Pagina 33 van 49 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1217 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hannelore Bekijk bericht
    Ik heb al op youtube,wikipedia en google gezocht maar zonder titel vind ik de film niet;

    Het gaat over een leerkracht, ik dacht dat hij autisme had (Asperger syndroom) en hij werkt eerst in de bouw omdat zn vader dat het beste vind. Uiteindelijk mag hij beginnen als leerkracht in een lagere school, ondanks het feit dat hij door zijn aandoening steeds trekjes doet met zijn gezicht en stottert enzo. Eén kindje mag ondanks haar grote spijt niet in zijn klas komen. Hij word uiteindelijk leerkracht van het jaar. Dacht dat het gebaseerd was op een waardgebeurd verhaal. Geen idee of het nuttig is; maar er kwam een konijntje in dat Waffle noemde, en dan een vrouw met een rode truck.
    Het is een Hallmark TV Movie "Front of the Class" denk ik.
    Laatst aangepast door *Sarita* : 30-07-2011 om 23:31

  2. #802

    Standaard

    Ik heb er ook één. Het is een TV-film of TV-miniserie, ik vind 'm in de IMDB niet terug. Moet uit de jaren 80 zijn. Het gaat over een familie die uit elkaar gescheurd wordt na het overlijden van de mater familias. Eén van de zonen van de familie, de misfit die een beetje een draaideurcrimineel is die tevergeefs zijn leven op de juiste sporen tracht te krijgen, speelt op gegeven moment op zijn eentje 's nachts op een verlaten terrein honkbal. En nu komt de belangrijke aanwijzing: tijdens die bewuste scène wordt als achtergrondmuziek het nummer Mercy Street uit het album So van Peter Gabriel gebruikt.

    Welke film zou dit kunnen zijn?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #803

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Het is een Hallmark TV Movie "Front of the Class" denk ik.
    Ja, dat is 'em, heb ik er toch al ene nu. Danku
    Make love, not war.

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb er ook één. Het is een TV-film of TV-miniserie, ik vind 'm in de IMDB niet terug. Moet uit de jaren 80 zijn. Het gaat over een familie die uit elkaar gescheurd wordt na het overlijden van de mater familias. Eén van de zonen van de familie, de misfit die een beetje een draaideurcrimineel is die tevergeefs zijn leven op de juiste sporen tracht te krijgen, speelt op gegeven moment op zijn eentje 's nachts op een verlaten terrein honkbal. En nu komt de belangrijke aanwijzing: tijdens die bewuste scène wordt als achtergrondmuziek het nummer Mercy Street uit het album So van Peter Gabriel gebruikt.

    Welke film zou dit kunnen zijn?
    Is dit niet de aflevering "Killshot" uit Miami Vice?

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Is dit niet de aflevering "Killshot" uit Miami Vice?
    Nee, het is beslist een film en géén aflevering van Miami Vice.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hannelore Bekijk bericht
    En nog een film over een klas;
    Een klas met "hopeloze" kinderen, waar slechts één leraar in hen geloofd, en ook de ouders enzo thuis gaat opzoeken waar hij ondervind dat ze een slechte opvoeding hebben. Door allerlei trucs en hen al spelend dingen te leren (bv. elke 30seconden dat ze zwijgen drinkt hij een heel brikje chocomelk op) halen ze uiteindelijk allemaal de beste punten...

    Hopelijk zeggen deze films jullie iets, en alvast bedankt!
    De Asperger-film is inderdaad "Front of the Class" en deze laatste ken ik eveneens ... ik ga eens heel diep in m'n geheugen moeten graven, misschien dat de titel me alsnog te binnen schiet. "The Ron Clarck Story" met Matthew Perry? 'k Twijfel.

  7. #807

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De Asperger-film is inderdaad "Front of the Class" en deze laatste ken ik eveneens ... ik ga eens heel diep in m'n geheugen moeten graven, misschien dat de titel me alsnog te binnen schiet. "The Ron Clarck Story" met Matthew Perry? 'k Twijfel.
    Dat is 'em inderdaad, bedankt!
    Make love, not war.

  8. #808

    Standaard

    Iemand enig idee uit welke film de volgende foto komt? Rutger Hauer heeft 132 films gemaakt, dus het is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg. De naam van de actrice weet ik niet.


  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Iemand enig idee uit welke film de volgende foto komt? Rutger Hauer heeft 132 films gemaakt, dus het is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg. De naam van de actrice weet ik niet.

    Makkie - dat is Nighthawks met Stallone.

    http://www.imdb.com/title/tt0082817/
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #810

    Standaard

    Ik zat er al aan te denken, maar kon de actrice niet plaatsen. Film te lang geleden gezien. Thanks!

  11. #811

    Standaard

    Ik zoek een film waar ik het volgende nog vanaf weet: Er stond iets ergs te gebeuren, ik weet niet precies meer wat. En wanneer het zou gebeuren hing af van hoeveel mensen een bepaalde website bezochten. Volgens mij was een andere scene in de film dat het leek alsof het huis gefilmd werd. Toen ze echter opzoek gingen naar de camera was er niets te vinden.

    Ik weet het, de aanwijzingen zijn lekker vaag, maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.

  12. #812

  13. #813

  14. #814

    Standaard

    Thanks guys!!

  15. #815

    Standaard

    Ik heb al zelf gezocht, maar helaas...

    Voor mijn vrouw (ze wist niet meer of het een serie of een film was):

    - Een boot is gezonken (lang geleden)
    - Duikers gaan kijken, zien door een patrijspoort een meisje lopen
    - Er zijn mensen die het overleefd hebben in het schip
    - De eerste 2 duikers worden neergeschoten

    Iemand een idee?

  16. #816

    Standaard

    Het eerste wat in me op komt is "Goliath Awaits" met o.a. Christopher Lee, volgens mij als de kapitein.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb al zelf gezocht, maar helaas...

    Voor mijn vrouw (ze wist niet meer of het een serie of een film was):

    - Een boot is gezonken (lang geleden)
    - Duikers gaan kijken, zien door een patrijspoort een meisje lopen
    - Er zijn mensen die het overleefd hebben in het schip
    - De eerste 2 duikers worden neergeschoten

    Iemand een idee?
    Er was een tv-serie met dit gegeven inderdaad, waarvan ook ik de naam vergeten ben helaas. Ik dacht ergens uit de jaren '80...kan dat kloppen? In elk geval wel lang geleden.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #818

    Standaard

    Was dat niet een soort van vervolg op die Poseidion film ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #819

    Standaard

    Hey

    Oké ik heb de film nooit gezien; enkel het begin, maar ik weet nog dat hij op mijn verlanglijstje stond.
    Het was redelijk bekende film uit de jaren 60-70 als ik mij niet vergis. Het was een moordenaar die alles tot in de puntjes klaarzette. Hij droeg ook een bril (en ik herinner mij nog dat het beeld wazig was tot hij de bril aanzette). Hij had een geweer verstopt onder zijn kussen.

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Er was een tv-serie met dit gegeven inderdaad, waarvan ook ik de naam vergeten ben helaas. Ik dacht ergens uit de jaren '80...kan dat kloppen? In elk geval wel lang geleden.
    Volgens mij is dat ook Goliath Awaits ('81) met een nog jonge Mark Harmon in een hoofdrol, toendestijds erg spannende tv serie.

  21. #821

    Standaard

    Dat zo zomaar eens kunnen inderdaad...de titel doet me niet meteen een bel rinkelen, maar als ik het plaatje op ImdB zo zie, dan lijkt het er wel verdacht veel op. Ik denk dat ik deze dus bedoelde (en rogue ook wellicht?)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #822

    Standaard

    maddog, Lex vd Moolen, littleduck en BigLebowski, bedankt!

    Ik ben meteen op zoek gegaan naar de film en inderdaad, het is 'm. Soms ben ik toch wel weer verbaasd dat iemand met zo weinig gegevens toch de juiste film aan kan wijzen....

    Nogmaals bedankt !

  23. #823

    Standaard

    Begin van het jaar via het filmtrailer-kanaal van mijn blu-ray speler een trailer gezien van een nieuwe Engelse (weet ik niet meer zeker) thriller/horror die nog in de bios moest komen.

    Een aantal mensen worden voor een tv-programma in een oude fabriek opgesloten en moeten daar een nacht overlven. Overal zijn nachtcamera's opgehangen om dit alles te regisseren en het is de bedoeling dat de deelnemers goed angst wordt aangejaagd voor het geld én de kijkcijfers. Tot er ineens een échte moordenaar angst en terreur zaait, óók bij het productieteam, want dit was niet de bedoeling.

    Ik dacht dat de titels iets was als The Trial of The Test of iets in die richting, maar ik kan er niet meer op komen. En de trailer staat ook niet meer op dat filmkanaal. Iemand een idee?

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Begin van het jaar via het filmtrailer-kanaal van mijn blu-ray speler een trailer gezien van een nieuwe Engelse (weet ik niet meer zeker) thriller/horror die nog in de bios moest komen.

    Een aantal mensen worden voor een tv-programma in een oude fabriek opgesloten en moeten daar een nacht overlven. Overal zijn nachtcamera's opgehangen om dit alles te regisseren en het is de bedoeling dat de deelnemers goed angst wordt aangejaagd voor het geld én de kijkcijfers. Tot er ineens een échte moordenaar angst en terreur zaait, óók bij het productieteam, want dit was niet de bedoeling.

    Ik dacht dat de titels iets was als The Trial of The Test of iets in die richting, maar ik kan er niet meer op komen. En de trailer staat ook niet meer op dat filmkanaal. Iemand een idee?
    the expiriment? of the killingroom..?

  25. #825

Pagina 33 van 49 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •