Pagina 46 van 49 EersteEerste ... 364243444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Persons unknown? http://www.imdb.com/title/tt1333050/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terence Bekijk bericht
    ik zoek een serie over mensen die ontvoerd zijn. ze worden wakker in een verlaten dorp, ze kunnen hier niet uit omdat er een soort radiografisch hek omheen staat of zo.. en onder de ontvoerde mensen is er 1 die bij de "badguys" hoort. een van de ontvoerde mensen is een dochter van een belangrijk/rijk persoon.

  2. #1127

    Standaard

    Ik zoek de titel van een Amerikaanse film over een sluipschutter die vanaf een gebouw langs de snelweg op auto's schiet. De film stamt uit de jaren zeventig als ik mij niet vergis. Het was een korte naam. Maar onder de zoekterm Sniper kan ik hem niet vinden. Wie heeft er een idee? Namen van acteurs of actrices en de regisseur ben ik ook kwijt, dus daar kan ik niemand mee verder helpen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #1128

  4. #1129

    Standaard

    Inderdaad, die naam zocht ik! Nog ouder dan ik dacht dus. Bedankt
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #1130

    Standaard

    Hallo, ik ben al een tijd op zoek naar een film, maar weet de naam niet meer. Ik dacht dat het over een bommenexpert gaat, die op het einde van de film zijn schuilplaats opblaast. Zijn schuilplaats is een soort van industrieel complex, nabij een grote rivier in een stad, waar hij in kan rijden met met zijn auto, een loft zeg maar. Ik dacht ook dat hij eerst met zijn auto in een lift rijdt, en deze lift brengt hem dan op het juiste niveau. Was het Ruther Hauer ?

  6. #1131

  7. #1132

    Standaard

    Ik dacht aan Enemy of the State (recensie) Niet met Rutger Hauer, maar met Gene Hackman.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1133

    Standaard Ik zoek de titel van deze film

    Het verhaal speelt zich deels af op een politiebureau met enkele cellen en deels op een autoweg.
    Een ruige agent (althans, iemand die zich als zodanig voordoet) plukt onschuldige voorbijgangers van de weg en zet ze achter de tralies.
    Een fragment dat ik me nog kan herinneren is een passerende motorrijder. De agent verstopt de motor diep in de bosjes en neemt de man mee.
    In de gevangenis belandt ook een kind. Die weet zich uiteindelijk met een blokje zeep door de tralies te bevrijden.

    Weet iemand welke film dit is?

  9. #1134

    Standaard

    Het zal wel niet, maar bedoel je misschien Desperation? Naar boek van Stephen King.

  10. #1135

    Standaard

    lijkt enorm op Desperation als je het mij vraagt

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Het zal wel niet, maar bedoel je misschien Desperation? Naar boek van Stephen King.
    Dat is inderdaad de film die ik bedoel. Bedankt!!

  12. #1137

    Standaard

    Ik zoek een film die ik begin jaren 90 op tv gezien heb. Hij zou uit de jaren 80 kunnen komen, maar misschien ook wel eerder. Ik herinner me er weinig van, maar volgens mij was het een oorlogsfilm, en dan specifiek een WW1 oorlogsfilm (kan ook een andere oorlog zijn). Aan het begin van de film zien we een groep jonge soldaten in opperbeste stemming. Ze worden in een dorpje als helden ontvangen, en met name bij 1 boerderij (?) worden ze als helden gezien, door onder andere de man die er woont en zijn dochters (?). Wat er daarna precies gebeurt weet ik niet meer, maar volgens mij slaat de sfeer gedurende de film om als de soldaten echt geconfronteerd worden met de oorlog en ze onder andere midden in de nacht door een woeste rivier moeten lopen. Tegen het einde van de film komen de soldaten (allemaal?) weer terug bij de boerderij en worden ze niet meer als helden gezien, maar als mislukkingen/teleurstellingen. Het einde van de film staat me nog het meest bij. We zien een kleine kerk waar een mis bezig is. Halverwege de mis gaan de deuren open en een man in zwarte kleding loopt naar voren. Iedereen in de kerk kijkt naar de man. Vooraan aangekomen houdt hij een preek of speech o.i.d.

    Het is te lang geleden om goed te herinneren en wellicht haal ik meerdere films door elkaar. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

  13. #1138

  14. #1139

    Standaard

    Van een forumlid heb ik inmiddels een pb ontvangen omdat hij dacht dat het de film Shenendoah zou kunnen zijn. Zou goed kunnen, ik heb wat stukjes gezien die me enigszins bekend voor kwamen. Binnenkort maar eens helemaal bekijken. Nogmaals bedankt voor de pb.

  15. #1140

    Standaard

    hallo,
    ik ben op zoek naar de titel van een film ,dit is de kryptische omschrijving:

    Een sprookjesfiguur, een ring, een beer en een strijd op leven en dood.
    Zegt het ene muiltje tegen het andere: "Ik voel me verloren ". Zegt de ander: "Dan had je er harder voor moeten vechten!"
    Ook in een wat kleinere arena staat deze gladiator zijn mannetje en strijdt hij tot het einde voor alles wat hij lief heeft.

    wie oh wie heeft enig idee?

  16. #1141

    Standaard

    Op zoek naar de titel van een wat oudere film die gaat over het laatste jaar dat een oudere man en een vrouw hun (moes)tuin verzorgen. Ze wonen samen in een huis waar af en toe mensen komen om lekker te eten. Een van de tuiniers sterft aan het eind van de film. Verder heb ik geen info, hoop dat dit genoeg is om mee uit de voeten te kunnen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Op zoek naar de titel van een wat oudere film die gaat over het laatste jaar dat een oudere man en een vrouw hun (moes)tuin verzorgen. Ze wonen samen in een huis waar af en toe mensen komen om lekker te eten. Een van de tuiniers sterft aan het eind van de film. Verder heb ik geen info, hoop dat dit genoeg is om mee uit de voeten te kunnen.
    Klinkt als Another Year, al heb ik die niet gezien dus weet niet of iemand sterft op het einde...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #1143

    Standaard

    Nee, die heb ik ook niet gezien...zal even kijken op IMDB wat ik daarover kan vinden. Bedankt alvast
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1144

    Standaard

    Hallo, ik zoek de titel van een film, die gaat over een groepje van 3 personen die samen komen en dan op skates, overvallen gaan plegen, zijn geloof ik 2 mannen en 1 vrouw.En ze doen ook van die freestyle acties of free running.

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fireball1984 Bekijk bericht
    Hallo, ik zoek de titel van een film, die gaat over een groepje van 3 personen die samen komen en dan op skates, overvallen gaan plegen, zijn geloof ik 2 mannen en 1 vrouw.En ze doen ook van die freestyle acties of free running.
    Is dat deze film?
    Steal aka Riders uit 2002.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #1146

    Standaard

    dat is idd de film, hartstikke bedankt.

  22. #1147

    Standaard Ik zoek titel

    Jaren geleden is er op tv een film of korte serie (zelf dacht ik serie) uitgezonden over een waargebeurd verhaal. Het gaat over een Amerikaanse leger- (of marine-) basis, waar de vrouw en kinderen van een officier 's-nachts op een gruwelijke manier met messen worden vermoord. Volgens de officier werd hij wakker door een stel hippies en vond zijn gezin in een bloedbad. Dit typeert ongeveer het jaartal, waarin deze moord zich afspeelde. Volgens mij werd in die tijd ook een actrice door hippies vermoord en heeft deze officier dit daarom ook beweerd. Zelf was hij dus (heel merkwaardig) niet aangevallen. Tijdens de daarop volgende rechtszaak staan zijn schoonouders in eerste instantie volledig achter hem, maar gaandeweg geloven ze hem toch niet meer. Volgens mij is hij nooit veroordeeld en is de zaak ook nooit opgelost. Het was een heel intrigerend verhaal, vooral door het uitermate precieze onderzoek qua bloedsporen e.d. Als dit iemand bekend voorkomt en diegene misschien ook de titel of acteur(s) nog weet, zou ik daar erg blij mee zijn, want dan kan ik veel gerichter zoeken. En, wie weet, heeft iemand deze film of serie wel in zijn bezit.

  23. #1148

    Standaard Ik zoek de titel

    Het is een serie of film over een waargebeurd voorval, die jaren geleden op tv is uitgezonden, en gaat over de moord op een vrouw en haar kinderen op een Amerikaanse basis. De echtgenoot (officier), die geen schrammetje heeft, beweert dat zijn gezin door hippies is vermoord (in die tijd werd ook een actrice door hippies vermoord). Tijdens de rechtszaak en het zeer uitgebreide onderzoek geloven zijn schoonouders in eerste instantie zijn verhaal, maar gaandeweg zijn ze toch een andere mening toegedaan. Volgens mij is hij nooit veroordeeld en is de zaak ook nooit opgelost. Het was een heel intrigerend verhaal en ik zou het graag nog een keer terug willen zien, maar weet dus absoluut de titel niet en ook geen namen van acteurs. Wie kan mij helpen?

  24. #1149

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Notenboom Bekijk bericht
    Het is een serie of film over een waargebeurd voorval, die jaren geleden op tv is uitgezonden, en gaat over de moord op een vrouw en haar kinderen op een Amerikaanse basis. De echtgenoot (officier), die geen schrammetje heeft, beweert dat zijn gezin door hippies is vermoord (in die tijd werd ook een actrice door hippies vermoord). Tijdens de rechtszaak en het zeer uitgebreide onderzoek geloven zijn schoonouders in eerste instantie zijn verhaal, maar gaandeweg zijn ze toch een andere mening toegedaan. Volgens mij is hij nooit veroordeeld en is de zaak ook nooit opgelost. Het was een heel intrigerend verhaal en ik zou het graag nog een keer terug willen zien, maar weet dus absoluut de titel niet en ook geen namen van acteurs. Wie kan mij helpen?
    Ik herinner me denk ik die film. Was die man ook geen chirurg en had die niet één of andere verwonding aan zichzelf toegebracht om zijn versie van de feiten geloofwaardiger te maken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 46 van 49 EersteEerste ... 364243444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •