Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 754 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag, in de folder van de mediamarkt staat 'bij aanschaf van een Sony BD player', dus je voelt em al hangen, zou daar ook de PS3 onder vallen? zoja, dan ga ik em maandag nog halen..
    Heb net mailtje ontvangen van MM Eindhoven, helaas dus niet voor de PS3..

  2. #27

    Standaard

    Niet voor de PS3? Hadden ze wel eens een paar regels mogen neerzetten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Toshiba's zijn nog niet te krijgen, pas einde deze week of zelfs volgende week laat ze die actie dan ook een week later beginnen, moet nu weer een week extra wachten ; had gehoopt vanavond m'n eerste HD-dvd te mogen bewonderen.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Toshiba's zijn nog niet te krijgen, pas einde deze week of zelfs volgende week laat ze die actie dan ook een week later beginnen, moet nu weer een week extra wachten ; had gehoopt vanavond m'n eerste HD-dvd te mogen bewonderen.....
    Welke MM was dat? Probeer MM Den Haag al de hele tijd te bellen maar wil niet echt lukken

    Wil er in ieder geval eentje (EP30) reserveren

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Welke MM was dat? Probeer MM Den Haag al de hele tijd te bellen maar wil niet echt lukken

    Wil er in ieder geval eentje (EP30) reserveren
    MM Rijswijk (moest ook 10 x proberen)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Ik denk bij alle MM's zijn de Toshiba's niet te krijgen.

    Mocht ooit HD DVD mislukken, dan denk ik dat Toshiba ook eens naar zichzelf moet gaan kijken, je kan hier momenteel alleen modellen uit het jaar kruik krijgen en op Onkyo DV-HD805E :: HD DVD-speler, na is Toshiba de enige producent van HD DVD spelers

    Lekker een landelijke campagne starten voor zowel HD DVD als Blue Ray DVD en Toshiba laat verstek gaan, niet iets om vertrouwen mee op te wekken.

    Ik was bij MM Cruquius, en heb contact gehad met MM Alkmaar, ook daar geen HD DVD spelers.

    Ik heb wel de gratis schijfjes voor de HD DVD spelers gezien, ze waren bijeen gebundeld met van die rode kunststof lintjes van de MM. Mocht even meekijken in de PC, en zag dat die titels van DFW als zij in de losse verkoop mochten komen, daar 16,99 moeten gaan kosten, maar dat zijn dan ook wel oude titels. Momenteel waren er verder geen losse DFW HD DVD's te koop.

    Ze hadden inderdaad deze aktie beter een weekje later kunnen starten, kom je toch helemaal voor Jan met de korte achternaam daar..... BTW, ze hadden nog meer zaken uit hun folder niet, maar och, dat is ook niet de eerste keer, wat kan het toch een prut zaak zijn
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Ik ben bij MM Almere en Amsterdan arena geweest. Daar hadden ze niet en het was onbekend wanneer ze binnen kwamen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  8. #33

    Standaard

    Ik neem aan dat die actie langer gaat duren dan een week. Vooral als geen spelers verkrijgbaar zijn.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk bij alle MM's zijn de Toshiba's niet te krijgen.

    Mocht ooit HD DVD mislukken, dan denk ik dat Toshiba ook eens naar zichzelf moet gaan kijken, je kan hier momenteel alleen modellen uit het jaar kruik krijgen en op Onkyo DV-HD805E :: HD DVD-speler, na is Toshiba de enige producent van HD DVD spelers

    Lekker een landelijke campagne starten voor zowel HD DVD als Blue Ray DVD en Toshiba laat verstek gaan, niet iets om vertrouwen mee op te wekken.

    Ik was bij MM Cruquius, en heb contact gehad met MM Alkmaar, ook daar geen HD DVD spelers.

    Ik heb wel de gratis schijfjes voor de HD DVD spelers gezien, ze waren bijeen gebundeld met van die rode kunststof lintjes van de MM. Mocht even meekijken in de PC, en zag dat die titels van DFW als zij in de losse verkoop mochten komen, daar 16,99 moeten gaan kosten, maar dat zijn dan ook wel oude titels. Momenteel waren er verder geen losse DFW HD DVD's te koop.

    Ze hadden inderdaad deze aktie beter een weekje later kunnen starten, kom je toch helemaal voor Jan met de korte achternaam daar..... BTW, ze hadden nog meer zaken uit hun folder niet, maar och, dat is ook niet de eerste keer, wat kan het toch een prut zaak zijn
    Onkyo is dus gewoon een verkapt Toshiba model en deze is uit de handel genomen. Toshiba blijft dus de enige leverancier. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56171
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #35

    Standaard

    Gisteren MM Arnhem gebeld. Ze hadden volgens de verkoper de HD-DVD spelers al binnen moeten hebben. Volgens hem moet dat deze week nog gebeuren?
    Pioneer VSX-D2011 Receiver /Cambridge Azur 540D dvdspeler Panasonic Viera TX-32LX600F/X/Pioneer DV-400 regiovrij
    HD-DVDS (55) BLURAY (6)

  11. #36

    Standaard

    Inmiddels staat de aanbieding ook gewoon op de site van de MM. Geldig tot 31-dec.
    Hopelijk zijn de HD-DVD spelers voor die tijd binnen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Inmiddels staat de aanbieding ook gewoon op de site van de MM. Geldig tot 31-dec.
    Hopelijk zijn de HD-DVD spelers voor die tijd binnen.

    Vind het wel een gemiste kans van Toshiba, krijgen ze fifty fifty kans om samen met Blue Ray te spetteren en dan laten ze verstek gaan. Diverse merken hebben al een Blue Ray speler en Toshiba is er alleen met HD.... lees net dat de Onkyo gewoon een dure verkapte Toshiba is/was.

    Alles was er duidelijk klaar voor, zelfs DFW had de schijfjes klaar, ik heb de bundeltjes zien liggen bij MM. Ook de concurrent was er klaar voor, de Blue Ray spelers schitterenden niet door afwezigheid, ze waren er gewoon.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Kan de topictitel trouwens niet aangepast worden? Het klopt niet helemaal aangezien het voor beide formaten geldt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #39

    Standaard

    Maar je kreeg er wel een Nederlands boekje bij voor je 5 keuzetitels??
    Kan je ons dan even laten weten uit welke titels je kunt kiezen??

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pvnvliet Bekijk bericht
    Nee, geen boekje. Op de doos staat dat je een losse folder uit de winkel moet meenemen (die mij niet is opgevallen) of naar www.hddvdeurope.com moet gaan om de folder te printen.
    Daarmee kun je dan kiezen uit de volgende HD-DVD's:

    2 titels uit groep A:
    • Corpse Bride;
    • The Prestige;
    • Troy;
    • Swordfish en
    • Full Metal Jacket.
    2 titels uit groep B:
    • Hulk;
    • Serenity;
    • Chronicles of Riddick;
    • The Fast and the Furious: Tokyo Drift en
    • Children of Men.
    1 titel uit groep C:
    • World Trade Center;
    • Dreamgirls en
    • Black Rain.
    Deze bon stuur je dan samen met een kopie van de kassabon naar Toshiba België.
    wat een onzinnege keuze mogelijkheid; kan dus niet b.v WTC en Black Rain krijgen

    is er nog een reden voor deze opzet ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #41

    Standaard

    Ok thnx! Dit zijn dus waarschijnlijk in heel Europa dezelfde titels (was nl. voor de UK al bekend)

    En t mooie is dat deze actie dus ook geldt, zie de genoemde website voor formulier, bij de aanschaf van een XBox360 HD DVD addon!!!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ok thnx! Dit zijn dus waarschijnlijk in heel Europa dezelfde titels (was nl. voor de UK al bekend)

    En t mooie is dat deze actie dus ook geldt, zie de genoemde website voor formulier, bij de aanschaf van een XBox360 HD DVD addon!!!
    Ja, heel mooi, alleen is die add on een heel matige oplossing om HD DVD's mee te gaan kijken.
    Ik wil juist overstappen op een "normale" speler, dit omdat de 360 asociaal veel herrie maakt. Toch kun je als je er nu voor gaat wel denken dat je hem zo goed als voor niets krijgt met al die films erbij, al denk ik niet dat je er MM die 8 films van DFW bijkrijgt!

    Van al die genoemde titels heb ik er op 2 na alles al op DVD.... voor mij niet zo'n geweldige actie...
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pvnvliet Bekijk bericht
    Ik heb vandaag bij MM Alexandrium anders gewoon de EP30 gekocht! Jammer dat de bijgeleverde HD van The Bourne Supremacy én een Duitse hoes heeft én geen Nederlandse ondertiteling heeft (al staat op de achterkant van wel)...
    Hadden ze daar ook de EP35? Dan ga ik van 't weekend even langs.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wat een onzinnege keuze mogelijkheid; kan dus niet b.v WTC en Black Rain krijgen

    is er nog een reden voor deze opzet ?

    Ja; 1 Warner, 1 Universal en 1 Paramount

    Maar qua titels vind ik alleen warner echt interessant. Universal zou alleen Children of Men interessant zijn. :S Zou Full Metal Jacket de nieuwe of oude versie zijn?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, heel mooi, alleen is die add on een heel matige oplossing om HD DVD's mee te gaan kijken.
    Maar wel leuk om m aan een HTPC te koppelen!

  21. #46

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk of de HD-EP30 qua dvd-playback regiovrij te maken is?

  22. #47

    Standaard

    ik vind dat de titel verandert moet worden want het lijkt alsof deze actie hd dvd is terwijl het ook een blu ray actie is wat betekent dat hd dvd helemaal niet met een inhaal actie bezig is... het is gewoon een actie van media markt om de next generation spelers te promote... ik heb me gister een sony s300 aangeschaft... met 8 blu rays + ik krijg de spidermand trilogy en pirates of the carribean 1 tm 3 opgestuurd...`

    top actie van mm...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    ik vind dat de titel verandert moet worden want het lijkt alsof deze actie hd dvd is terwijl het ook een blu ray actie is wat betekent dat hd dvd helemaal niet met een inhaal actie bezig is... het is gewoon een actie van media markt om de next generation spelers te promote... ik heb me gister een sony s300 aangeschaft... met 8 blu rays + ik krijg de spidermand trilogy en pirates of the carribean 1 tm 3 opgestuurd...`

    top actie van mm...
    Hadden ze ook niet een toetsenbord in de aanbieding bij de MM , je was er toch.....

    De Pirates of the Caribbean 1 t/m 3 had mij ook wel leuk geleken (shit,ook al niet op HD DVD?) Spider-man Trilogy heb ik al op Blue Ray

    Van mij mag de titel ook worden aangepast.... al denk ik dat onder HD DVD spelers zowel BRD als HD DVD spelers vallen:wink:
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 28-11-2007 om 19:31 Reden: spelfout
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    ik vind dat de titel verandert moet worden want het lijkt alsof deze actie hd dvd is terwijl het ook een blu ray actie is wat betekent dat hd dvd helemaal niet met een inhaal actie bezig is...
    Niet in ieder topic in dit subforum is bedoeld voor fanboys om elkaar te lijf te gaan hoor.

    Weet iemand trouwens het antwoord op de vraag die ik eerder stelde? Is de HD-EP30 dvd-regiovrij te maken? Ik kan er nergens informatie over vinden.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Niet in ieder topic in dit subforum is bedoeld voor fanboys om elkaar te lijf te gaan hoor.

    Weet iemand trouwens het antwoord op de vraag die ik eerder stelde? Is de HD-EP30 dvd-regiovrij te maken? Ik kan er nergens informatie over vinden.
    Had al even voor je gekeken, maar niets gevonden.

    Gebruik zelf de Oppo voor DVD's, daar is hij prima geschikt voor, de PS3 vind ik even teveel van het goede om te gebruiken, de Oppo is net even beter en doet het in veel meer rust.

    BTW, regio 1 DVD's (NTSC) schijfjes vallen op een Full HD scherm al snel door de mand, ze kunnen niet tippen aan een regio 2 DVD (PAL) schijf.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •