Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 754 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    De EP10 krijgt overal wel een goede score en dat het regiovrij kan maken is natuurlijk belangrijk.
    Alleen jammer dat de films die je bij krijgt minder zijn dan die je bij de EP30 en de EP35 krijgt.

    Ik zit nog steeds te twijfelen
    Tja, de EP35 is de completere speler. Vooral het bitstreamen van de nieuwe geluidsformaten en DTS-HD ondersteuning maken hem wellicht een betere keus.
    Misschien vind je dat nu niet belangrijk maar dat kan met onze hobby snel veranderen

    Enige voordeel van de EP10 is eigenlijk het regiovrij verhaal.
    En als je zelf al zegt dat er bij de EP35 betere films zitten.....

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    De EP10 krijgt overal wel een goede score en dat het regiovrij kan maken is natuurlijk belangrijk.
    Alleen jammer dat de films die je bij krijgt minder zijn dan die je bij de EP30 en de EP35 krijgt.

    Ik zit nog steeds te twijfelen
    Je moet je niet door de films laten leiden. Als je perse die films van de EP 30/35 wil hebben, dan ruil/koop je ze van iemand op dit forum. Er zijn talloze forummers die ze dubbel hebben (zoals ik:wink: ).
    AKA Jes

  3. #678

    Standaard

    Ik heb wel een regiovrije dvd speler die niet upscaled, dus dank denk ik toch dat ik voor EP35 ga.


    Four **** Trader & SafeTrader


  4. #679

    Standaard

    Heb vandaag de EP-35 binnengekregen van Directsale.
    Jammer dat de 5 films niet degene zijn waarmee ze adverteren.
    Voor de rest een prima speler. Als upscaler is die perfect. Helaas niet regiovrij. Maar dat is gewoon een kwestie van tijd.
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin Bekijk bericht
    Heb vandaag de EP-35 binnengekregen van Directsale.
    Jammer dat de 5 films niet degene zijn waarmee ze adverteren.
    Voor de rest een prima speler. Als upscaler is die perfect. Helaas niet regiovrij. Maar dat is gewoon een kwestie van tijd.

    Hoezo? Krijg je dan andere films?


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #681

    Standaard

    Jammer ja, 300 had ik al, Bourne 1 en 2 idem, Riddick zat ik niet op te wachten. Kijken hoe ik daar allemaal vanaf kom, eens kijken bij ander topic.Alleen Children of men schiet ik wat mee op. Speler (EP35) ziet er wel degelijk uit. Mooie aanbieding. Komt overigens ook van Directsale. Is goed gegaan. Hoezo trouwens bij de EP10 mindere titels ? Die had ik al met daarbij 300, verkeerde supremacy (kunnen omruilen), verkeerde happy feet, jarhead, the prestige + zwik DFW films bij Mediamarkt in december.

  7. #682

    Standaard

    Hallo,

    Is HD DVD speler XE1 een mooie beeld (als je HDMI 1.3 versie aansluit) dan E35 en E30 en E10?

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    Hallo,

    Is HD DVD speler XE1 een mooie beeld (als je HDMI 1.3 versie aansluit) dan E35 en E30 en E10?

    Het staat er een beetje moeizaam, maar ik denk dat je vraagt of het beeld van de XE1 beter/mooier is dan van de andere spelers.....

    De HDMI 1.3 versie is voor een TV in het geheel nog niet van belang, voor zover ik weet zijn er geen TV's/schermen die al wat zouden kunnen met 1.3 HDMI, dat is meer voor de nieuwere Receivers die zo de nieuwe geluidsformaten kunnen verwerken.

    De XE1 beschikt over heel goede beeldverwerkingschips, maar dat hoeft niet te betekenen dat het beeld van een EP30 of EP35 minder zou zijn. Denk dat ze op het gebied van een HD DVD afspelen niet voor elkaar onder doen, maar met het upscalen van een DVD kan er wel een klein verschil zijn in het voordeel van de XE1, al dien je wel te beseffen dat de anderen dat ook heel netjes doen.......
    Have fun and enjoy your collection

  9. #684

    Standaard

    Volgens recensie van areadvd.de levert de XE-1 inderdaad een beter beeld op bij dvds dan de andere hd-dvd spelers, als je gebruik maakt van de beeldverbeteraars in de XE-1. Ik kan de andere spelers niet beoordelen, maar kan uit ervaring wel zeggen dat bij goed uitgevoerde dvds die beeldverbeteraars inderdaad voor scherper beeld zorgen. Verder is volgens Belgische recensie het een zeer goede cd-speler.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Jammer ja, 300 had ik al, Bourne 1 en 2 idem, Riddick zat ik niet op te wachten. Kijken hoe ik daar allemaal vanaf kom, eens kijken bij ander topic.Alleen Children of men schiet ik wat mee op. Speler (EP35) ziet er wel degelijk uit. Mooie aanbieding. Komt overigens ook van Directsale. Is goed gegaan. Hoezo trouwens bij de EP10 mindere titels ? Die had ik al met daarbij 300, verkeerde supremacy (kunnen omruilen), verkeerde happy feet, jarhead, the prestige + zwik DFW films bij Mediamarkt in december.
    Nou er staat bij naast de HD DVD speler van EP30 en EP35 dat je, Transformers, Hulk, 300, Batman Begins en Mummy krijgt.
    Ik vind dat wel betere films dan die jij krijgt.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Volgens recensie van areadvd.de levert de XE-1 inderdaad een beter beeld op bij dvds dan de andere hd-dvd spelers, als je gebruik maakt van de beeldverbeteraars in de XE-1. Ik kan de andere spelers niet beoordelen, maar kan uit ervaring wel zeggen dat bij goed uitgevoerde dvds die beeldverbeteraars inderdaad voor scherper beeld zorgen. Verder is volgens Belgische recensie het een zeer goede cd-speler.
    Bedankt, ik ga XE-1 bestellen

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    Bedankt, ik ga XE-1 bestellen
    Mag ik vragen waar en voor welke prijs? (het is het enige model dat nog ontbreekt in mijn verzameling )
    Have fun and enjoy your collection

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mag ik vragen waar en voor welke prijs? (het is het enige model dat nog ontbreekt in mijn verzameling )

    Zie link http://www.progress.nl/shop/detail.a...ref=kieskeurig

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik T Bekijk bericht
    Dankje...

    Net prijsje, nog even een nachtje over slapen....
    Have fun and enjoy your collection

  15. #690

    Standaard

    [quote=Erik T;1336215]Zie link http://www.progress.nl/shop/detail.a...ref=kieskeurig[/quote

    dat weet ik maar levertijd = 2 weken

    mooie prijs, he?

  16. #691

    Standaard

    [quote=mr_style;1336278]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik T Bekijk bericht
    Zie link http://www.progress.nl/shop/detail.a...ref=kieskeurig[/quote

    dat weet ik maar levertijd = 2 weken

    mooie prijs, he?
    Aan het prijsje ligt het niet..... ook de levertijd is geen enkel bezwaar(zit er niet op te wachten) en bij Ibood deed men er ook anderhalve week over om mijn EP30 te leveren, al beloofden zij 1 tot 5 werkdagen, dus die 1 tot 2 weken is niet slecht als zij zich er aan kunnen houden.

    Denk dat ie het wachten wel waard is, m'n EP35 heeft mij veel meer dan het dubbele gekost....:sad:
    Have fun and enjoy your collection

  17. #692

    Standaard

    Momenteel EP35 + 5 films voor 125,- op dagknaller.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Volgens recensie van areadvd.de levert de XE-1 inderdaad een beter beeld op bij dvds dan de andere hd-dvd spelers, als je gebruik maakt van de beeldverbeteraars in de XE-1. Ik kan de andere spelers niet beoordelen, maar kan uit ervaring wel zeggen dat bij goed uitgevoerde dvds die beeldverbeteraars inderdaad voor scherper beeld zorgen. Verder is volgens Belgische recensie het een zeer goede cd-speler.
    is ie ook regiovrij te maken ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #694

    Standaard

    Die is JUIST regiovrij te maken....

  20. #695

    Standaard

    Er is in dit forum wel een downloadlink voor firmware die hem regiovrij maakt. Het is dacht ik cversie 2.5.1.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 04-04-2008 om 21:21
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #696

    Standaard

    Ga vanavond m'n EP30 even updaten, via de firmware van Toshiba zelf (nog niet gedaan) kijken of dit lukt met hun iso.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ga vanavond m'n EP30 even updaten, via de firmware van Toshiba zelf (nog niet gedaan) kijken of dit lukt met hun iso.
    Weet iemand eigenlijk of de voorgaande firmware nog ergens te downloaden is? En of je een nieuwe firmware kunt overschrijven met de oudere?

  23. #698

    Standaard

    Ik ben vandaag naar MM Arnhem geweest.

    10 euro per stuk voor alle film's HD DVD zoals 1408, Norbit, Departed, Knocked up, kingdom enzz
    25 euro voor the bourne collection!!!! ik heb een medewerkster gevraagd. The bourne collection is op

    Dat is jammer!!

    als alles op is dan is hd dvd er niet meer.....

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Weet iemand eigenlijk of de voorgaande firmware nog ergens te downloaden is? En of je een nieuwe firmware kunt overschrijven met de oudere?
    Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien dat Enemy at the gates het alsnog doet
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Weet iemand eigenlijk of de voorgaande firmware nog ergens te downloaden is? En of je een nieuwe firmware kunt overschrijven met de oudere?
    Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien dat Enemy at the gates het als nog doet
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •