Pagina 21 van 31 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 754 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dan vandaag maar even met ze bellen, en hopen dat ze er nog 1 hebben, geen geld en ook nog eens 5 HD DVD's erbij... Heb pas nog de HD-E1 erbij gehaald voor 79 euro en daar zaten maar 2 films bij, maar weer wel een HDMI kabel. Wil de EP10 er ook nog wel bij als reserve, kan wel tot 1080p weergeven naar het schijnt, de HD-E1 kan dat niet.

    Hadden ze er nog genoeg? Bij de MM Arena was hij zo uitverkocht.
    In Almere lagen er eergisteren nog een stuk of 7. Maar je moet ze wel even bellen/mailen, want de normale prijs is 150. Alleen als je er naar vraagt kunnen ze met de prijs van Amsterdam 'meegaan'.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hier was het gewoon een bubbeltjes envelop en de postbode had het gewoon in de brievenbus gestopt..... niks pakketje.

    Heb hier in het andere topic alles al geruild, heb er ondertussen 4 verstuurd en hoop er daar ook weer 4 voor terug te krijgen:wink: en ik heb er ook nog 1 kunnen kopen voor een vriendenprijsje.

    Helaas degene die ik het liefste wilde hebben (omdat ik hem ook nog niet op DVD heb) is Corps Bride.

    Denk dat ik ook maar even contact moet zoeken met Toshiba, heb die ene vreemde Bourne Verschwörung nog, misschien zijn ze genegen om deze om te ruilen als pleister op de wonde

    Hoop dat je een beetje krijgt wat je besteld heb, ik had er 3 die ik niet besteld had, ook al op DVD had, en iets minder graag had dan bijvoorbeeld Serenity. Leuk dat je met ruilen andere blij kunt maken, en zij maken jou ook weer blij. Over die paar euro verzendkosten komen we ook wel weer heen en de gebruikte bubbeltjes enveloppen hadden al eens eerder een reisje gemaakt
    Ik heb de Corps bride hier liggen en vind geen reet aan die film Als je voor mij the Bourne Identity hebt of The bourne ultimate wil ik hem wel ruilen. Die Deutsche verschwörung hab ich ja schon

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haaibaai Bekijk bericht
    In Almere lagen er eergisteren nog een stuk of 7. Maar je moet ze wel even bellen/mailen, want de normale prijs is 150. Alleen als je er naar vraagt kunnen ze met de prijs van Amsterdam 'meegaan'.
    Bellen was een drama, er wordt gewoon niet opgenomen, dus toen maar even op goed geluk heengegaan. Er waren er nog 4, nu nog 3

    Heb hem ook gekregen voor die 99 euro en 3 euro verwijderingsbijdrage. Als je HD DVD films verzameld, kun je beter zo'n speler halen, heb je 5 films en een HDMI kabel voor 99 euro en een gratis speler

    Je bood de Dreamgirls aan, dat vond ik heel aardig, maar hij zat bij de 5 films dus die heb ik niet meer nodig. Nu heb ik nog een deal lopen, en daar krijg ik dan Black Rain van, heb ik die ook dubbel.
    Verder zaten er nog een World trade Center , The Prestige en 300 bij, kijken of ik die ook weer kan verhandelen.
    Ik heb ook contact gehad met Toshiba, ik mag die Promotion Disc.... die zogenaamde Duitse uitvoering (was dat maar zo, dan had je nog Nederlandse ondertitels gehad) met een Engelse/Amerikaanse Disc in de keepcase.... ruilen met een film naar keuze.(in de email werden een aantal titels genoemd)

    Heb ik voorlopig in de aanbieding:

    300
    WTC
    The Prestige (niet meer, zit in bubbeltjesenvelop en gaat morgen op de bus naar Tiger0120)

    Bedankt zo ver voor de Tip met de E10, dat is een betere aanbieding dan de E1(die ik voor 79 heb aangeschaft), die overigens 555 euro moest kosten bij de MM Almere.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 14-02-2008 om 19:14 Reden: update
    Have fun and enjoy your collection

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Ik heb de Corps bride hier liggen en vind geen reet aan die film Als je voor mij the Bourne Identity hebt of The bourne ultimate wil ik hem wel ruilen. Die Deutsche verschwörung hab ich ja schon
    De Corps Bride wil ik nog steeds graag hebben, maar de Bourne Identity en de Bourne Ultimate wil ik niet kwijt, die zitten bij mij in een box.

    Toch kan ik die Duits/Engelse promotion Disc omruilen bij Toshiba voor een andere Titel, maar daar zit de Corps Bride niet bij. (wel je Bourne titels:wink: )

    Ik heb nu weer (heb er nog een EP10 als reserve speler bijgehaald) dubbel:
    World Trade Center
    300
    The Prestige

    Kan ik je blij maken met 1 van bovengenoemde titels voor de Corps Bride, of wil je er misschien een bepaald bedrag voor hebben ? Doe me dan een PM.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #505

    Standaard

    Denk dat ik ook maar even contact moet zoeken met Toshiba, heb die ene vreemde Bourne Verschwörung nog, misschien zijn ze genegen om deze om te ruilen als pleister op de wonde

    die ruilen ze gewoon om....
    Laatst aangepast door quorumz : 14-02-2008 om 18:29
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  6. #506

    Standaard

    Kan iemand mij helpen aan een EP10 voor 99 euro met die films?>
    Hier in het zuiden gaan ze niet meer mee met de prijs en moet ik 159 lappen.

    en dan heb ik geen eens de films er bij.

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen aan een EP10 voor 99 euro met die films?>
    Hier in het zuiden gaan ze niet meer mee met de prijs en moet ik 159 lappen.

    en dan heb ik geen eens de films er bij.
    Ik moest niet echt aandringen bij bij MM Almere, aardige en behulpzame gasten daar

    Heb wel verteld dat ik op het internet gelezen had dat zij hem gister nog voor 99 euro hadden verkocht, kreeg als antwoord dat hij bij MM Arena uitverkocht was (klopt, was hij daar gelijk de 1e dag al) , maar toch waren ze genegen om hem voor 99 euro van eigenaar te laten verwisselen.

    Net als Haaibaai al vermeldde, de 5 schijven zittten gewoon in de doos, op de doos zit een sticker die dat ook vermeld. Bij MM Almere moest hij 149 euro incl. 5 DVD's en HDMI kabel opleveren, of je moet net als ik de trouwe hondenblik geven en je verhaaltje vertellen

    Almere ligt redelijk centraal, ik kwam uit het westen, was heen en weer zo'n 130 km en 10 liter benzine en 3 uur reistijd kwijt (files files files files) om dat te overbruggen is ook nog wel te doen:wink: Als ik geweten had dat je er ook 1 wilde hebben, dan had ik hem wel meegenomen........

    Het diepe zuiden.... dat is gauw 400km heen en weer en je hebt geen zekerheid of ze hem voor 99 van de hand doen.

    Welke speler gebruik je nu? Heb zelf de EP35 in de woonkamer, en de HD-E1 in de slaapkamer(daar staat een 50inch HD Ready, dus voldoet de HD-E1 daar wel) de EP10 is nu de reserve speler, samen met de 360 add-on, kan eventueel op de PS3, die toch al als een h... gebruikt wordt:wink:

    Hoop dat iemand je berichtje leest en hem voor je kan bemachtigen, Tante Post brengt hem voor minder dan 10 euro bij je thuis.

    BTW, net een FirmwareUpgrade gedaan voor de HD-E1, het duurde alles bij elkaar bijna een halfuur, is dat normaal?

    Iemand die weet hoelang het bij de EP10 duurt? , ik wordt al een beetje angstig om dat te gaan doen als ik de berichten zo las..... 20 spelers teruggebracht omdat ze waren vastgelopen/overleden tijdens upgraden
    Have fun and enjoy your collection

  8. #508

    Standaard

    Firmware upgrade duurde bij mijn 2 HD EP10's ook een dikke halfuur, je zet het aan en de rest gaat vanzelf. Schakelt automatisch uit wanneer hij klaar is, dus nooit zelf onderbreken of de speler uitzetten
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Firmware upgrade duurde bij mijn 2 HD EP10's ook een dikke halfuur, je zet het aan en de rest gaat vanzelf. Schakelt automatisch uit wanneer hij klaar is, dus nooit zelf onderbreken of de speler uitzetten

    Dank voor je antwoord, een gewaarschuwd mens telt voor 2
    Have fun and enjoy your collection

  10. #510

    Standaard

    De update duurt bij mij ook 30 minuten daarna sluit de speler zichzelf af.
    Ik den k dat ik maar is gaan zien voor een tweede speler daarvoor had ik de ep10 als ik dat had geweten dan had ik de speler niet verkocht.
    Laatst aangepast door Willy B. : 14-02-2008 om 23:14
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik moest niet echt aandringen bij bij MM Almere, aardige en behulpzame gasten daar

    Heb wel verteld dat ik op het internet gelezen had dat zij hem gister nog voor 99 euro hadden verkocht, kreeg als antwoord dat hij bij MM Arena uitverkocht was (klopt, was hij daar gelijk de 1e dag al) , maar toch waren ze genegen om hem voor 99 euro van eigenaar te laten verwisselen.

    Net als Haaibaai al vermeldde, de 5 schijven zittten gewoon in de doos, op de doos zit een sticker die dat ook vermeld. Bij MM Almere moest hij 149 euro incl. 5 DVD's en HDMI kabel opleveren, of je moet net als ik de trouwe hondenblik geven en je verhaaltje vertellen

    Almere ligt redelijk centraal, ik kwam uit het westen, was heen en weer zo'n 130 km en 10 liter benzine en 3 uur reistijd kwijt (files files files files) om dat te overbruggen is ook nog wel te doen:wink: Als ik geweten had dat je er ook 1 wilde hebben, dan had ik hem wel meegenomen........

    Het diepe zuiden.... dat is gauw 400km heen en weer en je hebt geen zekerheid of ze hem voor 99 van de hand doen.

    Welke speler gebruik je nu? Heb zelf de EP35 in de woonkamer, en de HD-E1 in de slaapkamer(daar staat een 50inch HD Ready, dus voldoet de HD-E1 daar wel) de EP10 is nu de reserve speler, samen met de 360 add-on, kan eventueel op de PS3, die toch al als een h... gebruikt wordt:wink:

    Hoop dat iemand je berichtje leest en hem voor je kan bemachtigen, Tante Post brengt hem voor minder dan 10 euro bij je thuis.

    BTW, net een FirmwareUpgrade gedaan voor de HD-E1, het duurde alles bij elkaar bijna een halfuur, is dat normaal?

    Iemand die weet hoelang het bij de EP10 duurt? , ik wordt al een beetje angstig om dat te gaan doen als ik de berichten zo las..... 20 spelers teruggebracht omdat ze waren vastgelopen/overleden tijdens upgraden
    Zelf heb ik de ep 35 mooi ding. Wilde idd een als reserve hebben want ik blijf erbij ddat de releases die op hd-dvd zijn geweest mooier zijn dan de BD.

    Dus als iemand hier op het forum voor mij eens kan kijken voor een 99 euro player zou ik heel blij zijn.

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Zelf heb ik de ep 35 mooi ding. Wilde idd een als reserve hebben want ik blijf erbij ddat de releases die op hd-dvd zijn geweest mooier zijn dan de BD.
    Het zit allemaal tussen je oren mbt hd-dvd release mooier dan de BD versie.. (in iedergeval als het puur om de film gaat, en daar gaat het mij in iedergeval toch om, extra's zijn grappig, maar overbodig IMHO, heb liever een extended/unrated versie dan welke extra's dan ook, zeker commentaar is IMHO zeer overbodig.. maar goed, ieder zo zijn dingen)..
    Tja, wordt wel tijd om hd-dvdspelers in te slaan ja, nu toshiba het ook op geeft..

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Het zit allemaal tussen je oren mbt hd-dvd release mooier dan de BD versie.. (in iedergeval als het puur om de film gaat, en daar gaat het mij in iedergeval toch om, extra's zijn grappig, maar overbodig IMHO, heb liever een extended/unrated versie dan welke extra's dan ook, zeker commentaar is IMHO zeer overbodig.. maar goed, ieder zo zijn dingen)..
    Tja, wordt wel tijd om hd-dvdspelers in te slaan ja, nu toshiba het ook op geeft..
    Verglijk maar een de HP boxen dan snap je wat ik bedoel.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Het zit allemaal tussen je oren mbt hd-dvd release mooier dan de BD versie.. (in iedergeval als het puur om de film gaat, en daar gaat het mij in iedergeval toch om, extra's zijn grappig, maar overbodig IMHO, heb liever een extended/unrated versie dan welke extra's dan ook, zeker commentaar is IMHO zeer overbodig.. maar goed, ieder zo zijn dingen)..
    Tja, wordt wel tijd om hd-dvdspelers in te slaan ja, nu toshiba het ook op geeft..
    Het zit tussen jou oren dat je denkt dat bd per definitie beter is.......

    Het is gewoon een feit dat de sommige uitvoeringen gewoon beter zijn dan de bd versie. Dat wordt met profile 2.0 heus wel hersteld maar voorlopig zijn veel films gewoon net wat lekkerder in het rode hoesje gelegd.... So please, ff eerlijk en objectief blijven
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het zit tussen jou oren dat je denkt dat bd per definitie beter is.......

    Het is gewoon een feit dat de sommige uitvoeringen gewoon beter zijn dan de bd versie. Dat wordt met profile 2.0 heus wel hersteld maar voorlopig zijn veel films gewoon net wat lekkerder in het rode hoesje gelegd.... So please, ff eerlijk en objectief blijven
    Als je dan zo eerlijk en objectief wilt blijven, waarom zeg je dan niet dat het andersom ook voor HD-DVD geldt? Er zijn ook HD-DVD uitgaven die beter uit de verf springen op de BD uitgave.
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Als je dan zo eerlijk en objectief wilt blijven, waarom zeg je dan niet dat het andersom ook voor HD-DVD geldt? Er zijn ook HD-DVD uitgaven die beter uit de verf springen op de BD uitgave.
    Volgens mij schrijf hij dat ook

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Het zit tussen jou oren dat je denkt dat bd per definitie beter is.......

    Het is gewoon een feit dat de sommige uitvoeringen gewoon beter zijn dan de bd versie. Dat wordt met profile 2.0 heus wel hersteld maar voorlopig zijn veel films gewoon net wat lekkerder in het rode hoesje gelegd.... So please, ff eerlijk en objectief blijven
    Ik bedoelde dat de transfer gelijk is van zowel HD-DVD als BD, en in sommige gevallen zal de BD versie iets beter zijn, en in andere gevallen de HD-DVD.. zoals ik al vaker heb gezegd, mij intereseert extra's geen ene bal (kijk liever in die tijd enkele andere films) dus gaat het mij voornamelijk op de 1ste plaats om de beeldkwaliteit en 2e de geluidskwaliteit (ingeval van dvd, liever iets minder beeld'storingen' dan een extra geluidstrack)

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Volgens mij schrijf hij dat ook
    Volgens mij moet jij beter lezen...
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ik bedoelde dat de transfer gelijk is van zowel HD-DVD als BD, en in sommige gevallen zal de BD versie iets beter zijn, en in andere gevallen de HD-DVD.. zoals ik al vaker heb gezegd, mij intereseert extra's geen ene bal (kijk liever in die tijd enkele andere films) dus gaat het mij voornamelijk op de 1ste plaats om de beeldkwaliteit en 2e de geluidskwaliteit (ingeval van dvd, liever iets minder beeld'storingen' dan een extra geluidstrack)
    Het schommelt wat heen en weer inderdaad. Dan weer hd dvd, dan weer bd wat betreft de beste uitvoering (alsof de mindere slecht zou zijn). Extra's kijk ik ook zelden hoor. Warner schijnt nu hun films met de hoogst mogelijke bitrate uit te gaan brengen op Blu Ray. Hopelijk zijn het niet alleen specs en kun je het daadwerkelijk zien.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #520

    Standaard

    Ach, en we zullen zien wat universal & paramount gaan doen, of ze netjes ook bij BD regiovrij blijven, of dat ze er toch voor kiezen om regiocodering toe te passen.. (Dit is dus de keuze aan de studio, niet BD)..

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ach, en we zullen zien wat universal & paramount gaan doen, of ze netjes ook bij BD regiovrij blijven, of dat ze er toch voor kiezen om regiocodering toe te passen.. (Dit is dus de keuze aan de studio, niet BD)..
    Die blijven dan dus regiovrij want waarom dan ineens wat anders kiezen?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Die blijven dan dus regiovrij want waarom dan ineens wat anders kiezen?
    Ik hoop het natuurlijk wel (voor de mensen die regelmatig BD's uit het buitenland halen), maar het is en blijft afwachten, bij dvd zijn ze namelijk niet regiovrij, terwijl ook daar de keuze bij de studio ligt.. Ook Warner's BD's zijn toch ook niet allemaal regiovrij?

  23. #523

    Standaard

    Mijn gratis HD DVD's zijn binnen en de schade valt mee.

    Wat ik had besteld:
    - The Prestige
    - World Trade Center
    - Troy
    - The Hulk
    - The Chronicles of Riddick

    Wat ik heb gekregen:
    - The Prestige (correct)
    - World Trade Center (correct)
    - Children of Man (fout, maar die wilde ik ook hebben)
    - Serenity (fout, maar die wilde ik ook hebben)
    - Corpse Bride (fout, en die had ik al)

    Ik moet dus alleen Corpse Bride "unloaden" maar ik denk dat dat wel moet lukken.

  24. #524

    Standaard

    Ik had een email verstuurd wanneer ik mijn 5 films kon verwachten en ik kreeg een email terug, dat ze eerdaags wel moeten komen en dat die dingen uit Duitsland worden verstuurd. Je kunt volgens hem(Stephane van Exalto) de verkeerde titels terugsturen en dan krijg je alsnog de goede titles.

    Of het dan goed gaat is ook maar afwachten omdat je de eerste keer uberhaupt dan al verkeerde titels hebt opgestuurd gekregen. Dat geeft weinig hoop dat het de 2de keer wel goed zal gaan. Al met al is deze aktie erg knullig verlopen. Eerst die Bourne Verschwörung en dan bij een hoop mensen de verkeerde titels.

  25. #525

    Standaard

    Ik heb vandaag een bericht van de bezorgers in de bus gevonden van GLS. Ik laat het wel op m'n werk bezorgen. Ben benieuwd wat ik krijg, want ik heb er natuurlijk ook al een paar.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 21 van 31 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •