook een dvd van?
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    bedankt!!!
    is er toevallig ook een dvd van?
    Niet op Amazon.com en die hebben een behoorlijk assortiment, dus ik vrees van niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Het is ook maar een filmpje van 8 minuten. Daar wordt niet snel een DVD van gemaakt. Hooguit op een compilatie DVD of als extra op een of andere release.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29

    Standaard

    Ik dacht ook dat het een scene betrof uit een film, maar dat is dus helaas niet zo..
    evengoed bedankt
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  5. #30

    Standaard

    aangezien hier al een topic is, ik zoek 2 films...

    de eerste is een film die gaat over een man&vrouw die samen in eeen auto zitten, ze krijgen autopech en de vrouw gaat mee met een trucker, en dan komt er paniek want die vrouw laat niks van zich horen etc etc.

    de tweede film is een film waarin de 'goodguys' op vakantie ofzo zijn en dan komen er 'bad guys' met van die buggy's ze achterna racen...en dan krijg je dus zo'n hide&seek situatie...

    ik ben al zolang opzoek naar de titels van deze films...hopelijk weten onder deze dvdkenners iemand de titels.

  6. #31

    Standaard

    De eerste film die je zoekt is laatst op tv geweest, kan alleen zo niet op de naam komen. Ik zal kijken of ik hier nog op kan komen. De 2e ken ik niet.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf Bekijk bericht
    De eerste film die je zoekt is laatst op tv geweest, kan alleen zo niet op de naam komen. Ik zal kijken of ik hier nog op kan komen. De 2e ken ik niet.
    Breakdown, volgens mij.

  8. #33

    Standaard

    ge-wel-dig...dat is inderdaad de eerste die ik zoek. meteen besteld bij play.com

    hopelijk weet iemand anders nr2 die ik zoek.

  9. #34

    Standaard

    ik zoek een film
    het gaat over zo man in het bos een ouwe seal of zo iets en dan jagen ze hem op
    en dan maakt hij zelf een mes van een stuk staal dat is nog wat ik weet

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    ik zoek een film
    het gaat over zo man in het bos een ouwe seal of zo iets en dan jagen ze hem op
    en dan maakt hij zelf een mes van een stuk staal dat is nog wat ik weet
    Klinkt als... twee films...

    Je zal First Blood (Rambo) wel niet bedoelen, dus dan blijft "The Hunted" (Tommy Lee Jones) over...
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Klinkt als... twee films...

    Je zal First Blood (Rambo) wel niet bedoelen, dus dan blijft "The Hunted" (Tommy Lee Jones) over...

    ja klopt the hunted was het ja bedankt he

  12. #37

    Standaard

    nogsteeds ben ik opzoek naar een film....: het speelt zich af langs een river opgejaagt door mannen in van die buggy's uiteindelijk komen ze bij een huis en vliegen ze met 'zo'n oud vliegveld door een graanveld ofzo....

    wie o wie komt dit enigzins bekend voor....

    super bedankt want deze film zoek ik al maanden...

  13. #38

    Standaard

    De beroemdste film met een vliegtuig in een maïsveld is natuurlijk North by Northwest.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #39

    Standaard

    zo'n oude film is het niet...hij za uit de jaren 90 zijn denk ik...zo'n typische amerikaanse aktie film op veronica ofzo...

  15. #40

    Standaard Welke film/serie is dit?

    ,

    Ik hoop dat ik in dit topic op de juiste plek bent. Ik ben op zoek naar de volgende film/miniserie:

    Waarschijnlijk engels, gaat over een huurmoordernaar die 12 mensen(discipelen) vermoord. Zo weet ik dat de moorden bizar waren, 1tje werd begraven met een rietje in zijn mond. De ander opgehangen aan een spoorbrug. De ander met een lepeltje in zijn mond.

    Ik kan niet op de naam komen van deze film/miniserie. Werd een paar jaar geleden uitgezonden door rtl4. In 2 delen als ik me het goed herinner. Dus het kan best om een miniserie gaan. Ik wil graag deze graag aanschaffen.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

  16. #41

    Standaard

    Ik ben de titel van een (tv)film vergeten waarin Betty White (Rose uit de Golden Girls) de hoofdrol had. Ze was hardwerkenede weduwe of gescheiden oudere dame en ging er tussen uit naar een warm vakantieoord. Hier ontmoette ze twee mannen waar ze maar moeilijk kon tussen kiezen.
    Dat was wat ik me er van kan herinneren...
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  17. #42

    Standaard

    Mijn excuses, heb net zelf de titel gevonden http://www.imdb.com/title/tt0101563/
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  18. #43

    Standaard

    Edit: laat maar
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #44

    Standaard

    P.S. Net las ik ook ergens dat de film nooit op dvd of vhs is uitgebracht, lekker doelloos dus.
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Edit: laat maar
    http://www.8hours.eu/ Stop long animal transports

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrc18 Bekijk bericht
    ,

    Ik ben op zoek naar de volgende film/miniserie:
    Waarschijnlijk engels, gaat over een huurmoordernaar die 12 mensen(discipelen) vermoord.
    Messiah (http://www.imdb.com/title/tt0249301/)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie Bekijk bericht
    Helemaal top!, thankss kan ik eindelijk op zoek naar de dvd als die er is. Nogmaals bedankt!

  23. #48

    Standaard

    Nou eens kijken of mensen weten wat ik hiermee bedoel.

    Ik denk dat ik deze film 14/15 jaar geleden een keer heb gezien. Wilde toen een tekenfilm huren in de videotheek en per ongeluk was er een verkeerde videoband in gestopt dus had ik de verkeerde film mee.
    De enige aanwijzing die ik heb over deze film is dat het ging over een man met een dodelijke ziekte en hij woonde in een glazen cirkel. Wanneer hij buiten dit 'terrarium' kwam kreeg hij niet genoeg zuurstof of iets dergelijks en zou hij overlijden.

    Het lijkt me haast teveel gevraagd of iemand de titel weet ofzo, maar meer weet ik niet over deze film :$

    Anyone?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip Bekijk bericht
    Nou eens kijken of mensen weten wat ik hiermee bedoel.

    Ik denk dat ik deze film 14/15 jaar geleden een keer heb gezien. Wilde toen een tekenfilm huren in de videotheek en per ongeluk was er een verkeerde videoband in gestopt dus had ik de verkeerde film mee.
    De enige aanwijzing die ik heb over deze film is dat het ging over een man met een dodelijke ziekte en hij woonde in een glazen cirkel. Wanneer hij buiten dit 'terrarium' kwam kreeg hij niet genoeg zuurstof of iets dergelijks en zou hij overlijden.

    Het lijkt me haast teveel gevraagd of iemand de titel weet ofzo, maar meer weet ik niet over deze film :$

    Anyone?
    Doet me denken aan "the Boy in the Plastic Bubble" met John Travolta: http://www.imdb.com/title/tt0074236/
    Laatst aangepast door Carlos Santuna : 10-03-2008 om 16:28 Reden: spelfoutje

  25. #50

    Standaard

    Over dat onderwerp is er ook Bubble Boy uit 2001 met Jake Gyllenhaal, maar die kan je dus niet 15 jaar geleden gezien hebben
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •