Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849
De resultaten 1.201 tot 1.217 van 1217 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    ik weet niet zeker of het 1 v/d american pie films is,
    sean william scott en nog een 1 andere persoon breken in bij het huis van de buren omdat Sean William scott denkt dat de meiden lesbisch zijn, ik ben bijna zeker dat het American Pie is ,maar komt deze scene uit de 1e american pie??

  2. #1202

    Standaard

    Volgens mij, komt dit uit American pie 2.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik weet niet zeker of het 1 v/d american pie films is,
    sean william scott en nog een 1 andere persoon breken in bij het huis van de buren omdat Sean William scott denkt dat de meiden lesbisch zijn, ik ben bijna zeker dat het American Pie is ,maar komt deze scene uit de 1e american pie??

  3. #1203

    Standaard Op zoek naar filmtitel; stel wordt achtervolgd door robots, omdat ze geen fooi hebben betaald.

    Hoi,

    Ik zie dat dit topic al sinds 2008 loopt, dus er is niet echt een apart 'mapje' voor gekomen?

    In navolging op velen hier, loop ik ook tegen een onbekende titel aan.

    Zelfs door uren lang te googlen en via een site 'whatismymovie' , en ook een forum 'Film1' kan ik het niet vinden, en ga ik een beetje aan mezelf twijfelen. Het lijkt er nu meer op dat ik een bijzonder levendige droom heb gehad. Het is echt ongelofelijk dat ik het niet kan vinden.

    Het betreft een film die op dit moment zou kunnen afspelen, een stel eet in de usa in een volledig leeg restaurant (sushi of vis) waar alleen maar robots in de keuken werken. De man besteld volgens mij iets, maar krijgt dan blobfish of zo. Uiteindelijk weigert hij bij het afrekenen een fooi te betalen, en dan gaan alle deuren op slot. Uiteindelijk komen ze toch nog buiten, en ik meen dat hij met zijn eigen auto naar huis rijd, en zij in een tesla-taxi zonder chauffeur. Ze krijgen nog sms-jes dat ze nog een mogelijkheid hebben om een fooi te betalen, anders....... De man wordt door drones gevolgd naar zijn huis, en komt vervolgens zijn huis niet in via Alexa stemherkenning. De vrouw wordt in haar eigen huis in de gaten gehouden door de draadloze robotstofzuiger, haar gashaard gaat spontaan aan (alleen gas, dus nog niet met vlam) en de deuren worden automatisch vergrendeld, met een explosie tot gevolg. De man krijgt ineens allemaal ieniemini droontjes via de schoorsteen in huis, die hem volgens mij aanvallen.

    Kortom een film waarvan je bedenkt dat dit vandaag de dag allemaal kan, en je niet moet hopen dat je zoiets meemaakt.


    Echt een film die je moet zien, en anders nog maar een keer. Dat wil ik dus ook, maar dan moet ik eerst de titel weer weten.

    Het zou heel fijn zijn als jij degene bent die dit herkent.

  4. #1204

    Standaard

    Het is een aflevering van de X-Files seizoen 11 aflevering 7 - Rm9sbG93ZXJz
    Laatst aangepast door Driekus : 06-11-2021 om 13:26

  5. #1205

    Standaard

    Driekus, je bent een held

    Dat het de X-files waren, stond me dus heeeelemaal niet meer bij, erg hè?

    Wel fijn dat ik dit hoofdstuk kan sluiten, bedankt.

    groeten,

    Tivano

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tivano Bekijk bericht
    Driekus, je bent een held

    Dat het de X-files waren, stond me dus heeeelemaal niet meer bij, erg hè?

    Wel fijn dat ik dit hoofdstuk kan sluiten, bedankt.

    groeten,

    Tivano
    Graag gedaan Ben nogal een X-Files fan.

    Groetjes

  7. #1207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tivano Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik zie dat dit topic al sinds 2008 loopt, dus er is niet echt een apart 'mapje' voor gekomen?
    Jazeker, er is hier een apart topic voor aangemaakt: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...ie-vraag-topic

    Ik verplaats deze discussie naar die. Fijn dat je een antwoord hebt gekregen!

  8. #1208

    Standaard

    Hey allemaal!


    Ik zoek íets, maar wat het precies is, daar kom ik niet ver mee. De rest van mijn 'ik zoek-' avonturen heb ik ondertussen állemaal gevonden op een na.


    Het enige wat ik nog weet is dat we dit op de basisschool in een klas hebben gekeken, groep 4, 5 of 6 - en gezien de kwaliteit van de film óf serie/aflevering was het hoogstwaarschijnlijk uit de jaren 90, of nét begin 00 (Destijds dus gekeken op de goede oude 80's/90's tv van een band).


    That said, het was een speelfilm, geen animatie. Waar het over ging, géen idee - ik geloof dat er tieners in speelden of kinderen. Er was misschien íets met een sportthema, of/en het was een beetje spannend.
    Het enige beeld wat me echt is bijgebleven is een zwarte kat aan het einde van de film/aflevering, die ergens onder zat (een bed of bank oid) in het semi-donker, waar daarna op ingezoomd werd en de gele ogen hiervan even in beeld bleven staan.


    Helaas kom ik verder gewoon niet, maar wie weet kan ik toevallig nét een lichtje laten branden bij iemand. Nooit geschoten...

  9. #1209

    Standaard Oude film

    Beste filmliefhebbers

    In 1971 en 1974 zag ik op televisie fragmenten van dezelfde gruwelijke film, waar ik te jong voor was (10 en 13, resp.). Hij maakte daardoor enorme indruk.

    Ziehier mijn concrete herinneringen.

    - Twee keer een soort van goochelact, waarbij iemand in een doos wordt gedaan, en er zwaarden doorheen worden gestoken. De eerste keer gaat goed; de tweede keer, bij een latere gelegenheid, steekt de goochelaar de zwaarden opnieuw door de doos, en vertrekt direct. Te paard? Even later loopt er bloed uit de doos, tot afschuw van het publiek. De tweede keer was het slachtoffer een tegenstander van de goochelaar, dacht ik.

    - Er is een zware deur die open gaat. Meteen daarachter bevindt zich een brede trap die naar beneden naar beneden loopt, een kelder in. Verspreid over de trap liggen allemaal mensen, uitgeput, dorstig. De hoofdpersoon, met een fakkel in zijn hand, kijkt gebiologeerd naar het tafereel. Dan beginnen de mensen op de trap langzaam naar boven te klimmen, naar de deur die opeens open is. De hoofdpersoon staart, schrikt dan op en gooit zijn fakkel naar de kruipende mensen.

    - Technicolor? (De tweede keer zag ik hem in kleur.)

    - Arabische wereld?

    Ik stelde deze vraag zo'n 20 jaar geleden ook al aan Hans Beerekamp in de NRC. Hij moest opgeven, zei hij. Beerekamp concludeerde wel dat deze film waarschijnlijk te wreed was voor een Hollywoodfilm.

    Heel benieuwd.

    Jeroen Otten

  10. #1210

    Standaard

    Ik heb er hier een enorm moeilijke. Een (TV)-film uit de jaren '80 over een oudere man die zijn vrouw verliest en met behulp van zijn kinderen de draad van zijn leven weer moet oppakken. Er zit een scène in waarin dacht ik één van de zonen op een baseballveld staat terwijl het nummer Mercy Street van Peter Gabriel speelt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #1211

  12. #1212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Makkie, Miami Vice - S3.E3 - Killshot
    https://www.imdb.com/title/tt0647084/?ref_=tt_mv_close
    Nee, het was geen aflevering van Miami Vice.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1213

    Standaard

    Werner, ik heb ook nog even gezocht. Maar naast de genoemde, 2 andere moderner films en een aflevering van Cold Case kan ik niks vinden waarin dit nummer is verwerkt. Ben je zeker dat dit het muziek nummer is?

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Werner, ik heb ook nog even gezocht. Maar naast de genoemde, 2 andere moderner films en een aflevering van Cold Case kan ik niks vinden waarin dit nummer is verwerkt. Ben je zeker dat dit het muziek nummer is?
    Ja, 200 %
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb er hier een enorm moeilijke. Een (TV)-film uit de jaren '80 over een oudere man die zijn vrouw verliest en met behulp van zijn kinderen de draad van zijn leven weer moet oppakken. Er zit een scène in waarin dacht ik één van de zonen op een baseballveld staat terwijl het nummer Mercy Street van Peter Gabriel speelt.
    A Year in the Life, zowel een mini serie als serie: https://www.imdb.com/title/tt0090549/?ref_=fn_al_tt_3

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    A Year in the Life, zowel een mini serie als serie: https://www.imdb.com/title/tt0090549/?ref_=fn_al_tt_3
    JAAAH Dat is 'm ! Bedankt Johan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    JAAAH Dat is 'm ! Bedankt Johan!
    Zelf ook ooit gezien (volgens mij toendertijd op de Duitse RTL). Is mij altijd bijgebleven. Helaas nog nergens terug kunnen vinden.

Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •