Pagina 3 van 49 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1217 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Over dat onderwerp is er ook Bubble Boy uit 2001 met Jake Gyllenhaal, maar die kan je dus niet 15 jaar geleden gezien hebben
    Misschien is Bubble Boy een remake?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Zal vast wel ja, alleen bizar dat een tv-filmpje zo'n vrij grote Hollywoodremake krijgt. Nu, het lijkt me sterk dat deze films niets met elkaar te maken hebben: het verhaal/thema is exact hetzelfde
    Deze moest ik niet eens IMDb-en: ik had het verhaal van deze film ooit gelezen in een blaadje en vond het zo bizar dat ik het niet meer vergeten ben
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #53

    Standaard

    En er is ook een Seinfeld-aflevering over dit onderwerp, trouwens. Ik denk dat we de bubble-boys dan wel weer gehad hebben.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    En er is ook een Seinfeld-aflevering over dit onderwerp, trouwens. Ik denk dat we de bubble-boys dan wel weer gehad hebben.
    hehe, Triviant met George...'moops'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    ik zoek de naam van een film voor de volgende omschrijving:

    een moordenaar pleegt moorden via electriciteit. De moordenaar zelf is ook gemaakt van electriciteit en verplaatst zich door electriciteitkabels om op zoek te gaan naar slachtoffers. Ik kan mijn eigen een scene herinneren waarin een meisje vermoord word door haar magnetron. De film heet in ieder geval niet Shocker of Lawnmower Man. Wie o wie kan mij helpen?
    Laatst aangepast door ferryb86 : 12-03-2008 om 12:02

  6. #56

    Standaard

    Dat is Ghost in the Machine (denk ik): http://www.imdb.com/title/tt0107009/

  7. #57

    Standaard

    Ja, het eerste wat ook bij mij op kwam was "Ghost in the Machine"
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  8. #58

    Standaard

    bedankt, dit is hem!! Bedankt voor de reacties!

  9. #59

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Ben op zoek naar een titel van een animatiefilm. Ik weet het allemaal alleen niet zo goed omdat ik deze film in mijn vroege kinderjaren heb bekeken. Het zal een film zijn die in de jaren 80 of eind jaren 70 is uitgebracht. Het betref een fantasyfilm met demonen, draken dan wel andere magische dieren. Hadden allemaal verschillende kleuren en verschillende krachten en zagen er ook allemaal anders uit. Ze hielpen volgens mij een jongen en meisje (waartegen weet ik alleen niet meer). En volgens mij waren deze verscheidene demonen, draken of andere magische dieren met elkaar verbonden of hielpen ze elkaar (ze waren in ieder geval een team). En volgens mij was er ook sneeuw of winter in deze film. Sorry voor de summiere opsomming, maar meer herrineringen heb ik helaas niet (ik zal rond de 4 of 5 jaar geweest zijn.


    Alvast bedankt voor jullie hulp dan wel voorstellen.

  10. #60

    Standaard

    De Care Bears? xD
    Maar in de periode die je beschrijft werd er zoveel gelijkaardige fantasy uitgebracht. Je zult toch een beetje dieper moeten graven denk ik hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #61

    Standaard

    Ik zoek de naam van een Chinese film (drama) die ik ruim 10 jaar geleden op tv gezien heb. Ik weet er nog wat flarden van:

    zo draaide het vooral om een vrouw die mie maakte en daarmee van haar kleine dorp naar de stad ging om het te verkopen. Ze spaarde het geld op om een grote tv te kunnen kopen. In haar dorp was namelijk nog geen tv te bekennen.

    De film had een korte naam als ik me goed herinner.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 18-03-2008 om 10:50
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #62

    Standaard

    Ermo (http://www.imdb.com/title/tt0109738/maindetails)
    Mijn interesse is trouwens gewekt, bedankt
    Zelf trouwens gewoon even ge-IMDb-ed op "Chinese" en "noodles"
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 18-03-2008 om 11:08
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ermo (http://www.imdb.com/title/tt0109738/maindetails)
    Mijn interesse is trouwens gewekt, bedankt
    Zelf trouwens gewoon even ge-IMDb-ed op "Chinese" en "noodles"
    Jaaaa, dat was 'm inderdaad! Benieuwd of deze ergens op dvd is verschenen. Ik vond het destijds een mooie film namelijk
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Hoi, ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van een filmtitel. Ik heb niet veel info over de film, dit omdat ik de film zelf niet ken maar wel vaagjes erover hebt gehoord.

    Film info: Een man trouwt met de eerste te best vrouw die hij ziet en gaat op vakantie. daar aangekomen komt ie erachter dat zijn vrouw heel anders is dan dat ze voor haar trouwen was. En op vakantie komt ie zijn ware liefde tegen.

    B.V.D.

    Usman

  16. #66

    Standaard

    War and Peace (http://www.imdb.com/title/tt0049934/plotsummary)
    Suspicion (http://www.imdb.com/title/tt0034248/plotsummary)

    Misschien is het er hier één van?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #67

    Standaard

    hoi Usman, deze film heet denk ik The Heartbreak Kid. Deze film is deze week te koop op dvd!

  18. #68

    Standaard

    Ik zoek een Ninja film. Waarin de hoofdrol is neergezet namens een Amerikaanse (Witte) Ninja met snor. Geen chuck norris dacht ik. Wat ik weet is dat hij ergens infiltreerde om iets te halen. Een raar iets wat ik nog weet, is dat er een oude man in meditatiestand wordt onthoofd en vervolgens na een tijdje weer springlevend is en nogmaals onthoofd word. Ik kan mij ook iets herinneren van een oude man met zwaard op een draaiende schijf in kleermakerszit.

    Nja het is weinig info, maar het is dan ook 12 jaar geleden dat ik hem gehuurd had

  19. #69

    Standaard

    Bedankt Dennoman & ferryb86. It is the Heartbreak kid zo te zien. Maar ik denk dat ik de 2 van Dennoman ook maar eens moet gaan kijken. Lijken me ook wel interessante titels. Bedankt nogmaals allebei.
    Usman
    Laatst aangepast door Usman : 21-03-2008 om 16:34 Reden: Spelling foutjes

  20. #70
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Kan me iemand nog wat films zeggen waar er 'massa scenes' in voorkomen. Hiermee bedoel ik bv zoals in :
    Lord of the rings : de enorme legers die je te zien krijgt
    300 : 300 spartanen die het perzische leger tegemoet lopen
    troy : de hele zee die bedekt is met boten en ook alweer de enorme legers
    maar ook bv. 2 fast 2 furious : als er opeens honderden auto's tevoorschijnkomen.
    Zulke films zoek ik waar je echt kippevel en een 'wow gevoel' krijgt. ^^

  21. #71

    Standaard

    Spartacus, enorme legers
    The Ten Commandments, de Hebreeuwse slaven die Egypte mogen verlaten.
    The Longest Day,spreekt voor zich.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #72

    Standaard

    Star Wars natuurlijk
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #73

    Standaard

    Tjah, bijna elke epische film valt wel onder deze noemer.

    Recente voorbeelden: Gladiator, King Arthur, The Last Samurai.

    En qua grootte v/d legers met stip op 1: Kingdom of Heaven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #74

    Standaard

    Hallo,

    ik zoek een film. Het speelt zich af merendeel op een school, dat wordt geterroiseerd door een bende. Dan komt er een leraar en die probeert hen tegen te houden. ik weet zijn naam niet, maar die man speelt ook in een komedie.

    Verder zoek ik een film, waarin veel bendes spelen, afspelende in een grote stad, welke dat is, weet ik niet. Een scene die ik me kan herinneren is dat al die bendes in een park bijeenkomen om samen te werken ofzo..

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bulla Bekijk bericht
    Hallo,

    ik zoek een film. Het speelt zich af merendeel op een school, dat wordt geterroiseerd door een bende. Dan komt er een leraar en die probeert hen tegen te houden. ik weet zijn naam niet, maar die man speelt ook in een komedie.
    187 met Samuel Jackson misschien ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 3 van 49 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •