Pagina 4 van 49 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1217 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    187 met Samuel Jackson misschien ?
    nee .. toch bedankt! De leraar is blank.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    187 met Samuel Jackson misschien ?
    deze heb ik ondertussen gevonden

    The Principal met james delushi.. weet iemand de andere?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bulla Bekijk bericht
    Hallo,

    ik zoek een film. Het speelt zich af merendeel op een school, dat wordt geterroiseerd door een bende. Dan komt er een leraar en die probeert hen tegen te houden. ik weet zijn naam niet, maar die man speelt ook in een komedie.

    Verder zoek ik een film, waarin veel bendes spelen, afspelende in een grote stad, welke dat is, weet ik niet. Een scene die ik me kan herinneren is dat al die bendes in een park bijeenkomen om samen te werken ofzo..
    gangs of new york

    bendes, grote stad

  4. #79

    Standaard

    Ik denk dat hij The Warriors bedoelt. Daar komen alle bendes in het begin van de film samen (wel in een station en niet in een park, als ik me niet vergis) om zich te verenigen tegen de politie. Maar dit loopt mis en de Warriors-bende krijgt de schuld en wordt de rest van de film achtervolgd door andere bendes.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik denk dat hij The Warriors bedoelt. Daar komen alle bendes in het begin van de film samen (wel in een station en niet in een park, als ik me niet vergis) om zich te verenigen tegen de politie. Maar dit loopt mis en de Warriors-bende krijgt de schuld en wordt de rest van de film achtervolgd door andere bendes.
    thank you, volgens mij is dit hem.. wat jij zegt kan ik me nog wel een beetje herinneren..want telkens komen ze bendes tegen waarvoor ze vluchten etc

  6. #81

    Standaard

    Hai, ik probeer wel vaker deze filmtitels te vinden maar het lukt me niet:

    Film 1. Ik zag in een trailer iets met kinderen in een tuin of moeras.
    Iemand had een elfje in de hand dat in ene heel boosaardig werd (als in: ik ben lief, en dan RROAARR!! > doodskop). Het waren waren computer geanimeerde elfjes. (was iig. geen peter pan) Zag de trailer rond 1997

    Film 2. Wat ik me herinner: Over een joods(?) Meisje uit een heel arm gezin. Jong broertje sterft door een ongeluk. Ouders konden geen begravenis betalen dus werden het de goedkoopste zes plankjes en dat kostte ze ook nogeens $200
    Wat ze maar net konden betalen. Zag deze film mid jaren '80

    Film 3. Wat ik me herinner: Een jongen die overdreven ziek speelt en zegt geen zonlicht te kunnen verdragen en daarom binnen blijft met gesloten gordijnen. Een jong meisje dat hem afentoe bezoekt en juist extravert is.
    Scene: Die jongen zegt dattie ziek is omdat ie een knobbeltje op zijn rug heeft. Dan laat dat meisje schaamteloos zien dat zij dat ook heeft (ofziets)
    Film gezien mid jaren 80.

    Film 4. Een hong-kong actie film of film-serie. Met een jackie chan achtige gast in zwart leren kleding die een soort geheim agent of huurling speelt. Yamaha
    Motorcrossers die uit opengaande geblendeerde ramen komen. Kleine
    radiografiche autootjes en helicoptertjes met bommen etc.
    Ik weet niet meer waar het over ging. Was geen James bond film. Ik was ongeveer 6 toen ik deze film zag dus zoiets rond 1986-1987
    Ik kan me dat fluit-melodietje ook nog herinnen. Maar niemand kent het.
    Laatst aangepast door KILLER : 30-03-2008 om 21:33

  7. #82

    Standaard

    @bulla, de eerste film kan inderdaad 187 zoals Lex v/d Moolen al meldde, de tweede film denk ik aan Gangs of New York

  8. #83

    Standaard

    @ Killer,

    Film 4 : Black Mask, The Green Hornet?

  9. #84

    Standaard

    film 3: The dark side of the sun?
    ben niet helemaal zeker... maar volgens mij liep die jongen, als hij buiten kwam helemaal in zwart leer rond..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  10. #85

    Standaard Film uit jaren 70

    Ik zoek een bepaalde film waar ik slechts een paar details van heb:

    Het gaat als volgt: vrouw wordt vermoord in bad... is hersendood..
    haar hersenen worden getransplanteerd naar een ander lichaam...

    deze persoon ziet dan de dader elke keer bla bla en weet uiteindelijk de moordenaar te vinden..

    Nog meer info die ik heb is dat de moordenaar de initialen WM op zn arm/hand heeft staan...


    Iemand enig idee?
    Laatst aangepast door koockaburra : 04-04-2008 om 12:29

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Tuinman, bedankt voor je vlotte reactie. Maar de film Memory Run is uit 1996 en de film die ik bedoel is ergens uit de jaren 70.

  13. #88

    Standaard Film uit jaren 70

    Helemaal niemand? :neutral:

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koockaburra Bekijk bericht
    Helemaal niemand? :neutral:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #90

    Standaard

    De film die ik zoek is een horrorfilm dat uit de jaren '80-'90 komt.
    Wat ik me kan herinneren is dit:..

    - Een groepje tieners zijn een stukje varen en komen aan land (het kan ook zijn dat deze tieners gewoon een boswandeling maakte) en hier komen ze een jong meisje tegen. Dit meisje en haar hele familie zijn kannibalen, het meisje heeft poppen maar deze poppen zijn gewoon lijken, hier komen die tieners achter en ze vluchten.
    Eén meisje (blond, dikke tieten) wordt gepakt door de broer van het jonge meisje en deze betast haar terwijl ze dood is en dit is op een rotsblok volgens mij, zijn vader ziet dat en vind het afschuwelijk.

    Ik was toen 7 jaar toen ik deze film voor het eerst zag en ik ben er nog steeds niet achter gekomen welke film dit nu is. Wat ik nu omschreef uit de film is alles wat ik weet van de film, dus hopelijk is het genoeg
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #91

    Standaard

    hoi,

    ik zoek een film waarin een man in het bezit komt van een steen/diamand ( rood van kleur meende ik) die het kwaad tegen houd. De man komt in een kerk/ruine terecht waarin hij met andere mensen moet vechten tegen het kwaad ( o.a vleermuizen en volgens mij soort van orcs/dwergen) dat van buiten probeert de steen/diamant in bezit te krijgen. Het is een horror/thriller film. Iemand die mij kan helpen?

  17. #92
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Killer: film3 is hoogstwaarschijnlijk "The Secret Garden", hier bestaan verschillende filmversies van...

  18. #93

    Standaard

    Bedankt voor mijn Film 3 ID. Ik ga het eens bekijken.

    Ik heb er nog 1

    Het is een film in de trant van Conan The Barbarian.
    Scene: Een jonge krijger in een grot? en een soort voodoo-bezeten zombie die met zn rug tegen de wand de wand opklimt en zo bovenaan die jongen sluipt. Enig idee waar dit ook alweer van is?

  19. #94

    Standaard ook op zoek

    Heey allemaal,

    Geweldig forum dit.
    Ben al super lang op zoek naar de titel van een film, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

    De film gaat over een meisje wat geheugen verlies heeft.
    Ze kan zich alles maar herinneren tot 1 bepaalde dag.
    Volgens mij de dag dat haar moeder stierf
    De film begint in een klein cafeetje waar ze een jongen tegenkomt.
    Deze wordt verliefd op haar. Maar een dag later, weer in dat cafe, herkent ze hem niet meer.
    Uiteindelijk komt hij erachter via die vader dat ze dus dat geheugenverlies heeft
    Maar hij is en blijft verliefd op haar, en wil er alles aan doen.
    De film eindigd met dat ze elke ochtend als ze wakker wordt eerst een video kijkt met daarop haar levensverhaal en dan daarna is het goed.. en dat elke ochtend opnieuw.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel
    Ik hoor het wel .

    Alvast tnx
    ikke
    Laatst aangepast door me-myself-and-ikke : 08-04-2008 om 12:34

  20. #95

    Standaard

    Klinkt als 50 First Dates met Adam Sandler en Drew Barrymore.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #96

  22. #97

    Standaard dank je

    Heey ..

    Ja dat is m,
    Super tnx

    gzzz
    ikke

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    Ik zoek een film die ik enkele jaren geleden op tv (Kanaal2 denk ik) heb gezien.
    De film speelt zich af in Engeland (Londen?). Een groepje jongeren besluit na het zuipen/nemen van drugs (xtc), om enkele auto's te gaan stelen en wat te gaan racen. Ze stelen de auto's uit een parkeergarage en racen naar een bepaalde stad (weet niet meer waar)...
    In elke auto zitten 2 à 3 jongeren en we krijgen afwisselend hun 'gebeurtenissen' te zien:
    - een jongen en een meisje raken de weg kwijt en worden in een klein dorpje aangevallen en mishandeld door enkele mannen...
    - in een andere auto zitten een nerd-achtige jongen en het ex-meisje van de leider van het groepje, en na enkele intieme gesprekken komen ze erachter dat ze toch wat gevoelens voor elkaar hebben...

    Dit is ongeveer alles wat ik me ervan herinner. Wie weet welke film ik zoek...??
    alvast bedankt.
    Ja het is redelijk vaag, maar is er niemand bij wie een belletje rinkelt??
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bulla Bekijk bericht
    Hallo,

    ik zoek een film. Het speelt zich af merendeel op een school, dat wordt geterroiseerd door een bende. Dan komt er een leraar en die probeert hen tegen te houden. ik weet zijn naam niet, maar die man speelt ook in een komedie. ...
    Class of 1984?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  25. #100

Pagina 4 van 49 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •