Pagina 9 van 31 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 754 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Ja je hebt gelijk het is formidabel mooi. Het valt me alleen op dat het schakelen tussen verschillende geluids formaten even duurt soms wel tot 30 seconden. Ik weet niet of dit normaal is. Maar het klinkt fantastisch.
    Dat klopt 30 seconden maar niet altijd ligt van hd-dvd film.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  2. #202

    Standaard

    Je hebt gelijk diverse films reageren direct. Het zijn de warner films die er iets langer over doen. maar als het geluid dan ook komt.......

  3. #203

    Standaard

    zoals bij de meeste denk ik zat er bij mij ook een "Duitse" bourne Supremacy in de doos; had al gelezen dat ie geen nl subs heeft maar die van mij is volgens mij een Amerikaanse versie; krijg FBI waarschuwing en de subs zijn Engels SDH, Frans en Spaans (kenmerkend voor een Amerikaanse dvd)

    heeft iemand 'm al met succes geruild ? MM zegt dat ik bij dat adres waar je die extra HD-dvd's kan krijgen moet zijn maar bericht naar E-mail adres wat op het formulier staat wordt niet herkent...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zoals bij de meeste denk ik zat er bij mij ook een "Duitse" bourne Supremacy in de doos; had al gelezen dat ie geen nl subs heeft maar die van mij is volgens mij een Amerikaanse versie; krijg FBI waarschuwing en de subs zijn Engels SDH, Frans en Spaans (kenmerkend voor een Amerikaanse dvd)

    heeft iemand 'm al met succes geruild ? MM zegt dat ik bij dat adres waar je die extra HD-dvd's kan krijgen moet zijn maar bericht naar E-mail adres wat op het formulier staat wordt niet herkent...
    Bij mij zat ook die Bourne Verschwörung erin, maar de disc zelf is volgnes mij inderdaad de NTSC versie. Ik heb nog gekeken bij de specs van de U.K. versie, maar die heeft multisubs waaronder ook Nederlands. Het kan dus niet anders dat dit de R1 versie is. Dit is natuurlijk kaaiwerk en hopelijk gaat Toshiba een omruilactie starten.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackadder Bekijk bericht
    Bij mij zat ook die Bourne Verschwörung erin, maar de disc zelf is volgnes mij inderdaad de NTSC versie. Ik heb nog gekeken bij de specs van de U.K. versie, maar die heeft multisubs waaronder ook Nederlands. Het kan dus niet anders dat dit de R1 versie is. Dit is natuurlijk kaaiwerk en hopelijk gaat Toshiba een omruilactie starten.
    HD DVD heeft geen pal/ntsc en is regio vrij.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    HD DVD heeft geen pal/ntsc en is regio vrij.
    Dat klopt, maar ik zou ook graag dat barrel willen ruilen voor een fatsoenlijk exemplaar. Buiten dat ie geen Nederlandse subs heeft, ben ik ook niet onder de indruk van de beeldkwaliteit

    Wil wel meedoen aan een aktie om hem geruild te krijgen, nu lijkt het wel of ze van hun vuilnis af moesten, Duitstalige hoes met een US disc erin...
    Het is hier heel gewoon, maar het lijkt toch echt niet op de dump:wink:

    BTW, van dat Belgische adres waar je je informatie voor die vijf gratis schijven heen moest sturen ook nog niets gehoord... Iemand al zijn 5 gratis schijven binnen?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    HD DVD heeft geen pal/ntsc en is regio vrij.
    Uhm.. HDdvd/BD kennen dus wel degelijk pal/ntsc, namelijk 1080i heb je in 25Hz (europa) en 30Hz (VS).. kijk ook maar naar enkele DFW releases...

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Uhm.. HDdvd/BD kennen dus wel degelijk pal/ntsc, namelijk 1080i heb je in 25Hz (europa) en 30Hz (VS).. kijk ook maar naar enkele DFW releases...
    Heeft in mijn ogen helemaal niets te maken met PAL en NTSC, dat zijn gewoon 2 heel verschillende SD tv systemen

    Dat waar je je over spreekt is voor europese spelers helemaal geen belemmering, zij spelen gewoon alle schijven af, of zij nu voor 50Hz of 60Hz landen zijn bedoeld en dan heb je ook nog eens 24Hz.... het leven is zo simpel of zo moeilijk als je het voor jezelf wilt maken:wink: We hebben nu eenmaal een 50Hz lichtnet, en dat vraagt om een oplossing, gelukkig is het geen probleem om hier 60hz schijfjes te kijken, in weze is HD TV 1 wereldstandaard.

    BRD DVD kent wel weer 3 regio's A(1) B(2) en C(3), maar daar wordt ook nog niet in alle gevallen gebruik van gemaakt, ik heb het vermoeden dat BRD DVD dit nog een beetje laat aanmodderen totdat er wat meer schapen over de dam zijn en ter concurrentie van HD DVD Ben in weze wel blij met de 2 formaten, dat houd in dat we kunnen kiezen en het houd de concurrentie en de kwaliteit hoog:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  9. #209

    Standaard

    Heb afgelopen woensdag ook de overstap gemaakt naar hd-dvd.
    (je wilt niet meer anders )

    Het is geworden, de EP-10.
    (MM Leeuwarden)

    Heb ook even contact opgenomen met MM, over de duitse versie van bourne supremacy.

    Moest contact opnemen met het belgie's divisie van toshiba.
    (beetje vreemd dat je het zelf moet regelen )

    Heb maar een e-mail getuurd naar hun.
    En nu maar hopen, op een reactie.

    Zodra ik een reactie heb, post ik het.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuckotheclown Bekijk bericht
    Heb afgelopen woensdag ook de overstap gemaakt naar hd-dvd.
    (je wilt niet meer anders )

    Het is geworden, de EP-10.
    (MM Leeuwarden)

    Heb ook even contact opgenomen met MM, over de duitse versie van bourne supremacy.

    Moest contact opnemen met het belgie's divisie van toshiba.
    (beetje vreemd dat je het zelf moet regelen )

    Heb maar een e-mail getuurd naar hun.
    En nu maar hopen, op een reactie.

    Zodra ik een reactie heb, post ik het.
    Ben heel erg benieuwd, en positief of negatief, je krijgt zeker van mij ondersteuning, wil ook wel af van die rommelige Duits/US combinatie..... als je wat weggeeft, geef dan wat knaps weg (ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken......maar...:wink: )

    Veel plezier met/van je Toshiba EP-10 toegewenst.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat klopt, maar ik zou ook graag dat barrel willen ruilen voor een fatsoenlijk exemplaar. Buiten dat ie geen Nederlandse subs heeft, ben ik ook niet onder de indruk van de beeldkwaliteit

    Wil wel meedoen aan een aktie om hem geruild te krijgen, nu lijkt het wel of ze van hun vuilnis af moesten, Duitstalige hoes met een US disc erin...
    Het is hier heel gewoon, maar het lijkt toch echt niet op de dump:wink:

    BTW, van dat Belgische adres waar je je informatie voor die vijf gratis schijven heen moest sturen ook nog niets gehoord... Iemand al zijn 5 gratis schijven binnen?
    mmmm, gisteren opgestuurd dus kan er nog niet over oordelen maar zoals ik al melde werd mijn mail naar hun adres (wat op het formulier staat wat je kan uitprinten) door mijn server als niet verzendbaar gemarkeerd...

    Heeft iemand evt. een telefoonnummer van die gasten ?

    Gekke is ,als ik naar de disc zelf kijk staat daar de titel in het Engels met een leeftijdswaarschuwing (12 jaar) die je ook ziet bij onze HD-dvd's en ik heb de Australische Bourne Supremacy hier liggen en deze disc is wat layout betreft vrijwel identiek; op de "Toshiba" editie staat wel b.v. dat ie "made in Mexico" is;

    met opstarten geeft de Aussie editie de mogelijkheid om allerlei talen te kiezen alvorens het menu te tonen, de Toshiba editie geeft deze mogelijkheid niet....

    Vreemd allemaal
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Uhm.. HDdvd/BD kennen dus wel degelijk pal/ntsc, namelijk 1080i heb je in 25Hz (europa) en 30Hz (VS).. kijk ook maar naar enkele DFW releases...
    PAL betekent geen 50Hz en NTSC 30Hz maar veel meer dan dat (resolutie en hoe de kleurinformatie in een signaal wordt gestuurd, je hebt zelfs PAL 60Hz). 1920x1080 is geen PAL resolutie en ook geen NTSC resolutie. Full HD is een apart formaat met vele mogelijke smaken (1080p/24 1080i/60, 1080i/50 etc...)

    Een appel kan geel of rood zijn, maar een gele appel is geen banaan en een rode appel is geen tomaat.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #213

    Standaard

    Heb een reactie gehad van hun.
    Met de volgende mededeling.

    Geachte,

    DVD terug opsturen, aub.
    Wij zullen een omruiling maken.


    Exalto N.V.
    Av Landas 23
    1480 Tubize Z.I. Saintes


    Dus voor de mensen, die de duitse versie willen omruilen.
    Stuur een email naar stephan@Exalto.be
    Met daarin je verhaal en/of uitleg.
    En dan komt het goed.

    Groetjes dennis

  14. #214

    Standaard

    Weet iemand of de HD EP10 in Breda of Eindhoven nog in vooraad is met die 13 gratis films erbij?Bij ons in Belgie krijg je er gewoon 5 films in de doos erbij voor de prijs van 295 euro.Is wel de moeite om even naar daar te rijden.
    Laatst aangepast door boxer254 : 22-12-2007 om 15:53

  15. #215

    Standaard

    Vandaag in E'hoven geweest en er stond nog een hele stapel EP10's.

  16. #216

    Standaard

    Wat was de prijs in Eindhoven,ik had er één te pakken in Bergen op zoom maar ik heb hem niet gekocht wegens de prijs ,350 euro was wat veel.
    Zij doen gewoon de prijs van het pakket hd dvd's er bij.
    Ik heb er nog 60 euro willen afpraten maar ze wilden er niet van weten.

  17. #217

    Standaard

    Ik meen dat de EP10 gewoon 299 euro kost in E'hoven. De pakketjes met gratis HD-DVD's heb ik ook nog zien liggen.

  18. #218

    Standaard

    Bedankt

  19. #219

    Standaard

    Dit is wel niet de juiste plek, maar ik wou het jullie toch even laten weten:
    Amazon.com heeft een leuke aanbieding met HD DVD's.
    Je koopt er 1 en krijgt er 1 gratis!

    http://www.amazon.com/gp/feature.htm...83001&plpage=1

  20. #220

    Standaard

    Bedankt voor deze link. Heb meteen Dune en Waterworld besteld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HD Freak Bekijk bericht
    Dit is wel niet de juiste plek, maar ik wou het jullie toch even laten weten:
    Amazon.com heeft een leuke aanbieding met HD DVD's.
    Je koopt er 1 en krijgt er 1 gratis!

    http://www.amazon.com/gp/feature.htm...83001&plpage=1

  21. #221

    Standaard

    Beetje off-topic, maar de Toshiba HD-EP10 is bij de Saturn in Hoofddorp €299,- incl. 5 HDDVD's, terwijl hij bij de MediaMarkt, 10 km verderop, €399,- is... Heb niet kunnen vinden of je er bij de MM ook HDDVD's bij krijgt..

  22. #222

    Standaard

    iemand al wat van Toshiba gehoord wat betreft die 5 HD-dvd's die je gratis kunt krijgen na opsturen van formulier ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #223

    Standaard

    Ik heb de mijne nog niet gekregen. Dat is toch alweer bijna een maand geleden.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Polyphemus Bekijk bericht
    Beetje off-topic, maar de Toshiba HD-EP10 is bij de Saturn in Hoofddorp €299,- incl. 5 HDDVD's, terwijl hij bij de MediaMarkt, 10 km verderop, €399,- is... Heb niet kunnen vinden of je er bij de MM ook HDDVD's bij krijgt..
    Zou je dat nog wel kopen? Nu je weet dat HD-DVD verliest?

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Zou je dat nog wel kopen? Nu je weet dat HD-DVD verliest?
    Voorlopig bestaat HD DVD nog gewoon ....
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 9 van 31 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •