Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1217 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard Gezocht

    Wie kan mij helpen?
    Ik ben op zoek naar de titel van een film:
    Na een overval op een geldtransport verstoppen de dieven de buit in een gezinswagen om de grens over te geraken.
    Eenmaal dit gebeurd is moeten ze dit natuurlijk terug zien te krijgen en begint een spannende achtervolging...

    MOD EDIT: we hebben een heel mooi topic voor dit soort vragen. Daar heb ik je bericht naar toe verplaatst.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 08-04-2013 om 12:19

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elinaaah Bekijk bericht
    Wie kan mij helpen?
    Ik ben op zoek naar de titel van een film:
    Na een overval op een geldtransport verstoppen de dieven de buit in een gezinswagen om de grens over te geraken.
    Eenmaal dit gebeurd is moeten ze dit natuurlijk terug zien te krijgen en begint een spannende achtervolging...
    Transit?: http://www.imdb.com/title/tt1059836/

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    SUPER! Bedankt!

  4. #954

    Standaard

    Hoi allemaal,
    Ik ben al maanden op zoek naar een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien.
    Het is een soort rampenfilm, waarin het zo koud in de wereld is geworden waardoor mensen ondergronds moeten leven. (Het is niet City of Ember)
    Er staat me iets van bij dat het zich gedeeltelijk in Duitsland afspeelt.
    Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denise25 Bekijk bericht
    Hoi allemaal,
    Ik ben al maanden op zoek naar een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien.
    Het is een soort rampenfilm, waarin het zo koud in de wereld is geworden waardoor mensen ondergronds moeten leven. (Het is niet City of Ember)
    Er staat me iets van bij dat het zich gedeeltelijk in Duitsland afspeelt.
    Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!
    Niet toevallig The Day After Tomorrow? http://www.imdb.com/title/tt0319262/?ref_=sr_1

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denise25 Bekijk bericht
    Hoi allemaal,
    Ik ben al maanden op zoek naar een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien.
    Het is een soort rampenfilm, waarin het zo koud in de wereld is geworden waardoor mensen ondergronds moeten leven. (Het is niet City of Ember)
    Er staat me iets van bij dat het zich gedeeltelijk in Duitsland afspeelt.
    Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Niet toevallig The Day After Tomorrow? http://www.imdb.com/title/tt0319262/?ref_=sr_1
    Die speelt zich niet echt af in duitsland!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Die speelt zich niet echt af in duitsland!
    Nee die is het inderdaad niet..

  8. #958

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een kinderserie, ik denk voor ong. 6/8 jaar ofzo.
    Het was volgensmij altijd in de ochtend op Nederland 3, en het was een tekenserie.
    het ging over een hele groep konijnen/hazen die dan steeds dingen belfeefden in hun bos, of waar ze woonden.

    Ik weet nog één aflevering dat een konijn/haas onder een rots kwam en doodging. Heel erg schokkend vond ik dat toen.

    Kent iemand deze serie? Alvast bedankt!

  9. #959

    Standaard

    Watership Down?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #960

    Standaard

    Al jaren op zoek naar titel van een Nederlandse kortfilm.
    Denk van na 2000,jongen van jaar of 14 word gepest in de klas en hij is verliefd op een meisje uit zijn klas en het is wederzijds maar zei durft dit niet toegeven zodat zei ook niet slachtoffer word,rest weet ik niet meer direct.

  11. #961

    Standaard

    voor als eenOmdat jullie allemaal veel films en series kijken kunnen jullie mij misschien wel helpen. Ik heb ooit een film gezien over een vrouw die door een groep mannen verkracht word. De vrouw hersteld, en de gezichten van de daders staat goed in haar geheugen. Ze gaat elke dader opzoeken, en opjagen. Sommige plegen zelfmoord, maar sommige vermoord de vrouw zelf. De laatste (de baas) neemt ze ook zelf te grazen. Ze doet zich voor als een andere vrouw (een hoer) en ze spreekt met de dader af. De dader komt er snel genoeg achter dat het om de vrouw gaat die hij eens verkracht heeft. Uiteindelijk loopt de film af dat er politie komt, en dat de vrouw bij de dader zijn vriendje eraf snijd. Uiteindelijk word de dader in de boeien geslagen en veroordeeld. Wie komt deze film bekend voor? En wie kan mij helpen aan de titel?andere vrouw (een hoer) en ze spreekt met de dader af. De dader komt er snel genoeg achter dat het om de vrouw gaat die hij eens verkracht heeft. Uiteindelijk loopt de film af dat er politie komt, en dat de vrouw bij de dader zijn vriendje eraf snijd. Uiteindelijk word de dader in de boeien geslagen en veroordeeld. Wie komt deze film bekend voor? En wie kan mij helpen aan de titel?
    Laatst aangepast door Chefke : 02-08-2013 om 15:59

  12. #962

    Standaard

    volgens mij is het de remake van i spit on your grave

    edit: nee, volgens mij toch niet...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #963

    Standaard

    Nee dat is hem inderdaad niet! Film is al best oud. Kan best 10 jaar geleden zijn dat ik deze film gezien heb.

  14. #964

    Standaard

    Ik zoek een film:

    Ergens in het verhaal blijkt dat een vrouw een zus had, deze zus was gehandicapt (denk ik) en haar ouders hadden deze gehandicapte dochter in haar kamer opgesloten, ze zag er ook heel eng uit. Op een dag gingen de ouders weg, en moest zij voor haar zus zorgen, maar die gehandicapte zus is toen gestorven, en ik geloof dat ze zei dat ze dat niet erg vond omdat ze zo bang van haar was.

    Hopelijk kunnen jullie helpen, alvast bedankt!

  15. #965

    Standaard

    Doet me een beetje denken aan Zelda uit Pet Cemetary

  16. #966

  17. #967

    Standaard

    Oh dankjewel! Zat er al tijdje aan het denken, word dan echt zot als ik het niet weet

  18. #968

    Standaard

    Een kennis van me vroeg me of ik een serie kende, maar mij zegt het niets. Wie weet het wel?

    Een (waarschijnlijk) Engelse komedieserie over een man die zijn huis niet durft te verlaten. Alles speelt zich bij hem thuis af en er komen allerlei mensen op bezoek. Hij denkt dat het ongeveer 15 jaar geleden is dat hij het zag.


  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Een kennis van me vroeg me of ik een serie kende, maar mij zegt het niets. Wie weet het wel?

    Een (waarschijnlijk) Engelse komedieserie over een man die zijn huis niet durft te verlaten. Alles speelt zich bij hem thuis af en er komen allerlei mensen op bezoek. Hij denkt dat het ongeveer 15 jaar geleden is dat hij het zag.
    Nooit gezien, maar even googlen leverde dit op:

    Game On
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  20. #970

    Standaard

    Hmmm, dan had ik waarschijnlijk op de verkeerde woorden gezocht, want ik kon het zo snel niet vinden.


  21. #971

    Standaard

    Is er niemand die mij kan helpen aan de titel van de film die ik hier een paar posts boven beschreef?

  22. #972

    Standaard

    Kan aan mij ligggen maar ik zie een lege post van je op 2-8 16.55

  23. #973

    Standaard

    Even de tekst selecteren. Die heeft hij vanwege eventuele spoilers wit gemaakt.


  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chefke Bekijk bericht
    Is er niemand die mij kan helpen aan de titel van de film die ik hier een paar posts boven beschreef?
    I Spit On Your Grave?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #975

    Standaard

    Wel ik dacht laatst nog aan een film die ik zo een 6 tot 10 jaar geleden heb gezien denk ik maar ben helemaal niet zeker van het jaartal. Het ging over een vampierenfilm in een huis waardat de mensen de vampieren probeerden buiten te houden door een soort van elixir of drankje of zo rond de omtrekken van de deuropening en van de vensters te smeren, als ik mij het nog goed kan herrinneren denk ik dat er in de film ook voorkwam dat ze de kelder ingingen om te ontsnappen door een tunnel en dan dat elixir of drankje ook in die tunnel gebruikten.
    Ik geloof zelfs ook dat op een bepaald moment een groep naar de zolder ging om er daar te proberen schuilen en dus ook het luik naar de zolder toe insmeerden met dat elixir als ik mij niet vergis.
    Ik weet spijtig genoeg niet meer wat de titel van deze film is.
    Is er misschien iemand die mij misschien hiermee kan helpen?

Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •