Pagina 9 van 49 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1217 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een clip. Ik kwam hem ooit tegen op YouTube, maar nu weet ik titel noch uitvoerende meer. Misschien dat iemand hier me kan helpen.

    Ik ben redelijk thuis in muziekland, maar de uitvoerende van deze track deed mij geen belletje rinkelen. Een vrij onbekende muzikant dus. Als ik er zo op terugkijk geloof ik dat het qua stijl redelijk vergelijkbaar is met Lamb. Iets tussen electronisch en singer/songwriter in.

    De clip is in oker/bruintinten, geloof ik. Een kerel met een bril en ik dacht rood/rossig krulletjeshaar zit in het frame en kijkt in de lens. Hij bouwt zijn eigen hoofd om tot een apparaat dat veel weg heeft van een filmprojector, hij is dus een robot, de film gaat door zijn oren en onder zijn mond en neus zit de projectorlens. De clip is een mix van live action en 3d animatie.

    De clip kwam me in eerste instantie wat bizar over, maar nu weet ik niet meer hoe het nummer gaat en ik kan me herinneren dat ik het een tof nummer vond, maar ik kan het dus nergens vinden....

    Iemand?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #202

    Standaard Oude mannen jagen op jonge mannen???

    Hallo, ik ben op zoek naar de titel van de film maar weet niet veel meer van de film (zoals de meesten die hier posten ).

    Volgens mij komt ie uit begin jaren 90. Een groep jonge mannen bevind zich in een groot woud in Amerika. Ze hebben daar een weekendje in een huisje gezeten o.i.d. en gaan weer naar huis. Als ze vertrekken komen ze een groepje oudere mannen tegen die net aan zijn gekomen om te gaan jagen. Eind goed, al goed, maar als de jonge mannen door het woud op weg naar huis zijn, blijkt al snel dat de oude mannen nogal "excentriek" zijn, en nooit van plan waren om te gaan jagen op dieren maar de jonge mannen als "prooi" zien. Wat volgt is een actiethriller waarbij aan beide kanten doden vallen.

    Ik heb de film jaren geleden gezien, dus ik weet nog maar weinig details. Kent iemand deze film?

  3. #203

    Standaard

    Oude mannen in een groot woud die jonge mannen als een prooi zien.

    Klinkt als de Scheveningse Bosjes na zonsondergang.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Hallo, ik ben op zoek naar de titel van de film maar weet niet veel meer van de film (zoals de meesten die hier posten ).

    Volgens mij komt ie uit begin jaren 90. Een groep jonge mannen bevind zich in een groot woud in Amerika. Ze hebben daar een weekendje in een huisje gezeten o.i.d. en gaan weer naar huis. Als ze vertrekken komen ze een groepje oudere mannen tegen die net aan zijn gekomen om te gaan jagen. Eind goed, al goed, maar als de jonge mannen door het woud op weg naar huis zijn, blijkt al snel dat de oude mannen nogal "excentriek" zijn, en nooit van plan waren om te gaan jagen op dieren maar de jonge mannen als "prooi" zien. Wat volgt is een actiethriller waarbij aan beide kanten doden vallen.

    Ik heb de film jaren geleden gezien, dus ik weet nog maar weinig details. Kent iemand deze film?
    Surviving the game

  5. #205

    Standaard

    Bedankt! Dat zou 'm waarschijnlijk wel zijn. Camera Obscura, ik denk dat jij Surviving the Gay bedoeld! :razz:

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Bedankt! Dat zou 'm waarschijnlijk wel zijn. Camera Obscura, ik denk dat jij Surviving the Gay bedoeld! :razz:
    Haha, ik zou niet durven. Straks word ik nog als homofoob bestempeld - zijn de rapen helemaal gaar. :wink:

  7. #207

    Standaard

    wie weet deze ?? achtervolging door een zanderige nieuwbouwwijk, waarna 2 gasten uiteindelijk in een houten huis gtaan vechte.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie weet deze ?? achtervolging door een zanderige nieuwbouwwijk, waarna 2 gasten uiteindelijk in een houten huis gtaan vechte.
    The O.C. seizoen 1?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #209

    Standaard

    Ik zoek een 'oude' film, ik schat tussen 1960-1980.
    een 2de wereld oorlog film, met een zijspan motor achtervolging in steegjes (italie?)

  10. #210

    Standaard

    The Great Escape?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #211

    Standaard

    Nope..
    wel in die richting, ik denk zelfs met Telly Savalas, maar Imdb rinkelde bij mij ook geen bel.

  12. #212

  13. #213

    Standaard

    > ik denk zelfs met Telly Savalas

    goh nu laat mijn geheugen mij echt in de steek, maar is misschien dezelfde film, wanneer de soldaten op een dak zitten, en rookbommen door een schoorsteen gooien?

  14. #214

    Standaard

    In de dirty dozen blazen ze op een gegeven moment een antenne op een dak op waarbij er een blijft hangen en zich zelf ook opblaast.
    Weet niet of je de dirty dozen bedoeld maar het lijkt er wel op.
    Voor mij ook jaren geleden dat ik deze film heb gezien.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    > ik denk zelfs met Telly Savalas

    goh nu laat mijn geheugen mij echt in de steek, maar is misschien dezelfde film, wanneer de soldaten op een dak zitten, en rookbommen door een schoorsteen gooien?
    Film die in de tweede wereldoorlog speelt met Telly Savalas? Zou Kelly's Heroes kunnen zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Ik zoek een 'oude' film, ik schat tussen 1960-1980.
    een 2de wereld oorlog film, met een zijspan motor achtervolging in steegjes (italie?)
    Ik heb hem inmiddels gevonden

    'Escape To Athena' Is an enjoyable late seventies's Action War Comedy, That has an all Star Cast, The story is set somewhere in the Greek islands circa 1944, and center's around the efforts of local, Resistance fighter Zeno Telly Savalas) Who is aided by the ever gorgeous Claudia Cardinale,

    Their plan is simple liberate the islands from the inhumane German occupation,And rightfully reclaim the Art treasure's of Athena before the Nasty Nazi's do!

    Roger Moore, Is Major Otto Hecht, A Former shady antique's dealer come jazz lover, Elliout Gould, And Stephanie(Hart To Hart, Power's) Play a USO duo who provide's the film with some light hearted moments's

    Sonny Bono, is a Italian chef, This guilty pleasure also star's The original 'Shaft' Richard Roundtree, And David Niven,

    The film is chock full of Action which display's some stunt technique's then 'new' at the time such as ramp's to propel the stunt's person forward in an explosion,And hidden air Cushion's for some high fall's(which for some reason there's lot's!)

    There is a great stunt motorcycle chase,with Elliott Gould which feature's some great Steadicam work, all in all a great film,
    now available on DVD in 2:35:1 widescreen

  17. #217
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    In welke film zit die scene waar een meisje met haar hand tegen een TV zit met storing op? Ik dacht armageddon maar ik heb niks gevonden op youtube.

  18. #218

    Standaard

    Liv Tyler?

    probeer deze site eens
    http://www.hotflick.net/movies/1998_Armageddon.html
    100den foto stills van Armageddon

  19. #219

    Standaard

    btw

    In THE RING gebeurd dat ook...

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    In welke film zit die scene waar een meisje met haar hand tegen een TV zit met storing op? Ik dacht armageddon maar ik heb niks gevonden op youtube.
    Zou Poltergeist kunnen zijn.


  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    > ik denk zelfs met Telly Savalas

    goh nu laat mijn geheugen mij echt in de steek, maar is misschien dezelfde film, wanneer de soldaten op een dak zitten, en rookbommen door een schoorsteen gooien?
    In the Dirty Dozen zit een scene waar ze handgranaten door de ontluchtings schachten van de schuilkelder gooien waar de duitse officieren in zitten.

  22. #222

    Standaard

    Nee, het was Escape to Athene (zie paar posts naar boven)
    die binnenkort ook nog eens op Blu Ray uitkomt!!!

  23. #223

    Standaard

    Oké,ik dacht dat dat alleen ging over de motor achtervolging.

  24. #224

    Standaard

    Ik zoek de titel van een film, zeer vermoedelijk uit de jaren tachtig,
    en dacht dat er ergens in de titel Heaven voorkomt maa ben liet zeker en kan op IMDB niets vinden.
    Wat ik nog weet is dat iemand sterft en met een soort roltrap naar de hemel gaat maar wordt teruggestuurd, het is een soort van tiener/komedie film.
    Het is niet Heaven Can Wait.
    Alvast bedankt.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    In welke film zit die scene waar een meisje met haar hand tegen een TV zit met storing op? Ik dacht armageddon maar ik heb niks gevonden op youtube.
    Poltergeist
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 9 van 49 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •