Pagina 44 van 49 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1076

  2. #1077

    Cool Titel gezocht

    Weet iemand de titel van een film die gaat over twee kinderen die per ongeluk bijna een raket naar Rusland stuurt. De kinderen denken dat ze gewoon een spelletje spelen maar in het echt veroorzaken ze een bijna oorlog. Het was natuurlijk na 1985. Wie kan mij helpen aan de naam van de film

  3. #1078

  4. #1079

    Standaard

    Bericht van hawace verplaatst naar het juiste topic.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1080

    Standaard

    Hallo

    Heb er eentje waar ik het echt niet meer van weet hoe dit heette

    Gaat over: een school, veel leerlingen, ( denk aan achterstandbuurt, type latino's ) en doen niets op school.
    Leraar die er werkt, kan zijn dat hij net nieuw was, en geeft les. Ziet dat leerlingen niets willen leren. Neemt ze ergens mee naartoe. Is een omgeving waar het hel technisch aan toe gaat. Leerlingen merken op dat ze dit werk nooit kunnen doen. Leraar zegt van wel, dat iedereen het kan. Leerling vraagt: wat moet je hier voor leren? Leraar zegt, wiskunde en algebra.

    Leraar besluit de leerlingen hierin les te gaan geven en na een poos vinden ze het belangrijk en leuk.

    Tegen examenperiode aan blijkt ineens dat de leraar geen les mag geven of iets dergelijks. Dus komt er een ander leraar die er helemaal niets van kan. Leerlingen zijn gefrustreerd en zoeken hun oude leraar thuis op en die geeft de stof mee op vellen. In de les neemt iedereen die stoffen over.

    Na examenperiode blijkt dat iedereen dezelfde vragen fout had wat voor argwaan zorgt en ze worden beschuldig dat ze niet eerlijk gedaan hebben. Leerlingen komen met argument dat de allemaal dezelfde stof les hebben gekregen en dat het ook logisch is dat iedereen dezelfde fouten maakt. Uiteindelijk kregen ze gelijk

    De school werd later beroemd door de manier van wiskunde en algebra.

    Er was ook een stukje , er werd een postbode gevonden in 1 van de schoolkluisjes.

    Dit is alles wat ik ervan weet, hopelijk weet iemand welk film ik zoek?

  6. #1081
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #1082

    Standaard

    Werner!! Verrek jongen....Dat is hem! Hoe je dat zo snel kan vinden?? Bedankt!


    Zo te zien nog lastig aan te komen, enkel alleen in USA en Australie uitgebracht...Bol.com en Marktplaats hebben hem niet.
    Laatst aangepast door Loader : 11-01-2015 om 19:13

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje).
    bedankt!
    Ik weet niet of je het antwoord inmiddels hebt maar ik denk dat het een syfy productie is aangezien de plot me bekend voorkomt en die film precies zo gaat.
    Jij bedoeld denk ik Recreator?

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Werner!! Verrek jongen....Dat is hem! Hoe je dat zo snel kan vinden?? Bedankt!
    Aangezien ik zelf docent wiskunde ben kende ik de film eigenlijk al lang, vandaar.
    Australische versie kan ik aanraden. Blijf van de US-versie af!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #1085
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Werner!! Verrek jongen....Dat is hem! Hoe je dat zo snel kan vinden?? Bedankt!


    Zo te zien nog lastig aan te komen, enkel alleen in USA en Australie uitgebracht...Bol.com en Marktplaats hebben hem niet.
    Hij heeft zelf de recensie geschreven en nog een goed geheugen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Aangezien ik zelf docent wiskunde ben kende ik de film eigenlijk al lang, vandaar.
    Australische versie kan ik aanraden. Blijf van de US-versie af!
    Oh vandaar! Dan is het wat makkelijker.


    Ik had de naam van degene die het geschreven had niet eens gezien

  12. #1087

    Standaard

    Hier kan je overigens de dvd nog vinden tegen een schappelijke prijs:
    http://www.ezydvd.com.au/DVD/stand-a...iver/dp/225141

    Verzendkosten zullen wat hoog zijn maar anderzijds kost de dvd slechts een schijntje. Het gaat bovendien om Australische dollars, geen Amerikaanse. Als je de film graag hebt, dan zou ik niet twijfelen, want ik weet niet wanneer die OOP gaat zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik heb een paar maanden geleden een trailer gezien van nieuwe (?) Horror/Thriller maar ik kan helaas niet meer op de titel komen (frustrerend!!).
    In de trailer zie je een groep jongeren die gezamenlijk op vakantie (?) gaan naar een houten huis in het bos (?). Eenmaal daar aangekomen zien ze zichzelf al in het huis zitten. Dubbelgangers (?) dus. De mensen die in het huis zitten zijn de slechte versies van hunzelf. Wat ik mij kan herinneren gaan ze de confrontatie aan met de dubbelgangers.
    Heeft iemand enig idee? Het is niet +1 overigens (dat is meer een tijdreis film op een feestje)
    bedankt!
    Ik probeer het nog een keer

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erol Bekijk bericht
    Ik probeer het nog een keer
    Had je deze reactie al gelezen?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik weet niet of je het antwoord inmiddels hebt maar ik denk dat het een syfy productie is aangezien de plot me bekend voorkomt en die film precies zo gaat.
    Jij bedoeld denk ik Recreator?
    Dit zou hem best kunnen zijn ja!!
    bedankt

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik weet niet of je het antwoord inmiddels hebt maar ik denk dat het een syfy productie is aangezien de plot me bekend voorkomt en die film precies zo gaat.
    Jij bedoeld denk ik Recreator?
    Hij lijkt er erg veel op maar dit lijkt meer op een B film. Het zijn ook andere acteurs

  17. #1092

    Standaard Filmtitel vergeten (thriller/rampen/zelfde persoon in achtergrond)

    Ben benieuwd of iemand mij kan helpen. Ik kom maar niet op de titel en kan hem op IMDB niet achterhalen. Het gaat om een film over iemand die tijdens een onderzoek naar verschillende rampen gedurende de geschiedenis op het beeldmateriaal overal eenzelfde gezicht/persoon terugvindt.

    Een magere beschrijving, ik weet het, maar heeft iemand een idee?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  18. #1093

  19. #1094

    Standaard

    Misschien de TV-serie Fringe?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    The Time Shifters (Thrill Seekers)?
    http://www.imdb.com/title/tt0204686/?ref_=fn_al_tt_2
    Lijkt op mijn beschrijving maar de trailer "doesn't ring a bell"
    Toch bedankt!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien de TV-serie Fringe?
    Nee, die ken ik. Thanks!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  22. #1097

    Standaard

    Ik zoek een film maar ik ken de titel niet:

    De film is vermoedelijk Amerikaans. Het gaat over een groep jonge fans van een zanger of groep. Ze zitten vast in de garage of parkeergarage van het hotel waar de zanger of groep logeert. Ze geraken niet op het concert en maken kennis met elkaar. Ze hebben het dan over hun levens en levensverhalen.

    Ken jij de titel? Laat het alvast weten.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 09-05-2015 om 12:30 Reden: Lettertype aangeapst

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik weet niet of je het antwoord inmiddels hebt maar ik denk dat het een syfy productie is aangezien de plot me bekend voorkomt en die film precies zo gaat.
    Jij bedoeld denk ik Recreator?
    Ik twijfel nog.... Ik dacht dat het andere acteurs waren..
    http://youtu.be/1cPQ7g3PSgw

  24. #1099

    Standaard

    Ik zoek de titel van een film, die gaat over een groep van (ik meen) gedetineerden die aan de slag gaan als diepzeeduikers voor een (ik meen) oliebedrijf. Heb de film vroeger op tv gezien, toen ik nog klein was
    Ik gok eind jaren 70, begin jaren 80 film. Staat me ook een vrouwelijke hoofdrol bij, scenes onder water om buizen vast te lassen, en wat actie. Volgens mij speelde de film zich af op een boorplatform, maar kan ook een boot geweest zijn.

  25. #1100
    Laatst aangepast door Werner : 02-06-2015 om 14:58
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 44 van 49 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •