Bekijk uitslag poll: Wat vind jij van het blad?

Stemmers
146. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik koop de volgende ook

    33 22,60%
  • Ik koop de volgende zeker niet

    49 33,56%
  • ik twijfel of ik de volgende ook koop

    64 43,84%
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 222 van 222 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard Re: Gericht aan de dvd.nl crew

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soesanto Bosari
    Een andere mogelijkheid is om de meegeleverde dvd te schrappen. Ik heb gelezen dat het toevoegen van een "gratis dvd" een keuze was van de uitgever, onderhandel maar verder.
    Soesanto... Reken maar dat er voor een 2e uitgave wordt onderhandelt over een eventuele levering zonder DVD... En tot nu toe ziet het er voor een (eventueel) 2e nummer in ieder geval erg hoopgevend uit....

  2. #202

    Standaard

    tot de dag van vandaag heb ik het blad nog steeds niet ontvangen ik kan er niet over uit. het geld is al 2 maanden van mijn rekening af. als het nu om 2 of 3 euro ging zo ik er niet wakker van liggen maar het gaat hier bijna om 25 piek.

  3. #203

    Standaard

    brian gewoon door blijven zeuren, komen ze je heus wel tegemoet.

  4. #204

    Standaard Re: Re: Gericht aan de dvd.nl crew

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Soesanto... Reken maar dat er voor een 2e uitgave wordt onderhandelt over een eventuele levering zonder DVD... En tot nu toe ziet het er voor een (eventueel) 2e nummer in ieder geval erg hoopgevend uit....
    Valt hierover nog meer nieuws te verw88 snel?
    Robert.

  5. #205

    Standaard Re: Re: Re: Gericht aan de dvd.nl crew

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    tot de dag van vandaag heb ik het blad nog steeds niet ontvangen ....
    Dit is wel heel bizar! Neem even contact op met Eric (eric@dvd.nl). Dat lijkt me het handigste.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Valt hierover nog meer nieuws te verw88 snel?
    Ten aanzien van Alex' opmerking valt er momenteel niets toe te voegen. Zodra er nieuws te melden valt over een eventueel 2e nummer dan zal dat natuurlijk gewoon via de site gebeuren.

  6. #206

    Standaard

    JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....
    Dan zal ik ook maar eens kijken of ik hem heb, ik heb hem ook besteld maar pas een week geleden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #208
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    2 maanden wachten !

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brian Slotboom
    JAAAAAAAAAAH vandaag dan eindelijk mijn exemplaar van het dvd.nl magazine. Ik heb er 2 maanden voor moeten wachten en verschillende malen moeten bellen, maar ja.....
    Nu een dikke maand later kun je in de winkels DVD.NL Magazine deel 2 kopen. Ik zou het doen, hij ziet er schitterend uit. Bestellen op de site is natuurlijk ook mogelijk.

    Zijn er al mensen die hem al hebben? Wat vinden jullie ervan?

  10. #210

    Standaard

    Het is nu echt voor het laatst dat ik het blad bestel. Ik heb al mijn gegevens doorgegeven, en dan blijktie in de winkel al lang en breed te liggen, en ik heb nog nix.

    Dit schiet echt niet op zo....
    3d

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Het is nu echt voor het laatst dat ik het blad bestel. Ik heb al mijn gegevens doorgegeven, en dan blijktie in de winkel al lang en breed te liggen, en ik heb nog nix.

    Dit schiet echt niet op zo....
    ik ben het met je eens. Ik vind dat eigenlijk de bestellingen op de release dag op onze deurmat moeten liggen. Maarja, dat is nou 1maal niet de werkwijze van de uitgever. Daar is niets aan te doen, zelfs niet door Eric en de zijnen.

  12. #212

    Standaard

    Ik heb deel 2 besteld op dezelfde dag dat het op de site stond vermeld, hoe je hem kon bestellen.

    Helaas ook nog niets ontvangen.

    Maar ik blijf rustig afwachten, ik las dat sommigen onder ons ook 2 maanden op deel 1 hebben moeten wachten, maar hij is wel aangekomen.....dus een draadje als "het geld wordt deze week nog teruggestort" hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn!
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #213

    Standaard

    heb hem sinds vrijdag in huis, gekocht in de winkel met dvd.

    Dvd is van een goede kwaliteit.

    Een mooie duidelijke uitleg over het instellen van je ht set / tv
    en lekker veel recensies.

    bij een preview van de dvd Monsters inc ontbreekt de kritiek van de nederlandse nasynchronisatie, maar er staat bij dat ze de dvd maar even hebben bekeken en een verwijzing naar de website.


    Toch vind het belangrijk dat er ook recensies in staan die niet zo gunstig zijn. Mischien een hoekje met slechte uitgaves ofzo.

    Maar verder prima.

    P.S. de kassa-mevrouw was helemaal onder de indruk van de twee europrijzen onder elkaar

    nl € 9.95
    be €10.45

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #214

    Standaard

    Heb ook idd nog nix ontvange, heb ook meteen besteld op de site. Moet ook de acceptgiro nog krijgen....

    Hoop dat ik die snel krijg, want ben echt erg benieuwd

    Greetings,
    Onwijze Bloemkool (C)

  15. #215

    Standaard

    Voordat we allemaal weer gaan beginnen over de bezorging ervan wil ik die discussies voor zijn door heel expliciet te vermelden dat we dat hier NIET doen.

    Deze thread gaat uitsluitend over de inhoud, of je het daar mee eens bent en dus vooral over wat jij vindt wat er inhoudelijk aan het blad verbeterd kan worden.

    Over de bezorging kun je dan vast wel ergens in de Op/Aanmerkingen over praten.

    Bij voorbaat dank

  16. #216

    Standaard

    Is er al iemand met een mening over Magazine deel 2?

  17. #217
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Is er al iemand met een mening over Magazine deel 2?
    jawel
    is leuk maar zeker niet uniek/anders dan andere bladen
    de volgende zou ik dus eerst in willen kijken voordat ik m koop
    maar opzich staan er wel leuke onderwerpen in dat wel

  18. #218

    Standaard

    Ik vind het jammer dat bij de muziek dvd's bijna geen tracklist staat vermeld.

    verder nog een klein onduidelijkheidje: op pagina 69 staat in het artikel over dvd-a " toch kun je met een gewone dvd-videospeler ook dvd-a's afspelen....."

    maar op pagina 73 in de woordenlijst:
    "Dvd-a is niet compatible met dvd-video, met andere woorden een dvdspeler zal ( meestal) niet in staat zijn dvd audio af te spelen"

    persoonlijk lees ik liever meer film inhoud en film achtergrond, in de stijl van DVD-Monthly ( een dvd-blad uit de UK ).
    Ik heb het een beetje gehad met de eeuwige Edge enhancement, film grain, aliasing etc etc die vaak in de besprekingen terug komen. Dit zal best belangrijk zijn voor de beeld "freaks" maar wat mij betrefd volstaat het aantal sterren achter beeld en mischien een korte vermelding als er echt iets mis is met het beeld.

    Het nieuws onderdeel is leuk om te lezen, de hardware mag van mij wat minder, in die zin dat uitleg ( afstellen en aansluiten) prima is maar ht en speler testen vind ik niet zo belangrijk als film reviews.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #219

    Standaard

    Wel een leuk blad...en de dvd is ook oke.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    verder nog een klein onduidelijkheidje: op pagina 69 staat in het artikel over dvd-a " toch kun je met een gewone dvd-videospeler ook dvd-a's afspelen....."

    maar op pagina 73 in de woordenlijst:
    "Dvd-a is niet compatible met dvd-video, met andere woorden een dvdspeler zal ( meestal) niet in staat zijn dvd audio af te spelen"
    Even ter verduidelijking:
    Je kunt met een gewone DVD speler DVD-A schijfjes afspelen omdat er in het 'video-gedeelte' van de disc vaak een DD5.1 of een DTS track aanwezig is. Op die manier kun je toch alvast genieten (in meerkanaals geluid) van de bewuste opname.
    Als er in de woordenlijst staat dat DVD-A niet af te spelen is op je DVD speler dan klopt dat in theorie. Het specifieke MLP gecomprimeerde DVD-A spoor is namelijk niet af te spelen op een DVD-Video speler.

  21. #221

    Standaard

    heb die versie zonder extra dvd besteld, wil toch eens kijken en 5 euro vond ik wel relaxte prijs. Het is wachten tot die binnenkomt. Als je gewoon die betalingsmethode hebt gevolgd via deze site en je hebt eenmalige machtiging gekozen dan hoef je toch verder niets meer te doen, gewoon afwachten toch?

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Even ter verduidelijking:


    Je kunt met een gewone DVD speler DVD-A schijfjes afspelen



    Als er in de woordenlijst staat dat DVD-A niet af te spelen is op je DVD speler dan klopt dat in theorie. .

    nou doe je het weer

    ik snap het wel, vroeg me alleen af of het duidelijk is voor de beginnende lezer van jullie blad
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •