Pagina 8 van 49 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1217 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik herinner me een film over een man die een kind doodrijdt en vervolgens een relatie krijgt met de moeder van het kind, omdat hij het lef niet heeft om te zeggen dat hij de moordenaar van haar dochter is... Het is volgens mij een Duitse film en ik dacht dat de titel een plaatsnaam was. Ik zag pas geleden Wolfsbergen en ik dacht in eerste instantie dat het deze film betrof, afgaande op de titel, maar nu kan ik nooit meer op die andere titel komen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #177

    Standaard

    Je bedoelt Wolfsburg
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creamdog Bekijk bericht
    Was dat een nederlandse film met Jack Wouterse?
    Volgens mij was het een Engelse film.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Je bedoelt Wolfsburg
    Juist!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick_h Bekijk bericht
    Ook ik zoek de titel van een film, heb ooit eerder ergens een verzoek gedaan of iemand de titel wist, maar toen kwam er geen reactie, dus probeer ik het nu hier.

    Het betreft een anti-roadmovie waarin een lifter ineens niet meer blijkt te kunnen liften en zichzelf gestrand ziet in een of ander gat. Hij was een jaar of 10 geleden op TV, volgens mij bij de VPRO.
    U-Turn van Oliver Stone misschien ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #181

    Standaard

    Ik ben al heel lang opzoek naar een science fiction/horror film, een behoorlijke slechte over aliens op aarde. De film heb ik 15 jaar of langer terug gezien dus het enige dat ik nog weet is het volgende:

    De aliens komen uit coconnen die gevonden worden door een man en een vrouw op een vuilstort. Deze 2 gaan natuurlijk de pijp uit. Ow en dit is snachts.

    Het volgende dat ik me kan herinneren waarin de manlijke held tegen 2 kleinere aliens vecht in een lichte ruimte en ze volgens mij met een honkbal knuppel mept.

    En dan nu het einde, de grote (moeder?) alien word door de midden gezaagt met een kettingzaag in een auto garage.

    De aliens lijken geloof ik erg op die van Alien.

    De film was volgens mij erg slecht maar omdat ik jong was vond ik hem super! De 3 punten die ik heb beschreven hoeven niet helemaal te kloppen dit is wat ik denk te kunnen herinneren.

    hier nog een snel getekend sfeer beeld:
    http://www.flickr.com/photos/5368624...32138/sizes/o/

    De videoband hoes deed me toen erg aan die van The Abyss denken.
    Ik zou echt super blij wezen als iemand mij kan helpen!
    Laatst aangepast door evilll_nelus : 25-07-2008 om 17:17
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  7. #182

    Standaard

    Klinkt als iets tussen Cocoon en Evil Dead (II)...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #183

    Standaard

    een oude griezel/sci-fi...zwart-wit meen ik...vader en zoon zitten aan tafel, zoon vindt dat z'n vader raar doet, loopt achter hem langs en ziet dat hij een litteken in z'n nek heeft...later in de film verdwijnt de vader in het zand..geloof ik....iemand enig idee??

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    een oude griezel/sci-fi...zwart-wit meen ik...vader en zoon zitten aan tafel, zoon vindt dat z'n vader raar doet, loopt achter hem langs en ziet dat hij een litteken in z'n nek heeft...later in de film verdwijnt de vader in het zand..geloof ik....iemand enig idee??
    Invaders from Mars.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht

    Dat zal um zijn...ga hem gelijk maar eens bestellen..tx mark!

  11. #186

    Standaard

    Ik heb deze vraag al vaker gesteld maar ben er toen nooit uitgekomen.


    Mijn moeder bracht mij ooit eens (89/90/91 ongeveer) een VHS (jaja, videoband) mee uit de videotheek met een cartoon/live-action film.

    Nu is de film die ik zoek niet Roger Rabbit, maar het was een film waarin het live action karakter een mannelijke detective of iets dergelijks was en hij was op zoek naar iets in een bos. Toen kwam het cartoon gedeelte en dat bestond uit een nest vossen. De vossen waren volgens mij bang voor het live action figuur en ik meen mij te herrineren zelffs dat het gros van de vossen in die familie dood ging.

    Het was nogal een donkere tekenfilm en dit is ook eigenlijk het enige wat ik ervan weet.

    Die detective kan ook een loodgieter zijn wat mij betreft, maar zo zit het in mijn geheugen.

    Iemand ENIG idee? :$

  12. #187

    Standaard

    Ik ben ook op zoek naar een animatiefilm eind jaren tachtig. Het gaat over een jongen (Wataru, Wataroe, Hataru of iets in die stijl) die van zijn vader gescheiden wordt als deze op expeditie is. De jongen moet op de savanne / jungle zelf zien te overleven en sluit daar vriendschap met een verbannen krijger (die me sterk aan de Masai doet denken) en een reusachtige slang. Die slang is zo groot dat hij er ook op kan zitten. Samen gaan ze op zoek naar de vader van de jongen en beleven daarbij allerlei avonturen. De film bestond geloof ik uit twee delen.

    Alvast bedankt!

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip Bekijk bericht
    Ik heb deze vraag al vaker gesteld maar ben er toen nooit uitgekomen.


    Mijn moeder bracht mij ooit eens (89/90/91 ongeveer) een VHS (jaja, videoband) mee uit de videotheek met een cartoon/live-action film.

    Nu is de film die ik zoek niet Roger Rabbit, maar het was een film waarin het live action karakter een mannelijke detective of iets dergelijks was en hij was op zoek naar iets in een bos. Toen kwam het cartoon gedeelte en dat bestond uit een nest vossen. De vossen waren volgens mij bang voor het live action figuur en ik meen mij te herrineren zelffs dat het gros van de vossen in die familie dood ging.

    Het was nogal een donkere tekenfilm en dit is ook eigenlijk het enige wat ik ervan weet.

    Die detective kan ook een loodgieter zijn wat mij betreft, maar zo zit het in mijn geheugen.

    Iemand ENIG idee? :$
    Cool World misschien?
    http://www.imdb.com/title/tt0104009/
    You see, the good thing about being me, is that there are so many me's...
    Mijn dvd's

  14. #189

    Standaard Rich girl

    Ben ik weer :razz:

    Deze keer een 'lastigere' om zelf te vinden.
    Weet (zeker) dat dit een aflevering uit een één of andere detective serie was, meer een soort derrick/baantjer dan bijvoorbeeld miami vice (voor de sfeer typering). Enfin, het plot is globaal, voor zover ik me kan herinneren, dat een oudere steenrijke (zaken)man door toedoen van zijn bitcherige, oververwende dochter en haar foute vriendje in het ziekenhuis beland. Als ze als daders ontmaskerd worden laat het vriendje haar keihard vallen, waardoor ze tot inkeer komt en zich, overmand door schaamte, berouw enz. probeert te verzoenen met haar vader in het ziekenhuis. Deze laat echter - via een verpleegster aan de telefoon - weten geen dochter te hebben. Dit is voor haar de finale klap en onder de klanken van "Rich girl" van Hall & Oates pleegt ze in de tuin van haar ouderlijk huis zelfmoord ... geloof ik.

    Wie komt dit bekend voor????

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok Bekijk bericht

    Nee het was iets met vossen.

  16. #191

    Standaard

    ik zoek een film die in onlangs heb gezien, weet alleen niet meer waar...(tv of dvd)
    het ging over een jongen die tijdens het basketballen de bal in en apartement wierp, daar zijn tas liet slingeren en toen moest vluchten, De jongen had een notitieblok met gedichten in de tas, en de man bleek dichter..... Toen kwam die jongen zjn tas halen en ging die man hem helpen met zijn gedichten....

    wie o wie weet welke film dit is.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ik zoek een film die in onlangs heb gezien, weet alleen niet meer waar...(tv of dvd)
    het ging over een jongen die tijdens het basketballen de bal in en apartement wierp, daar zijn tas liet slingeren en toen moest vluchten, De jongen had een notitieblok met gedichten in de tas, en de man bleek dichter..... Toen kwam die jongen zjn tas halen en ging die man hem helpen met zijn gedichten....

    wie o wie weet welke film dit is.
    Is dat niet deze film http://www.moviemeter.nl/film/144

  18. #193

    Standaard

    YES !!!, super 't was indd met sean connery
    bedankt voor de snelle reply !!

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Ik ben al heel lang opzoek naar een science fiction/horror film, een behoorlijke slechte over aliens op aarde. De film heb ik 15 jaar of langer terug gezien dus het enige dat ik nog weet is het volgende:

    De aliens komen uit coconnen die gevonden worden door een man en een vrouw op een vuilstort. Deze 2 gaan natuurlijk de pijp uit. Ow en dit is snachts.

    Het volgende dat ik me kan herinneren waarin de manlijke held tegen 2 kleinere aliens vecht in een lichte ruimte en ze volgens mij met een honkbal knuppel mept.

    En dan nu het einde, de grote (moeder?) alien word door de midden gezaagt met een kettingzaag in een auto garage.

    De aliens lijken geloof ik erg op die van Alien.

    De film was volgens mij erg slecht maar omdat ik jong was vond ik hem super! De 3 punten die ik heb beschreven hoeven niet helemaal te kloppen dit is wat ik denk te kunnen herinneren.

    hier nog een snel getekend sfeer beeld:
    http://www.flickr.com/photos/5368624...32138/sizes/o/

    De videoband hoes deed me toen erg aan die van The Abyss denken.
    Ik zou echt super blij wezen als iemand mij kan helpen!
    Klinkt als Deep Space.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #195

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een film horror/occult met daarin een vrouw in de hoofdrol die een bericht krijgt met veel ruis, een waarschuwing. Aan het einde van de film blijkt zij zelf het bericht verzonden te hebben vanaf de 'andere kant'.
    Er staat me ook iets bij dat ze door een spiegel naar de andere zijde overstapt, maar daarmee kan ik ook in de war zijn met een andere film.
    Het was zeker geen B-film en behoorlijk eng.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dantheman Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een film horror/occult met daarin een vrouw in de hoofdrol die een bericht krijgt met veel ruis, een waarschuwing. Aan het einde van de film blijkt zij zelf het bericht verzonden te hebben vanaf de 'andere kant'.
    Er staat me ook iets bij dat ze door een spiegel naar de andere zijde overstapt, maar daarmee kan ik ook in de war zijn met een andere film.
    Het was zeker geen B-film en behoorlijk eng.
    Kleine kans dat 't de goede film is, maar in Chakushin ari krijgen mensen een telefoontje van zichzelf vanuit de toekomst, waarin hun eigen dood wordt voorspelt. 't Is een variant op Ringu.
    Laatst aangepast door mark t : 27-08-2008 om 08:20
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #197

    Standaard

    Nee, dat is 'm niet. Was een Amerikaanse of misschien Engelse film van zeker 10 jaar terug. Ik heb hem op tv gezien.
    Maar bedankt voor je reactie!

  23. #198

    Standaard

    Ik ben ook op zoek naar een film maar weet echt niks van acteurs of iets dergelijks. Het verhaal is ongeveer als volgt: een gek getrouwd stel woont in een huis dat zo goed als afgeschermd is voor de buitenwereld. Deze mensen houden kinderen verborgen in hun kelder, en een van de kinderen wil ontsnappen. Het huis bestaat uit verschillende boobytraps. het is een enge kinderfilm

  24. #199

    Standaard

    Hmm...is het misschien The People Under the Stairs ?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #200

    Standaard

    Denk het ook.
    Laatst aangepast door Reinbo : 30-08-2008 om 11:37

Pagina 8 van 49 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •