Pagina 38 van 49 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1217 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Damn, ik kom er niet op. Misschien kunnen jullie me helpen. Ik zoek een soundtrack van een film, mag dat ook?

    Veel info heb ik niet alleen dat het gaat over een persoon die stiekum een beetje zichzelf speelt in de film, althans, zijn levensverhaal. Van de soundtrack komt 1 nummer die vrij bekend is en onlangs nog op 3FM werd gedraaid bij Domien. De stem van die zanger klinkt zwaar alla Barry White maar is hem volgens mij niet. Vrij snel nummer.

    Ik weet het, het klinkt erg vaag maar meer weet ik er ook niet van. Help...
    Domien draaide laatst wel een soundtrack van een film. Dat was Berlin Calling, gaat over een Duitse DJ (Paul Kalkbrenner). Is wel semi biografisch volgens mij. Nummer in de trailer heeft wel heeft wel iets van een Barry White achtige stem: klik.

  2. #927

    Standaard

    ben op zoek naar een spaanse horrorfilm denk ik

    begin is dat er 2 jochies spelen bij een dorpje dat onderwater is gelopen en dan verdwijnt er een jochie
    beetje zoals die dagon die ook uit spanje kwam

    weet iemeand de titel van deze film

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    ben op zoek naar een spaanse horrorfilm denk ik

    begin is dat er 2 jochies spelen bij een dorpje dat onderwater is gelopen en dan verdwijnt er een jochie
    beetje zoals die dagon die ook uit spanje kwam

    weet iemeand de titel van deze film
    is het deze misschien?
    http://www.imdb.com/title/tt0371572/
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #929

    Standaard

    dat is em

    gelijk maar besteld op amazon

    mijn dank is groot beste man

  5. #930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    dat is em

    gelijk maar besteld op amazon

    mijn dank is groot beste man
    graag gedaan!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #931

    Standaard

    Ik ben op zoek naar de titel van een film.

    Er zit een stukje in met een man, die op een vriendelijke manier praat met een jongetje dat (alleen) in een auto zit. Vervolgens geeft hij het jongetje een rol Duct-tape en steekt hij een mes in de hoofdleuning van de stoel. Dan maakt hij een Polaroid-foto van het jongetje met die tape en geeft die foto aan het jongetje. Vervolgens zegt hij dat het jongetje de foto aan zijn moeder moet geven en tegen haar zeggen dat de man hem in de gaten houdt.

    Iemand die de titel van deze film weet? Heb deze vraag in 2007 al eens gepost, maar nooit antwoord gekregen. In 2007 was deze film pas uit op DVD meen ik. Alvast bedankt!
    "Bond. James Bond."

  7. #932

    Standaard Ik zoek een film

    Ik zoek de titel van een film.

    De film gaat over een man die in een hotel een portret van een vrouw ziet hangen. Op een gegeven moment kan hij terug naar de tijd van de vrouw en gaat alles helemaal goed. Tot het moment dat hij opeens in de voering van zijn jas geloof ik een munt vindt uit de tijd waar hij vandaan komt en laat hij de vrouw alleen. Hij en Zij sterven later in alle eenzaamheid.

    Wie o wie weet welke film dit is. Zoek al een hele tijd naar deze film.

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjotter34 Bekijk bericht
    Ik zoek de titel van een film.

    De film gaat over een man die in een hotel een portret van een vrouw ziet hangen. Op een gegeven moment kan hij terug naar de tijd van de vrouw en gaat alles helemaal goed. Tot het moment dat hij opeens in de voering van zijn jas geloof ik een munt vindt uit de tijd waar hij vandaan komt en laat hij de vrouw alleen. Hij en Zij sterven later in alle eenzaamheid.

    Wie o wie weet welke film dit is. Zoek al een hele tijd naar deze film.
    Volgens mij is het "Somewhere in time".
    http://www.imdb.com/title/tt0081534/?ref_=fn_al_tt_1
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Volgens mij is het "Somewhere in time".
    http://www.imdb.com/title/tt0081534/?ref_=fn_al_tt_1
    Ga kijken, wie weet.

    Er staat niet echt bij dat hij terug in de tijd gaat. Ik herinner me dat wanneer hij plotseling weer de munt in zijn voering vindt van de tijd waar hij vandaan kwam, hij weer terug gaat naar die tijd.

    Fingers crossed.

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjotter34 Bekijk bericht
    Ga kijken, wie weet.

    Er staat niet echt bij dat hij terug in de tijd gaat. Ik herinner me dat wanneer hij plotseling weer de munt in zijn voering vindt van de tijd waar hij vandaan kwam, hij weer terug gaat naar die tijd.

    Fingers crossed.
    Dit is inderdaad de film Somewhere in time, met in de hoofdrollen Christopher Reeve en Jane Seymour.
    Één van mijn favoriete films.
    De film is verkrijgbaar op DVD in de UK en USA.
    De UK versie is een kale versie zonder extra features,
    De USA versie beschikt over diverse extra features.

  11. #936

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bas2809 Bekijk bericht
    Dit is inderdaad de film Somewhere in time, met in de hoofdrollen Christopher Reeve en Jane Seymour.
    Één van mijn favoriete films.
    De film is verkrijgbaar op DVD in de UK en USA.
    De UK versie is een kale versie zonder extra features,
    De USA versie beschikt over diverse extra features.
    Jep, het is hem. Ben helemaal happy.
    Bedankt voor het meedenken.

  12. #937

    Standaard

    Hallo, ik ben op zoek naar drie filmtitels.
    Vooreerst de titel van een horrorfilm, waarbij een groep jongeren in een soort weghotel terechtkomen en één voor één worden afgemaakt door mogelijk een soort van robot/machines. Uiteindelijk blijkt het een soort droom of zijn de hoofdpersonages eigenlijk al min of meer dood na een ongeluk. Het klinkt nogal warrig, maar da's alles wat ik er me nog van herinner. Ik denk dat de film niet zo heel erg oud is.

    De tweede film gaat over een "losbandige vrouw" die piano speelt en optreedt samen met één of meerdere van haar kinderen in een dorp waar de plaatselijke scherpslijpers op hun achterste poten staan. Het verhaalt speelt zich ongeveer af in de tijd tussen de twee wereldoorlogen, de vrouw lijkt op Mary Steenbergen, en de dominee die de goede zeden wil verdedigen kan Charles Durning, M. Emmet Walsh of Dakin Matthews zijn.
    Bij het checken van de filmografie van deze acteurs ben ik helaas nog niet verder gekomen.

    De derde film gaat over een jonge kerel die een loserleven leidt.
    In een bepaalde scène meen ik me te herinneren dat ie zo stuntelig zijn vriendinnetje tot seks wil verleiden dat ie ze het min of meer als verkrachting beschouwt, in een ander wil ie zichzelf van het leven beroven in het bijzijn van enkele dude-vrienden door in een lege mijnschacht te springen, en in nog een andere scène zit ie te mastuberen op het toilet.

    Waarschijnlijk een mega-opgave om daar iets uit te filteren, maar toch bedankt voor de mogelijke tips...

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nierika Bekijk bericht
    Hallo, ik ben op zoek naar drie filmtitels.
    Vooreerst de titel van een horrorfilm, waarbij een groep jongeren in een soort weghotel terechtkomen en één voor één worden afgemaakt door mogelijk een soort van robot/machines. Uiteindelijk blijkt het een soort droom of zijn de hoofdpersonages eigenlijk al min of meer dood na een ongeluk. Het klinkt nogal warrig, maar da's alles wat ik er me nog van herinner. Ik denk dat de film niet zo heel erg oud is.

    Eerste is Reeker.

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Eerste is Reeker.
    Yup, that's the one.
    Thanks a lot man!

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nierika Bekijk bericht
    Yup, that's the one.
    Thanks a lot man!
    You're welcome.

  16. #941

    Standaard

    zoek nog een naam van een film

    speelt zich af in de toekomst
    en bij de mensen kunnen ze al bij de gboorte zien hoe oud ze worden en wat voor capiciteiten ze hebben om wat voor soort werk te doen
    dan zijn er 2 broers eentje bestemdt om het tegaan maken omdat hij goed dna had en de ander had slecht dna en wordt schoonmaker of iets anders maar hij laat het er niet bij zitten en gebruikt bloed van zijn broertje om zich toch hoger op te laten werken krijgt ook ruzie met zijn broer ze zwemmen de zee in en degene met slechte dna wint en zegt dan tegen zijn broer dat hij tijdens het zwemmen niet aan de terug weg dacht

    weet iemand welke film ik bedoel zou het graag willen weten tis niet equiblerium maar volgens mij is het wel een beetje tegelijk uitgekomen

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    zoek nog een naam van een film

    speelt zich af in de toekomst
    en bij de mensen kunnen ze al bij de gboorte zien hoe oud ze worden en wat voor capiciteiten ze hebben om wat voor soort werk te doen
    dan zijn er 2 broers eentje bestemdt om het tegaan maken omdat hij goed dna had en de ander had slecht dna en wordt schoonmaker of iets anders maar hij laat het er niet bij zitten en gebruikt bloed van zijn broertje om zich toch hoger op te laten werken krijgt ook ruzie met zijn broer ze zwemmen de zee in en degene met slechte dna wint en zegt dan tegen zijn broer dat hij tijdens het zwemmen niet aan de terug weg dacht

    weet iemand welke film ik bedoel zou het graag willen weten tis niet equiblerium maar volgens mij is het wel een beetje tegelijk uitgekomen
    Dat is het prachtige Gattaca!



  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nierika Bekijk bericht
    De tweede film gaat over een "losbandige vrouw" die piano speelt en optreedt samen met één of meerdere van haar kinderen in een dorp waar de plaatselijke scherpslijpers op hun achterste poten staan. Het verhaalt speelt zich ongeveer af in de tijd tussen de twee wereldoorlogen, de vrouw lijkt op Mary Steenbergen, en de dominee die de goede zeden wil verdedigen kan Charles Durning, M. Emmet Walsh of Dakin Matthews zijn.
    Bij het checken van de filmografie van deze acteurs ben ik helaas nog niet verder gekomen.
    The Piano?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #944

    Standaard

    dank u gelijk maar bestellen
    bedoel gattaca

  20. #945

    Standaard

    Ik zoek ook de naam van een film

    Het is denk ik een TV-film, en het gaat over dat iemand altijd om hetzelfde uur wakker word in de nacht, uiteindelijk blijkt dat iemand in dat huis levend in een doodskist is gestopt (als een soort van ontgroening ofzo) en op het laatste word er weer iemand in de doodskist gestopt

    weet dat het niet veel is, hopelijk kan iemand helpen

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik zoek ook de naam van een film

    Het is denk ik een TV-film, en het gaat over dat iemand altijd om hetzelfde uur wakker word in de nacht, uiteindelijk blijkt dat iemand in dat huis levend in een doodskist is gestopt (als een soort van ontgroening ofzo) en op het laatste word er weer iemand in de doodskist gestopt

    weet dat het niet veel is, hopelijk kan iemand helpen
    Burried Alive?

  22. #947

    Standaard

    Zou kunnen, dankjewel in ieder geval!

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Helaas niet, die heb ik op DVD.
    Toch bedankt voor je meedenken!

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik zoek ook de naam van een film

    Het is denk ik een TV-film, en het gaat over dat iemand altijd om hetzelfde uur wakker word in de nacht, uiteindelijk blijkt dat iemand in dat huis levend in een doodskist is gestopt (als een soort van ontgroening ofzo) en op het laatste word er weer iemand in de doodskist gestopt

    weet dat het niet veel is, hopelijk kan iemand helpen
    Ik denk dat het deze is: The Haunting of Sorority Row
    Gaat over een ontgroeningsritueel waarbij de persoon een ganse nacht in een doodskist moet slapen. Maar dan gaat er opeens iemand dood

  25. #950

    Standaard

    ja dat is hem!! bedankt!

Pagina 38 van 49 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •