Pagina 5 van 49 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1217 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    neen dat was the substitute
    Je bent me net voor. Acteur James Belushi
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard Bekijk bericht
    Je bent me net voor. Acteur James Belushi
    Dan is het volgens mij "The Principal":
    http://www.imdb.com/title/tt0093780/

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard Bekijk bericht
    Je bent me net voor. Acteur James Belushi
    dat was sarcasme van mij, omdat het antwoord al gegeven was

    het is idd the Principal

  4. #104

    Standaard

    hoi,

    ik zoek een film waarin een man in het bezit komt van een steen/diamand ( rood van kleur meende ik) die het kwaad tegen houd. De man komt in een kerk/ruine terecht waarin hij met andere mensen moet vechten tegen het kwaad ( o.a vleermuizen/vliegende monsters en volgens mij soort van orcs/dwergen) dat van buiten probeert de steen/diamant in bezit te krijgen. In de steen zit een goedje wat de man gebruikt om het kwaad buiten de kerk te houden. Het is een horror/thriller film. Iemand die mij kan helpen?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferryb86 Bekijk bericht
    hoi,

    ik zoek een film waarin een man in het bezit komt van een steen/diamand ( rood van kleur meende ik) die het kwaad tegen houd. De man komt in een kerk/ruine terecht waarin hij met andere mensen moet vechten tegen het kwaad ( o.a vleermuizen/vliegende monsters en volgens mij soort van orcs/dwergen) dat van buiten probeert de steen/diamant in bezit te krijgen. In de steen zit een goedje wat de man gebruikt om het kwaad buiten de kerk te houden. Het is een horror/thriller film. Iemand die mij kan helpen?
    Volgens mij bedoel je "Tales from the Crypt: Demon Knight" (1995).
    http://www.imdb.com/title/tt0114608/.
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Q_op55qk4_E.

  6. #106

    Standaard

    lijkt er idd op, de beste Tales from the Crypt die ik ken, ook 1 van de weinige films neem ik aan

  7. #107

    Standaard Verzoekje

    Ik heb een verzoekje naar een titel van een film die me heel nieuwsgierig heeft gemaakt maar waar ik slechts heel weinig van weet. Deze werd uitgezonden in 2004/2005 denk ik zo op canal plus. Meestal had ik het grootste gedeelte al gemist waardoor mijn omschrijving waarschijnlijk vaag zal zijn..

    Het is een science fiction film voor zover je het mag noemen, misschien fantasy want er komen van die dali achtige beelden in voor:

    Van wat ik er uit heb kunnen begrijpen zijn er woekeraars die mensen uit huis willen zetten en hier veel te weinig geld voor bieden. Meer inhoud heb ik helaas niet.
    Het zou kunnen dat de huizen in het water stonden, maar ik zou in daarmee in de war kunnen zijn met een andere film.

    Veel is het niet, degene die hier wat van kan maken is een ware levende engel
    Het lijkt me een ideale film voor een saaie dinsdagavond.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    Volgens mij bedoel je "Tales from the Crypt: Demon Knight" (1995).
    http://www.imdb.com/title/tt0114608/.
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Q_op55qk4_E.
    inderdaad harstikke bedankt!

  9. #109

    Standaard

    Zag op tv ooit een film genaamd "Kill Paul" ofzo maar vind nergens een match.
    Een groep bekenden en onbekenden proberen een steenrijke? gast genaamd Paul om te leggen. Of was het mischien dat Paul zelf de mensen had uitgenodigd om hem te vermoorden. En wie erin slaagde zou alles erfen wat hij had oid... Haha best een goed idee voor een script als ik het toevallig uit me duim zuig

  10. #110

    Standaard

    Misschien Suicide Kings met Walken?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Zag op tv ooit een film genaamd "Kill Paul" ofzo maar vind nergens een match.
    Een groep bekenden en onbekenden proberen een steenrijke? gast genaamd Paul om te leggen. Of was het mischien dat Paul zelf de mensen had uitgenodigd om hem te vermoorden. En wie erin slaagde zou alles erfen wat hij had oid... Haha best een goed idee voor een script als ik het toevallig uit me duim zuig
    Ik dacht aan Murder by Death.... Maar ten eerste heet de goede man Lionel ipv Paul en is het niet de bedoeling om hem te vermoorden, maar om de aangekondigde moord op 1 van de gasten op te lossen... Overigens wel een leuke film.

  12. #112

    Standaard

    De film die ik zoek is een horrorfilm dat uit de jaren '80-'90 komt.
    Wat ik me kan herinneren is dit:..

    - Een groepje tieners zijn een stukje varen en komen aan land (het kan ook zijn dat deze tieners gewoon een boswandeling maakte) en hier komen ze een jong meisje tegen. Dit meisje en haar hele familie zijn kannibalen, het meisje heeft poppen maar deze poppen zijn gewoon lijken, hier komen die tieners achter en ze vluchten.
    Eén meisje (blond, dikke tieten) wordt gepakt door de broer van het jonge meisje en deze betast haar terwijl ze dood is en dit is op een rotsblok volgens mij, zijn vader ziet dat en vind het afschuwelijk.

    Ik was toen 7 jaar toen ik deze film voor het eerst zag en ik ben er nog steeds niet achter gekomen welke film dit nu is. Wat ik nu omschreef uit de film is alles wat ik weet van de film, dus hopelijk is het genoeg
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    De film die ik zoek is een horrorfilm dat uit de jaren '80-'90 komt.
    Wat ik me kan herinneren is dit:..

    - Een groepje tieners zijn een stukje varen en komen aan land (het kan ook zijn dat deze tieners gewoon een boswandeling maakte) en hier komen ze een jong meisje tegen. Dit meisje en haar hele familie zijn kannibalen, het meisje heeft poppen maar deze poppen zijn gewoon lijken, hier komen die tieners achter en ze vluchten.
    Eén meisje (blond, dikke tieten) wordt gepakt door de broer van het jonge meisje en deze betast haar terwijl ze dood is en dit is op een rotsblok volgens mij, zijn vader ziet dat en vind het afschuwelijk.

    Ik was toen 7 jaar toen ik deze film voor het eerst zag en ik ben er nog steeds niet achter gekomen welke film dit nu is. Wat ik nu omschreef uit de film is alles wat ik weet van de film, dus hopelijk is het genoeg

    misschien Wrong Turn?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht

    Ik was toen 7 jaar toen ik deze film voor het eerst zag
    Wat een film om op die leeftijd te zijn
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #115

    Standaard

    Keek mee met mijn ouders, naast Sesamstraat keek ik ook Bond films dus ik was er best vroeg bij met 16 + films..

    Wrong Turn komt uit 2003, die is het niet.. het is er echt eentje uit '80/'90.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #116

    Standaard

    Hallo mensen

    ik was de titel vergeten van een film

    het verhaaltje gaat als volgt:

    2 russen gaan naar de VS voor de ''American Dream'' en 1 van de twee jongens filmt alle gebeurtenissen waarbij ze mensen gaan vermoorden,dit doen ze,omdat ze erg bekend willen worden en altijd herinnerd willen worden op de tv in de wereld en vooral in de verenigde staten.

    deze film is vaak herhaald op tv alleen ben zijn titel vergeten.

  17. #117
    bobb
    Guest

    Standaard

    dat is de film 15 minutes
    http://www.imdb.com/title/tt0179626/

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bobb Bekijk bericht
    dat is de film 15 minutes
    http://www.imdb.com/title/tt0179626/

    erg bedankt super

  19. #119

    Standaard

    ik heb laatst 3 films gehuurd( 28 weeks later, iets met butterfly met pierce brosnan, en daddy day camp), bij 1 van deze films heb ik een voorstuk gezien van een actie film die er tegek uit zag, vechtscenes ala matrix en er werden door reclameborden heen gesprongen waarna ze ergens anders terecht kwamen , andere tijd ofzo. ook werd er met een rode auto tegen een muur van een gebouw OPgereden( net als de motor in ghostrider),
    ik kan alleen niet meer op de titel komen.... volgens mij zat het woord 'back' erin

  20. #120
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    ik heb laatst 3 films gehuurd( 28 weeks later, iets met butterfly met pierce brosnan, en daddy day camp), bij 1 van deze films heb ik een voorstuk gezien van een actie film die er tegek uit zag, vechtscenes ala matrix en er werden door reclameborden heen gesprongen waarna ze ergens anders terecht kwamen , andere tijd ofzo. ook werd er met een rode auto tegen een muur van een gebouw OPgereden( net als de motor in ghostrider),
    ik kan alleen niet meer op de titel komen.... volgens mij zat het woord 'back' erin
    Misschien Jumper?

  21. #121

    Standaard

    nee , het was niet jumper,

    er zaten ook chinezen in en soort van ninja's, en iets met 'back' volgens mij

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    ik heb laatst 3 films gehuurd( 28 weeks later, iets met butterfly met pierce brosnan, en daddy day camp), bij 1 van deze films heb ik een voorstuk gezien van een actie film die er tegek uit zag, vechtscenes ala matrix en er werden door reclameborden heen gesprongen waarna ze ergens anders terecht kwamen , andere tijd ofzo. ook werd er met een rode auto tegen een muur van een gebouw OPgereden( net als de motor in ghostrider),
    ik kan alleen niet meer op de titel komen.... volgens mij zat het woord 'back' erin
    Day Watch (2006).
    http://www.imdb.com/title/tt0409904/

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jolling Bekijk bericht
    geweldig man dat is hem , thanx, potverdorrie had ik dit eerder geweten had ik m gehuurd ,nogmaals bedankt


    btw hier een trailer voor mensen die t goed lijkt http://www.youtube.com/watch?v=ZtVD97ss7rU


    hoe in godsname kwam ik op 'back' pfff sorry voor de misleiding :schaam:
    Laatst aangepast door dragon : 30-04-2008 om 15:41

  24. #124

    Standaard

    Héhé... heb hem gezien, valt best wel mee. Het idee is origineel, maar ik weet niet: het zal sowieso niks worden met de reeks vanwege de inconsequentie (derde deel van de trilogie wordt plots in het Engels opgenomen ) en misschien het nogal niets aan de verbeelding overlatende einde van Dnevnoy Dozor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Héhé... heb hem gezien, valt best wel mee. Het idee is origineel, maar ik weet niet: het zal sowieso niks worden met de reeks vanwege de inconsequentie (derde deel van de trilogie wordt plots in het Engels opgenomen ) en misschien het nogal niets aan de verbeelding overlatende einde van Dnevnoy Dozor
    oh, dan moet ik deel 1 en 3 nog vinden dus ,want dit is deel 2 toch?
    ben benieuwd...

    deel 1 night watch (2004)
    deel 2 day watch (2006)
    deel 3 dusk watch ( waarschijnlijk 2009)
    Laatst aangepast door dragon : 30-04-2008 om 20:35 Reden: zag zelf het antwoord al

Pagina 5 van 49 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •