Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1217 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard aan bobbiejuuh over de film

    Hallo
    Over de film waar ze levende oftewel bevroren mensen eten
    snap wat je bedoelt effe zoeken

  2. #902

    Standaard Russel Crowe Police rescue deel 1,2,3,4,

    Ben op zoek naar de film of serie police rescue wie kan mij helpen hieraan

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door melody190274 Bekijk bericht
    Hallo,

    wie kan mij helpen?, ik ben op zoek naar de naam van een serie uit de jaren 80, het ging om een tweeling (broer en zus) het meisje had lange donkerblonde haren, en zoals ik me herinner vloog de vader in een helikopter. het was een avonturen serie...

    en als ik het goed heb werdt de tweeling broer gespeeld door jason bateman.

    wie o wie weet dit

    groetjes joyce
    Mogelijk Danger Bay?
    http://www.imdb.com/title/tt0086692/
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #904

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een aflevering van G.I. Joe (jaja, de cartoon serie) waarin een of andere slechterik (dacht ik) opgesloten word in een soort van schelp. Volgens mij had deze cartoonfiguur een vrij hoge, schelle stem. Een beetje zoals Megatron in Transformers. Heeft iemand een idee?

    Heb het gevonden.

    http://www.youtube.com/watch?v=czqma...feature=relmfu

    Het is de G.I. Joe cartoon movie
    Laatst aangepast door Marc T. : 02-08-2012 om 11:51

  5. #905

    Standaard

    De film gaat over een groepje jongeren uit engeland, ierland of schotland. Het waren volgens mij een soort punkers en gingen naar rave parties. Ze reden op paarden wat ik me kan herinneren en één kerel had een kogelroos op z'n voorhoofd getekend.
    De film begint volgens mij met een gast die uit de gevangenis komt en die een gameboy bij zich heeft. Denk dat de film uit de jaren negentig of eind jaren tachtig komt.
    Als titel moet ik steeds denken aan iets met 'head' of 'bullet' maar daar heb ik al op gezocht en niets gevonden. Hopelijk kan hier iemand mij helpen!

  6. #906

    Standaard

    Wie o wie kan me de titel geven van de volgende serie?

    -Het betreft een Kinderserie.
    -De serie zal denk ik van eind jaren 70 zijn.
    -Het betreft een poppenserie (zoals de fabeltjeskrant, bereboot, astronautjes).
    -Hoofdpersoon is een Eekhoorn die detective is. Hij heeft een krulsnor en petje op.
    -De reeks is NL gesproken, maar of het van origine ook uit NL komt weet ik niet.
    -Er waren ook boeken van met fotos uit de serie als afbeeldingen.

  7. #907

  8. #908

    Standaard

    Is het deze?



    Edit, het petje is afgevallen, en zijn snor heeft hij afgeschoren .

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Flik de Eekhoorn?
    Dat issem! Jahahaha. Mijn dank is groot

    Hier istie, met snor en petje
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-09-2012 om 11:25

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Ik herinner mij nog een scene waarbij een groep jongeren in een schietpartij terechtkomen. Een van hen werd geraakt en men toonde de kogel doorheen zijn maag in zijn nieren, darmen... gaan.

    Was geen oude film alleszins. Iemand die dit toevallig weet?
    Klinkt als een aflevering van CSI .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Ik herinner mij nog een scene waarbij een groep jongeren in een schietpartij terechtkomen. Een van hen werd geraakt en men toonde de kogel doorheen zijn maag in zijn nieren, darmen... gaan.

    Was geen oude film alleszins. Iemand die dit toevallig weet?
    Enige scene die ik me dan herinner komt uit Three Kings; met George Clooney, Mark Wahlberg en Ice Cube.

  12. #912

    Standaard

    Hey medefilmfans!

    Al een tijdje loop ik met een film in mijn hoofd die ik in mijn jeugdjaren gezien heb tijdens het zappen (rond de kerstperiode)

    Het gaat om een soort alien die neergestort is op aarde en ontdekt wordt door een jongen en een meisje ( mss broer en zus). De film speelt zich af in de sneeuw en de alien ziet er eerder menselijk uit met een soort net over zijn hoofd. Hij is verzot op snoepjes ( ze geven hem dan ook veel m&m's of skittles). Er werd Engels gesproken maar ik ben er vrijwel zeker van dat dit gedubd was, denk eerder dat het een Noorse of Zweedse film is.

    Het is makkelijk 15 jaar geleden. Ik zag hem nooit volledig maar zou nu wel eens weten hoe het afloopt...
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  13. #913

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    mac and me?
    Jammer genoeg is het die niet. De alien in de film die ik zag was eigenlijk gewoon een man met een zwart net voor zijn gezicht.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  15. #915

    Standaard filmtitel uit de jaren 70

    Hallo,

    ik heb helaas niet veel informatie maar ben al jaren op zoek naar een film die ik samen met klasgenootjes tijdens een verjaarsfeestje in de bioscoop zag (oude Luxortheater in Deventer). Ik heb uitgerekend dat het in 1974, '75 of '76 moet zijn geweest.

    We waren een jaar of 11 denk ik, eigenlijk te jong voor de film omdat het eigenlijk een 'grote mensenfilm' was. Het was een (volgens mij) Amerikaanse film die zich voornamelijk op de zee afspeelde, in speedboten. De hoofdrollen waren voor een man en een vrouw die elkaar in eerste instantie niet kenden. Ze werden na verloop van tijd wel verliefd op elkaar, er werd ook gezoend en de moeder van de jarige, die ook mee was, geneerde zich ook een beetje daar voor. Wat ik me verder herinner is dat er gezocht werd naar een schat, zowel door de twee hoofdpersonen als door de boeven die de schat ook wilde hebben. Er werd ook op elkaar geschoten, zelfs met harpoenen. Het liep uiteindelijk goed af, de twee hoofdpersonen vonden de schat. Het was iets met een kruis of een drakendolk..

    Pff, als ik het zo overlees vraag ik me af of iemand zich hier iets van kan herinneren. Kan het me bijna niet voorstellen maar niet geschoten is altijd mis niewaar?

    Alvast bedankt..

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bovanmo Bekijk bericht
    Hallo,

    ik heb helaas niet veel informatie maar ben al jaren op zoek naar een film die ik samen met klasgenootjes tijdens een verjaarsfeestje in de bioscoop zag (oude Luxortheater in Deventer). Ik heb uitgerekend dat het in 1974, '75 of '76 moet zijn geweest.

    We waren een jaar of 11 denk ik, eigenlijk te jong voor de film omdat het eigenlijk een 'grote mensenfilm' was. Het was een (volgens mij) Amerikaanse film die zich voornamelijk op de zee afspeelde, in speedboten. De hoofdrollen waren voor een man en een vrouw die elkaar in eerste instantie niet kenden. Ze werden na verloop van tijd wel verliefd op elkaar, er werd ook gezoend en de moeder van de jarige, die ook mee was, geneerde zich ook een beetje daar voor. Wat ik me verder herinner is dat er gezocht werd naar een schat, zowel door de twee hoofdpersonen als door de boeven die de schat ook wilde hebben. Er werd ook op elkaar geschoten, zelfs met harpoenen. Het liep uiteindelijk goed af, de twee hoofdpersonen vonden de schat. Het was iets met een kruis of een drakendolk..

    Pff, als ik het zo overlees vraag ik me af of iemand zich hier iets van kan herinneren. Kan het me bijna niet voorstellen maar niet geschoten is altijd mis niewaar?

    Alvast bedankt..
    klinkt als "the deep", 1977...

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door melody190274 Bekijk bericht
    Hallo,

    wie kan mij helpen?, ik ben op zoek naar de naam van een serie uit de jaren 80, het ging om een tweeling (broer en zus) het meisje had lange donkerblonde haren, en zoals ik me herinner vloog de vader in een helikopter. het was een avonturen serie...

    en als ik het goed heb werdt de tweeling broer gespeeld door jason bateman.

    wie o wie weet dit

    groetjes joyce
    Alle series van hem:

    Little House on the Prairie (1981-82)
    Silver Spoons (1982-84)
    It's Your Move (1984-85) Valerie (1986-1991, VS-titel The Hogan Family)
    Some Of My Best Friends (televisieserie) (2001)
    Arrested Development (2003-2006)
    The Jake Effect (2006) Sit Down Shut Up (2009)

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    klinkt als "the deep", 1977...
    dat moet the deep zijn idd, met de gouden draken ketting

  19. #919

    Standaard

    Damn, ik kom er niet op. Misschien kunnen jullie me helpen. Ik zoek een soundtrack van een film, mag dat ook?

    Veel info heb ik niet alleen dat het gaat over een persoon die stiekum een beetje zichzelf speelt in de film, althans, zijn levensverhaal. Van de soundtrack komt 1 nummer die vrij bekend is en onlangs nog op 3FM werd gedraaid bij Domien. De stem van die zanger klinkt zwaar alla Barry White maar is hem volgens mij niet. Vrij snel nummer.

    Ik weet het, het klinkt erg vaag maar meer weet ik er ook niet van. Help...

  20. #920

    Standaard

    @de tuinman en Paul

    Heb net de trailer even opgezocht en het verhaal gelezen op MM en het lijkt er inderdaad op dat dit hem is. Alleen 1977 kan ik niet helemaal plaatsen, ik zal wel 13 zijn geweest dan ipv 11.

    In ieder geval superbedankt voor het meedenken.

    Heb trouwens nog een film waar ik naar op zoek ben. Het is een film waar Paul Newman in meespeelt, hij geeft een vriend die bekneld zit in het water mond op mond beandeming omdat het water door de vloed steeds hoger geraakt. Dat gaat natuurlijk maar even goed en de vriend verdrinkt uiteindelijk..
    iemand een idee?

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bovanmo Bekijk bericht
    @de tuinman en Paul

    Heb net de trailer even opgezocht en het verhaal gelezen op MM en het lijkt er inderdaad op dat dit hem is. Alleen 1977 kan ik niet helemaal plaatsen, ik zal wel 13 zijn geweest dan ipv 11.

    In ieder geval superbedankt voor het meedenken.

    Heb trouwens nog een film waar ik naar op zoek ben. Het is een film waar Paul Newman in meespeelt, hij geeft een vriend die bekneld zit in het water mond op mond beandeming omdat het water door de vloed steeds hoger geraakt. Dat gaat natuurlijk maar even goed en de vriend verdrinkt uiteindelijk..
    iemand een idee?
    Ken je deze site?
    Dan kun je een overzicht krijgen als je op acteur zoekt. Daar staat hij zeker tussen.

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Damn, ik kom er niet op. Misschien kunnen jullie me helpen. Ik zoek een soundtrack van een film, mag dat ook?

    Veel info heb ik niet alleen dat het gaat over een persoon die stiekum een beetje zichzelf speelt in de film, althans, zijn levensverhaal. Van de soundtrack komt 1 nummer die vrij bekend is en onlangs nog op 3FM werd gedraaid bij Domien. De stem van die zanger klinkt zwaar alla Barry White maar is hem volgens mij niet. Vrij snel nummer.

    Ik weet het, het klinkt erg vaag maar meer weet ik er ook niet van. Help...
    Misschien van
    Teddy Pendergrass?

  23. #923

    Standaard

    Hallo,

    Ik zoek een film waarin een groep mensen opsloten worden in huis. Ze worden in de gaten gehouden met camera's. Het is de bedoeling dat ze elkaar afslachten en er 1 iemand overblijft. Degene die overblijft krijgt een koffer met geld.
    Wanneer er uiteindelijk 1 iemand overblijft stapt deze door een deur, deze komt in een andere kamer uit waar weer een groep mensen staat met allemaal een koffer met geld.

    Weet iemand hoe deze film heet? en is hier een vervolg op? (het einde suggereert dit nml)

  24. #924

    Standaard

    Even gegoogled en het lijkt op de film "House of 9".
    http://www.imdb.com/title/tt0395585/

    Op wikipedia staat dat het einde wat je beschrijft een alternatief einde is. Voor zover ik kan zien is er geen vervolg op gemaakt.
    http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_9

  25. #925

    Standaard

    Dat lijkt hem inderdaad te zijn, bedankt!
    Ik had ook al gegoogled maar kon niks vinden. Niet de juiste key words gebruikt denk ik..

Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •