Pagina 45 van 49 EersteEerste ... 35414243444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Nee dat zijn ze niet....ik zal nog eens in mijn geheugen graven

  2. #1102

    Standaard

    Hey, ik zoek ook een film van minstens 25 jaar geleden. Het gaat over een echtpaar dat op huwelijksreis trekt naar ik denk België of Frankrijk. De man is pepassioneerd door de oorlogsgeschiedenis en denkt alleen aan het bezoeken van bunkers en stellingen. Ik dacht één bunker of complex in het bijzonder. De vrouw doet er alles aan om zijn aandacht en dus liefde te krijgen, zonder resultaat. Uiteindelijk vermoord ze hem in een bunker... Mogelijks gaat dit ook om een kortfilm, daar ben ik niet zeker van.

  3. #1103

    Standaard

    Mischien dat iemand de titel van deze film weet

    gaat over een diamant die mensen zoeken en op het laatst blijkt dat de diamant in het hoofd van een ouwe man zit die nog leeft maar waar ze van dachten dat hij niet helemaak goed was die ouwe man is dan ook familie van een van de hoodrol spelers

    wie kent deze film

    en de abdere film die uk zoek gaat over nazies in het heden en een joodse journalist die dan infiltreert in de bende hij gaat san ook met een ouwe man langs de deuren die pamfletten uit deelt als hij dan bij de vrouw vsn de man in de auto zit en zegt dat hij hem haat maar ook respect heeft in het engels blikt zij hem te kunnen verstaan en zegt dan van dat hij gelijk heeft maar dat ze toch van hem houdt zijn koppigheid tevens kom hij dan ook bij een voorstelling van skinheafs die een film toont waarbij een meisje weordt verktacht doot een fles en een paar van die gekken zichzelf lopen af te sjorren het wordt hem dan teveel en hij rent nasr buiten moet waar gebeurd zijn ik heb deze film in de jare 90 gezien wie o wie weet hier de titel van

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    Mischien dat iemand de titel van deze film weet

    gaat over een diamant die mensen zoeken en op het laatst blijkt dat de diamant in het hoofd van een ouwe man zit die nog leeft maar waar ze van dachten dat hij niet helemaak goed was die ouwe man is dan ook familie van een van de hoodrol spelers

    wie kent deze film

    en de abdere film die uk zoek gaat over nazies in het heden en een joodse journalist die dan infiltreert in de bende hij gaat san ook met een ouwe man langs de deuren die pamfletten uit deelt als hij dan bij de vrouw vsn de man in de auto zit en zegt dat hij hem haat maar ook respect heeft in het engels blikt zij hem te kunnen verstaan en zegt dan van dat hij gelijk heeft maar dat ze toch van hem houdt zijn koppigheid tevens kom hij dan ook bij een voorstelling van skinheafs die een film toont waarbij een meisje weordt verktacht doot een fles en een paar van die gekken zichzelf lopen af te sjorren het wordt hem dan teveel en hij rent nasr buiten moet waar gebeurd zijn ik heb deze film in de jare 90 gezien wie o wie weet hier de titel van
    Misschien zeur ik een beetje, maar door de vele typefouten en het totaal ontbreken van leestekens is je stuk bijna zo goed als onleesbaar.
    Het kan helpen als je het nog een keer opschrijft, maar dan goed in afgemaakte zinnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1105

    Standaard

    Ik ben op zoek naar 2 series uit de jaren 80. De eerste was een serie met soldaten live action maar met cgi robots en nogmaals midden jaren 80.

    2e serie was vroeger op superchannel of skychannel en ik ben bang dat ik deze alleen gedroomd heb haha. komt ie: s'ochtends was ie op tv rond een uur of 9 net als starfleet x-bomber, ulleyssys 2121 enz. Die heb ik allemaal wel gevonden door de jaren. Het gaat wederom om een live action serie in de ruimte, volgens mij aziatisch dat weet ik niet eens zeker. Wat ik me wel herinner is een kale badguy met een latex masker volgens mij grijs. Mooie vrouwen in zwart. Monsters, robots, mismaakte chewbacca's, enorme ruimteschepen, heel veel lasers, zwaarden en wat al niet meer. Bovendien met een min of meer doorlopend verhaal.
    Laatst aangepast door Leon Wasch : 17-06-2015 om 13:42 Reden: leestekens

  6. #1106

    Standaard

    1e: Captain Power and the Soldiers of the Future??
    2e: geen idee

  7. #1107

    Standaard Filmtitel? vampierenfilm...

    Ik heb een paar jaar geleden een vampierenfilm gezien, volgens mij een film van 2010/2011 of 2012. Beetje docu/cloverfield-achtig gefilmd, een man wordt in Frankrijk gebeten door vrouwelijke vampier en begint dan zijn transformatie naar vampier..
    Iemand enig idee welke film ik zoek, zou 'm graag weer eens willen zien...

  8. #1108
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nee volgens mij niet..

  10. #1110

  11. #1111

    Standaard wil graag titel van movie weten

    Hallo met Jan hoop dat iemand mij kan helpen met vinden van een paar jaar geleden gekeken movie.

    Hallo ik heb een paar jaar geleden een film gezien waarbij een politieman zijn ontvoerde dochter zoekt hij komt terecht bij een gestoord stel dat een grote speelkamer heeft waarin ze filmpjes van kinderen maken als de vader (de politieagent denk ik) de kidnappers op het spoor komt en aanbelt bij de woning verstoppen het gestoorde stel man en vrouw de kinderen jongen en meisje (meisje is volgens mij de dochter van de politie agent) liggen dan in plastic onder de vloer en achter een soort plaat in een kast de politie agent komt ze op het spoor in hun huis en het einde is dat de freak zegt arresteer me maar en dan schiet de agent ze dood blijft in mijn hoofd spelen over de titel.

  12. #1112

    Standaard

    Hallo Jan, welkom op het forum.
    We hebben een heel mooi topic voor vragen zoals deze van jou; het "Ik zoek de titel van een film" topic.
    Daar heb ik jouw bericht bijgeplaatst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #1113

    Standaard

    o.k bedankt.
    ben nieuw dus nog een beetje onbekend groeten jan

  14. #1114

    Standaard

    ik zoek een serie over mensen die ontvoerd zijn. ze worden wakker in een verlaten dorp, ze kunnen hier niet uit omdat er een soort radiografisch hek omheen staat of zo.. en onder de ontvoerde mensen is er 1 die bij de "badguys" hoort. een van de ontvoerde mensen is een dochter van een belangrijk/rijk persoon.

  15. #1115

    Standaard Bloed overgeven en stoppende beademingsmachines jaren 80

    Hallo allemaal,

    Ik heb in de jaren 80 (ergens tussen 1985 en 1988) een film op TV gezien, waarbij apparaten in een ziekenhuis het overnamen van het medische personeel. Ik weet alleen nog wat scènes, bijvoorbeeld een beademingsmachine die steeds langzamer ging en uiteindelijk stopte, iemand die bloed overgaf tot hij stierf na het krijgen van een injectie in zijn nek, een tractie bij een gebroken been die gedraaid werd en tot onbeschrijfelijke pijn leidde. Uiteindelijk wordt degene die erachter zit gevonden,maar aan het einde van de film, als alles opgelost is, zie je dat het grote apparaat/ soort computer uit zichzelf opnieuw opstart, als cliffhanger. Googlen levert me niks op.

    Kan iemand mij helpen?

    Alvast heel hartelijk bedankt!

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BolletjeM Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik heb in de jaren 80 (ergens tussen 1985 en 1988) een film op TV gezien, waarbij apparaten in een ziekenhuis het overnamen van het medische personeel. Ik weet alleen nog wat scènes, bijvoorbeeld een beademingsmachine die steeds langzamer ging en uiteindelijk stopte, iemand die bloed overgaf tot hij stierf na het krijgen van een injectie in zijn nek, een tractie bij een gebroken been die gedraaid werd en tot onbeschrijfelijke pijn leidde. Uiteindelijk wordt degene die erachter zit gevonden,maar aan het einde van de film, als alles opgelost is, zie je dat het grote apparaat/ soort computer uit zichzelf opnieuw opstart, als cliffhanger. Googlen levert me niks op.

    Kan iemand mij helpen?

    Alvast heel hartelijk bedankt!
    Wellicht de film Hardware?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #1117

    Standaard Nee die is van 1990 maar bedankt voor de moeite!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Wellicht de film Hardware?
    Nee die is van 1990 maar bedankt voor de moeite!

  18. #1118

    Standaard

    Ik zoek een film, nog niet zo oud volgens mij uit 2012/2013 het gaat over een stalker en de film heeft een heerlijk jaren 80 sfeertje en is soms ook best komisch...
    Iemand een idee?

  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Klopt, bedankt..

  20. #1120

    Standaard

    Ik denk dat je running scared bedoeld jan....
    http://www.imdb.com/title/tt0404390/...nm_flmg_act_15
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vdwj22 Bekijk bericht
    Hallo met Jan hoop dat iemand mij kan helpen met vinden van een paar jaar geleden gekeken movie.

    Hallo ik heb een paar jaar geleden een film gezien waarbij een politieman zijn ontvoerde dochter zoekt hij komt terecht bij een gestoord stel dat een grote speelkamer heeft waarin ze filmpjes van kinderen maken als de vader (de politieagent denk ik) de kidnappers op het spoor komt en aanbelt bij de woning verstoppen het gestoorde stel man en vrouw de kinderen jongen en meisje (meisje is volgens mij de dochter van de politie agent) liggen dan in plastic onder de vloer en achter een soort plaat in een kast de politie agent komt ze op het spoor in hun huis en het einde is dat de freak zegt arresteer me maar en dan schiet de agent ze dood blijft in mijn hoofd spelen over de titel.
    this is my boomstick!!!

  21. #1121

    Standaard

    hoi ik had een vraag weet iemand de titel van de ze film weet allen wat ik heb gezien

    gaat over een gezin dat vermoord woord door een bande de vader ontsnapt en verandert van persoon en vermoord een voor de de bende lede en bij het lichaam legt hij foto stukjes neer op de foto staat hij met zijn vrouw en dochtertje en dat zijn vriend ook bij de bende wou en dat hij hem hem als peetoom wou

    de film is in de tv krant geweest met op druk de film the help en hij heeft achter een film gestaan over een trein
    ik hoop dat jullie hier iet me kunnen alvast bedank

  22. #1122

    Standaard

    hoi Terence
    is het deze serie die je bedoelt: "persons unknown" https://youtu.be/soEFY-q4lB8
    grtjs

  23. #1123

    Standaard

    1 van de laatste jeugdsentimenten die ik moeilijk kan plaatsen maar zeker weet dat het bestaat. Ik zoek een serie voor kinderen. Sci-fi / fantasy. Er waren laser pistolen en merchandise van eerste helft jaren 80. Ging over een jongen die met allerhande aliens tegen een kwaadaardige buitenaardse macht streed. Amerikaanse serie. Het is niet captain power of jason of star command en ook niet het japanse message from space of starfleet x-bomber. De aliens die de jongen hielpen waren enorm kleurrijk en deels mechanisch zoals de monden etc. Ze zagen eruit als een kruising tussen slecht gemaakte muppets en wat we gewend zijn uit anime films uit die tijd.

  24. #1124

    Standaard

    Terminal choice volgens mij 1985

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BolletjeM Bekijk bericht
    Nee die is van 1990 maar bedankt voor de moeite!

  25. #1125

    Standaard

    Yup recent weer gekeken captain power and the soldiers of the future heette dat, en die andere was message from space uit japan ik kwam een dvd tegen bij toeval.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    1e: Captain Power and the Soldiers of the Future??
    2e: geen idee

Pagina 45 van 49 EersteEerste ... 35414243444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •