De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Next [DVD]

  1. #1

    Standaard Next [DVD]

    Next

    Nicolas Cage kan in de toekomst kijken. Kan hij daarmee een atoombomaanslag in LA voorkomen?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    goh deze wil ik heel graag maar ik kijk nog even de kat uit de boom voor een blueray / hddvd release

  3. #3

    Standaard

    Afschuwelijk slechte film met een lachwekkend uitgewerkt gegeven, belachelijk afgezaagd einde en beroerde effecten.

  4. #4

    Standaard

    Jessica Biel is toch wel een pluspuntje

  5. #5

    Standaard

    mwa toch behoorlijk mee vermaakt.

  6. #6

    Standaard

    Nicolas Cage heeft zo'n karakteristieke kop dat ik meestal bij zijn films het gevoel heb naar Cage te kijken i.p.v. naar het personage dat hij speelt. Ze kunnen van alles aan zijn gezicht veranderen: lang haar, kort haar, grote snor, kleine snor etc etc., het mag allemaal niet baten.

    Deze film; weinig verrassend en al zo vaak vertoond.

  7. #7

    Standaard

    In de bioscoop vond ik de film aangenaam! De dvd ga ik niet kopen, één keer zien is meer dan voldoende.

  8. #8

    Standaard

    zeer matig!!

    waarom zo'n hoge score?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Next

    Nicolas Cage kan in de toekomst kijken. Kan hij daarmee een atoombomaanslag in LA voorkomen?

    Lees dit artikel
    Nicholas Cage. Vroeger keek ik al zijn films, maar dat is sinds zijn oscar wel anders geworden. Eerst cashen in slechte aktiekrakers, om vervolgens af te glijden naar films van een nog bedenkelijker niveau. Tegenwoordig mijd ik zijn films als de pest.

    Toch kijk ik uit naar Bangkok Dangerous. Ik ben benieuwd hoe hij vorm geeft aan de Hollywoodse variant van een doofstomme thaise huurmoordenaar!

  10. #10

    Standaard

    Nou ik vond Next toch wel een zeer aardige film. Jessica Biel maakt natuurlijk ook heel veel goed.

    Ik heb toch dit jaar al heel wat slechters gezien qua film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •