Pagina 7 van 49 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1217 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    Ik zoek een film die ik enkele jaren geleden op tv (Kanaal2 denk ik) heb gezien.
    De film speelt zich af in Engeland (Londen?). Een groepje jongeren besluit na het zuipen/nemen van drugs (xtc), om enkele auto's te gaan stelen en wat te gaan racen. Ze stelen de auto's uit een parkeergarage en racen naar een bepaalde stad (weet niet meer waar)...
    In elke auto zitten 2 à 3 jongeren en we krijgen afwisselend hun 'gebeurtenissen' te zien:
    Zo te zien heb je nog geen antwoord:

    Accelerator (1999)
    http://www.imdb.com/title/tt0193701/

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foxserv Bekijk bericht
    Hoi, heb niet alle threads nagekeken dus misschien dat deze vraag al eerder is gesteld ???

    Enfin, heb de laatste tijd het volgende 'plot' van - volgens mij - een miniserie in mijn hoofd, maar weet de naam niet meer...

    Het begint met de - geloof ik - 70ste of 80ste (in ieder geval hoogbejaarde leeftijd) verjaardag van de matriach van een diamanten-imperium familie. Op die verjaardag kijkt ze - en wij middels die mini-serie - terug op haar leven en de ontwikkeling van hun imperium. Weet er dan niet veel meer vanaf, nog wel dat de terugblik begint met haar vader die als jonge avonturier op een goudkoorts-wijze diamanten gaat zoeken en delven. Daarnaast staat me vaag nog een scene bij waarin één van d ecompanen van die vader in een wand van prikkeldraad terechtkomt.

    Iemand enig idee????
    Dit komt me bekend voor... maar het kan ook op iets lijken wat ik lang geleden heb gezien.. zou in tachtiger jaren moeten zijn geweest...

    Een oude vrouw vertelt haar verhaal aan een jonge vrouw (kleinkind?)...

    Begint met een jonge knul die proffesioneel voetbal wil gaan spelen (try-outs werden gewoon met kleren aan gespeeld), speelt in arbeidersmilieu... hij is goed maar wordt afgekeurd (longinhoud / conditie?)... en hij moet iets anders verzinnen....

    Dat zou dan diamanten zoeken zijn... ik kan me herinneren dat ik als klein jochie 2 x de pilot (of eerste deel van mini-serie) gezien heb, maar geen vervolg.

    Om de een of andere reden heb ik Jason Donovan als acteur in gedachten, maar er gaat geen bel rinkelen bij zijn filmografie....

    Iemand enig idee welke film / serie / mini-serie dit is?? En is dit hetzelfde als foxserv bedoelt?
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #153

    Standaard

    Hey iedereen,
    Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik ooit zag toen ik klein was. Zijn slechts twee scènes die me bijgebleven zijn. Ik vermoed dat het om een horrorfilm gaat.
    Eerste scene is: een man en zijn vrouw rijden met de wagen met op de achterbank een soort pop die men gebruikt bij biologie (zo eentje zonder vel ) ik denk dat ze van de man is (die was dokter geloof ik) Tijdens de rit valt het laken dat de pop bedekt omlaag en raakt het koppel betrokken bij een ongeval waarbij ze allebei omkomen (denk ik toch).
    Tweede scene is met de kinderen (pubers) van het hierboven vermelde koppel. De broer kan het niet verkroppen dat er iemand zijn zus aan het betasten is (of meer?) in de wagen en sleurt die dan ook uit de wagen waarna hij hem meermaals in die voor mannen heel gevoelige zone trapt...
    Iemand enig idee?
    Alvast bedankt!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  4. #154

    Standaard

    De kickbox film die ik zoek schijnt een beetje 'rare' te zijn. Gaat over een jongen die kickbox-les neemt bij een gast die woont in een moeras. En nee het is geen kickboxer 1-4. De badguy wordt gespeeld door een gast die ook in een apocalyptische/madmax film te zien is met jean claude van damme (met een female android dat een cure had voor een ziekte)
    In deze kickboxfilm krijgt de held ook iets van een halve boomstam te verduren dat hoort bij zijn training (ja gna gna), omdat die badguy dit als aanval heeft (ja ik weet het klinkt stom, maar even voor de goede orde)

    Weet iemand toevallig de titel van deze film?

  5. #155

    Standaard

    Nogsteeds niet gevonden: hong kong actie film uit de jaren 80. Met vechtende chinezen in zwart leren pakken, zonnebrillen, kleine autotjes en radiografische helicopters met bommen erin. En een gast dat als een soort james bond alles kan incl de kung fu.
    Het is iig geen jackie chan film, en dat muziekje is me ook bijgebleven "half engels klinkend fluit melodietje/half electrische gitaar"

    Heel vaag ik weet het.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    De kickbox film die ik zoek schijnt een beetje 'rare' te zijn. Gaat over een jongen die kickbox-les neemt bij een gast die woont in een moeras. En nee het is geen kickboxer 1-4. De badguy wordt gespeeld door een gast die ook in een apocalyptische/madmax film te zien is met jean claude van damme (met een female android dat een cure had voor een ziekte)
    In deze kickboxfilm krijgt de held ook iets van een halve boomstam te verduren dat hoort bij zijn training (ja gna gna), omdat die badguy dit als aanval heeft (ja ik weet het klinkt stom, maar even voor de goede orde)

    Weet iemand toevallig de titel van deze film?
    Niet toevallig, wel ff gezocht voor je op IMDB (je personages zijn wel vaag omschreven!!!) maar ik kom via de cast van de VanDamme film (Cyborg: http://www.imdb.com/title/tt0097138/) op deze meneer:
    Vincent Kleyn (http://www.imdb.com/name/nm0460288/)
    die in deze film heeft gespeeld:
    BloodMatch:
    http://www.imdb.com/title/tt0101482/

    Is dattum misschien? Anders moet je zelf ff verder zoeken in de cast van Cyborg ... zitten een boel vage martial arts gasten in.

    Cheers.
    JW

  7. #157

    Standaard

    Hallo bedankt! Maar ik denk niet dat het em is. Ik was zelf ook aan het zoeken en ik vermoed "Karate Tiger 4" aka. king of the kickboxers. Naja ik verzin die namen ook niet.
    Maar het lijkt me wel een goede titel (voor het vermaak dan), bedankt!

  8. #158

    Standaard

    Ik zoek de titel van een tekenfilm. Deze kwam vroeger vaak met kerst op TV en ik heb hem daar een aantal keren gezien. Het ging geloof ik over een groep muizen die weg werden gejaagd uit een veld door een maaimachine of iets dergelijks. Ik herinner me ook iets met een uil. Daarna ging een muis (geloof ik) een heuvel in waar een bizarre wereld zat. Ik herinner me ook een lift die daar in zat. Verder ben ik het ongeveer kwijt.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Hey iedereen,
    Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik ooit zag toen ik klein was. Zijn slechts twee scènes die me bijgebleven zijn. Ik vermoed dat het om een horrorfilm gaat.
    Eerste scene is: een man en zijn vrouw rijden met de wagen met op de achterbank een soort pop die men gebruikt bij biologie (zo eentje zonder vel ) ik denk dat ze van de man is (die was dokter geloof ik) Tijdens de rit valt het laken dat de pop bedekt omlaag en raakt het koppel betrokken bij een ongeval waarbij ze allebei omkomen (denk ik toch).
    Tweede scene is met de kinderen (pubers) van het hierboven vermelde koppel. De broer kan het niet verkroppen dat er iemand zijn zus aan het betasten is (of meer?) in de wagen en sleurt die dan ook uit de wagen waarna hij hem meermaals in die voor mannen heel gevoelige zone trapt...
    Iemand enig idee?
    Alvast bedankt!
    Dat moet Pin zijn. Niet een hele fijne film voor kleine kinderen. Verkrijgbaar op dvd. Ik heb m in de kast. Brrrrr.....
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kenc Bekijk bericht
    Kennen jullie deze film? (Ook een film die ik als ik klein heb onnoemelijk veel gezien heb)

    Het is een tekenfilm en gaat over het tinnen soldaatje. In het begin van de film valt hij uit het raam en zo in de riolen en uiteindelijk in zee. Hij wordt dan opgepikt door een boot, enz. Hij beleeft dus allerhande avonturen.

    Er was ook heel mooie muziek bij. Elke keer vraag ik mij af hoe die klonk. Zou het allemaal graag nog eens terugzien/horen, maar ik heb totaal geen idee over hoe de film heet
    Ik denk dat je fantasie een loopje met je neemt. Dat je denkt dat je een film hebt gezien, maar eigenlijk het cassettebandje van de Lekturama-reeks eindeloos hebt beluisterd. Probeer je nog eens een beeld uit de film voor te stellen. Ik weet dat het heel filmisch lijkt, bovendien zit er ook muziek in, op het bandje.

    Gezonde fantasie. En valse herinneringen zijn niet zeldzaam.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Volgens mij is dat de tekenfilm 'The Secret of Nimh' van Don Bluth uit 1982.

    Thanks a bunch! Dat is hem!

  12. #162

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een (horror)film die ik vroeger eens gezien heb, maar waarvan ik niet kan achterhalen hoe hij heet.

    Het enige dat ik nog weet is een scene waarin er zwarte drap uit de muren komt en een scene waarin een meisje wakker wordt van een kraai die tegen het raam tikt. Die kraai stond dan symbool voor het feit dat er snel iemand in de omgeving zou overlijden.

    Wie o wie weet welke film dit is geweest?

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Dat moet Pin zijn. Niet een hele fijne film voor kleine kinderen. Verkrijgbaar op dvd. Ik heb m in de kast. Brrrrr.....
    Eventjes de trailer opgezocht en dat is em inderdaad! Nu web afspeuren naar een site die em verkoopt. Is inderdaad niet echt geschikt voor kinderen (zat mee te gluren van achter de bank, vandaar dat ik em niet helemaal herinnerde )

    Hartelijk bedankt!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasperelsakkers Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een (horror)film die ik vroeger eens gezien heb, maar waarvan ik niet kan achterhalen hoe hij heet.

    Het enige dat ik nog weet is een scene waarin er zwarte drap uit de muren komt en een scene waarin een meisje wakker wordt van een kraai die tegen het raam tikt. Die kraai stond dan symbool voor het feit dat er snel iemand in de omgeving zou overlijden.

    Wie o wie weet welke film dit is geweest?
    Hmja, klinkt bekend... Is volgens mij een film over een huis dat staat gebouwd op een kerkhof, of anderszins onzuivere grond. Is geen Amityville geloof ik, en ook geen Pet Sematary. Zou misschien een Poltergeist kunnen zijn...? Was het niet gebaseerd op 'ware feiten'?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #165

    Standaard

    In elk geval geen Amityville of een van de drie Poltergeists. Pet sematary? Hmm.. heel erg lang geleden dat ik die heb gezien, maar kan de zwarte drap niet plaatsen. Zou goed kunnen dat het gebaseerd was op 'ware feiten'.

  16. #166

    Standaard

    HOUSE 3 of 4?
    "ding dong youre dead"

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    HOUSE 3 of 4?
    "ding dong youre dead"
    Ik heb beiden niet gezien. Zitten de scenes met de muur en de kraai daarin?

  18. #168

    Standaard

    Ik zoek een franse film uit de jaren '70 denk ik. Toen ook uitgezonden op tv. Er komt een jonge, verlegen vrouw in voor die Mona heet en verblijft of woont in een hutje in het bos. Ze wordt daar ontmaagd door een volwassen man. Meer weet ik niet meer, maar zou kunnen dat het in een cyclus franse films (VPRO) werd uitgezonden met films als Les Valseuses.

    Iemand een idee?

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dantheman Bekijk bericht
    Ik zoek een franse film uit de jaren '70 denk ik. Toen ook uitgezonden op tv. Er komt een jonge, verlegen vrouw in voor die Mona heet en verblijft of woont in een hutje in het bos. Ze wordt daar ontmaagd door een volwassen man. Meer weet ik niet meer, maar zou kunnen dat het in een cyclus franse films (VPRO) werd uitgezonden met films als Les Valseuses.

    Iemand een idee?
    D'amour et d'eau fraîche uit 1976? http://www.imdb.com/title/tt0218131/

  20. #170

    Standaard

    Ik denk het toch niet, was geen komedie en dat is D'amour et d'eau fraîche wel min of meer. En deze Mona is ook een stuk ouder...

  21. #171

    Standaard

    Ik zoek een film over 3 heksen & een duivelachtige man die ze proberen te doden. Verder weet ik er eigelijk niets meer over.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door holly golightly Bekijk bericht
    Ik zoek een film over 3 heksen & een duivelachtige man die ze proberen te doden. Verder weet ik er eigelijk niets meer over.
    deze misschien?
    http://www.imdb.com/title/tt0094332/

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door holly golightly Bekijk bericht
    Ik zoek een film over 3 heksen & een duivelachtige man die ze proberen te doden. Verder weet ik er eigelijk niets meer over.
    Zou Witches of Eastwick kunnen zijn met Jack Nicholson,Cher,Susan Surandon en Michelle Pfeiffer.

  24. #174

    Standaard

    Ook ik zoek de titel van een film, heb ooit eerder ergens een verzoek gedaan of iemand de titel wist, maar toen kwam er geen reactie, dus probeer ik het nu hier.

    Het betreft een anti-roadmovie waarin een lifter ineens niet meer blijkt te kunnen liften en zichzelf gestrand ziet in een of ander gat. Hij was een jaar of 10 geleden op TV, volgens mij bij de VPRO.

  25. #175

    Standaard

    Was dat een nederlandse film met Jack Wouterse?

Pagina 7 van 49 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •