Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71 Bekijk bericht
    Wat een gezanik om een stukje karton. Als je zo "geilt" op een splinternieuwe verpakking, koop dan alles nieuw in seal zodra de dvd uitkomt. Als je 2e-hands koopt en niet de moeite wil nemen om het persoonlijk op te halen, dan weet je toch dat de verpakking niet altijd helemaal gaaf kan zijn (al dan niet door de postbezorging). Ik zou er meer moeite mee hebben als de dvd krassen zou hebben en niet goed zou afspelen...
    Moest je héél de thread gelezen hebben, dan had je gelezen dat ik normaal enkel in de winkel koop, maar dat het om een niet meer te krijgen digipack ging die ik niet in de winkel KAN kopen. En ophalen in Nederland als je in België woont is nogal moeilijk. Als je dan ook nog in rekening brengt dat ik Ludo voorgesteld had elke meerkost te vergoeden als hij in een doosje zou versturen, en Ludo bevestigde voor een degelijke verpakking te zorgen zodat de DVD goed zou aankomen, dan denk ik dat iemand zijn afspraken niet nagekomen is.

    Dit op zich zou ik niet zo erg vinden, maar als Ludo dan ook eens weken niet reageert, tot ik een PB-tje naar een ander crewlid stuur, die Ludo aanspoort toch te reageren, dan vind ik dit bijzonder vervelend, zeker als ik tijdens die weken Ludo iedere keer op het forum actief zie zijn.

    Dan komt er een berichtje van Ludo dat hij niet meer kan doen dan klacht indienen bij TPG (een kleine schadevergoeding komt zelfs niet bij hem op, hij heeft zijn geld binnen), en dat dat het dan ook is. Indien iemand van mij in het verleden een beschadigde box ontving, stelde ik op zijn minst voor om hem terug te sturen of een kleine schadevergoeding te betalen, maar hey, dat zal wel mijn overdreven fatsoen zijn, zeker?

    Anyway, hierna hoor ik weer twee weken niks van Ludo, wat ik even op het forum laat weten en kijk: direct terug een PB-tje van Ludo. Leuk, niet?

    Wat me dus stoort, is de dat een crewlid hier verkoopt met de mentaliteit "zolang ik mijn geld heb is het goed, de rest is bijzaak". Da's alles. Het gaat inderdaad niet over veel geld, maar ik vind het een bedroevende mentaliteit, zeker omdat ikzelf steeds moeite doe om kopers tevreden te stellen, ook indien er schade is bij verzending.

    Wat mij betreft mag hier een slotje op. Alles is gezegd denk ik en ik wil er geen tijd meer in steken. Als iemand een Tommy Cooper Volume 1 Special Edition (2 DVD) voor me heeft in goede staat die ik eventueel kan ophalen in België, of die wil versturen in een DEFTIGE verpakking, mag die het nog laten weten natuurlijk. Momenteel heb ik contact met iemand uit België die nog een gaaf exemplaar heeft en met een gedeukt exemplaar + opleg van 5 € wil ruilen. Maar de kans dat Ludo die 5 € vergoed is wel onbestaande, natuurlijk. Er zal nu wel een reactie komen in de aard van: "Ja, als je zo reageert kan ik ook niets meer doen...", om zo de indruk te geven dat het probleem bij mij ligt. Tja, weken niet reageren terwijl je wel elke dag het forum leest... Da's pas een probleem. Toen ik Ludo berichtjes stuurde om de box te kopen, reageerde hij vrijwel altijd onmiddellijk. Vreemd toch...

    Afin, doe er maar een slotje op. Alles is gezegd en met Ludo kom ik er toch niet uit. 'k Doe er ook geen moeite meer voor. Kruipt veel te veel tijd in...

    O ja, nog even een bedankje aan Eric die tenminste de moeite gedaan heeft onmiddellijk op mijn berichtjes te reageren en Ludo aangespoord heeft ook te reageren. Meer kon Eric niet doen, denk ik...
    Laatst aangepast door TomVDJ : 20-12-2007 om 08:22

  2. #27

    Standaard

    kolere...wat een gemiereneuk hee...als ik dit soort epistels moet gaan schrijven voor elke 2e hands dvd met een deukje die ik ooit heb gekocht ben ik tot kerst volgend jaar bezig....het is maar waar je zin in hebt en nutteloze energie in wilt steken....

    Maar wel leuk leedvermaak voor de vrije donderdagochtend!!!

  3. #28

    Thumbs down

    Deze thread heeft inmiddels veel weg van een openbaar toilet; kan er geen slot op ?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    kolere...wat een gemiereneuk hee...als ik dit soort epistels moet gaan schrijven voor elke 2e hands dvd met een deukje die ik ooit heb gekocht ben ik tot kerst volgend jaar bezig....het is maar waar je zin in hebt en nutteloze energie in wilt steken....

    Maar wel leuk leedvermaak voor de vrije donderdagochtend!!!
    Mmm, dat het nutteloze energie is, daar heb je gelijk in. Dat je het leedvermaak vindt, is redelijk bedenkelijk...

    En de kern van de zaak is niet dat deukje (het is geen deukje, BTW, het is een héle hoek die gedeukt is. Ziet er echt niet uit), maar de "ik-trek-er-me-de-ballen-van-aan" houding van de verkoper.

    Maar doe er inderdaad maar een slot op, ik heb mijn punt wel gemaakt. Sommige zullen het gemierenneuk vinden, anderen zullen me gelijk geven als ik stel dat je op zijn minst op berichten kan reageren als je op het forum komt.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Ik weet in ieder geval weer iemand waarmee ik geen zaken ga doen. Als ik een topic ging openen voor elk krasje, zou ik er al 300 hebben.

    Een tip voor Tom: Begin nooit aan Mailmydisc met jouw instelling
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    En? In welke van deze links heb ik geen gelijk? Ik verzamel al 7 jaar DVD's, niet moeilijk dat je dan af en toe een klacht hebt, niet? Als je trouwens even zoekt op dit forum en dvdforum (het gebruik van een zoekmachine ken je blijkbaar), zal je merken dat ik niet de enige ben die een puntgave verpakking op prijs stelt (en daarom bijna uitsluitend in winkels koopt).

    Jij noemt dit "Zeiken,en zeuren en zich belachelijk maken", dan vind je dit van alle DVD-verzamelaars die belang hechten aan een onbeschadigde verpakking. Ook een leuke mentaliteit en enorm respectvol van een "Senior Member", naar andere leden toe. Als dit je enige bijdrage is, kan je het beter laten, denk ik.

    Nu echt wel tijd voor een slotje. Mijn probleem wordt niet opgelost, dat is wel duidelijk. En sommige members (zelfs Senior Members) maken liever andere leden belachelijk dan een constructieve bijdrage te leveren. Mooi niveau www.DVD.nl!
    Laatst aangepast door TomVDJ : 20-12-2007 om 12:27

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Haha....dit was hilarisch. Ik ben zelf ook erg gesteld op nette dvd's zonder beschadigingen maar dit slaat alles.....
    Dan moet je voor de aardigheid eens zoeken hoeveel mensen belang hechten aan een onberispelijke verpakking. Je zal versteld staan hoeveel het er zijn.

    Vrienden van me vinden vuile en bekraste discs niet erg zolang ze gewoon afspelen. Zal ik er jou zo enkele verkopen? Benieuwd wat je reactie gaat zijn.

    Wat voor de één "alles slaat", is voor de andere "normaal". Maar als je iets beloofd, kom dat dan op zijn minst na.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht

    Nu echt wel tijd voor een slotje. Mijn probleem wordt niet opgelost, dat is wel duidelijk. En sommige members (zelfs Senior Members) maken liever andere leden belachelijk dan een constructieve bijdrage te leveren. Mooi niveau www.DVD.nl!


    De enigste die zich compleet belachelijk maakt ben je toch
    echt zelf,ik heb een ,,paar,,voorbeelden opgezocht,maar als ik
    nog even verder zoek komen er nog veel meer van deze ONZIN
    verhalen naar voren.

    Je bent een om aandacht vragende zielige mannetje.
    Laatst aangepast door Jan Bruinsma : 20-12-2007 om 12:39

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma Bekijk bericht
    De enigste die zich compleet belachelijk maakt ben je toch
    echt zelf,ik heb een ,,paar,,voorbeelden opgezocht,maar als ik
    nog even verder zoek komen er nog veel meer van deze ONZIN
    verhalen naar voren.

    Je bent een om aandacht vragende zielige mannetje.
    Ik denk dat jouw reacties hier meer over jezelf dan over mij zeggen. Ik ga niet lopen schelden in threads van een ander, of berichten van een ander op een ander forum opzoeken. Als je daar tijd voor hebt, wie heeft er dan aandacht nodig en wie is er dan zielig? Kan je niets nuttigers met je tijd doen? Ik heb echt geen nood aan jouw soort "aandacht" (= zinloos gescheld).

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik ga niet lopen schelden in threads van een ander

    Het schelden valt wel mee lijkt me,JIJ opend een topic
    zoals je vrij regelmatig doet hier en op het ,,andere,, forum,
    99% van die topic.s zijn bullshit en soms heb je/ik er even
    genoeg van en geef je/ik een reactie,dat die reactie JOU niet
    zo goed uitkomt is JOU probleem,open dan niet zo,n
    belachelijk topic.

    De dvd is GOED verzonden met (op verzoek) extra karton
    om de dvd in een bubbelenvelope,wat moet/kan de verzender
    nog meer doen,b.v. een pakketverzending maar dat zal je wel
    te duur vinden,dus NIET verder zeiken en zeuren.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik ga er verder geen tijd meer insteken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Voor mij is deze zaak voor de rest afgehandelt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Wat mij betreft mag hier een slotje op. Alles is gezegd denk ik en ik wil er geen tijd meer in steken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Afin, doe er maar een slotje op. Alles is gezegd en met Ludo kom ik er toch niet uit. 'k Doe er ook geen moeite meer voor. Kruipt veel te veel tijd in...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Maar doe er inderdaad maar een slot op, ik heb mijn punt wel gemaakt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Nu echt wel tijd voor een slotje.
    Inderdaad. Slotje!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma Bekijk bericht
    Het schelden valt wel mee lijkt me,JIJ opend een topic
    zoals je vrij regelmatig doet hier en op het ,,andere,, forum,
    99% van die topic.s zijn bullshit en soms heb je/ik er even
    genoeg van en geef je/ik een reactie,dat die reactie JOU niet
    zo goed uitkomt is JOU probleem,open dan niet zo,n
    belachelijk topic.

    De dvd is GOED verzonden met (op verzoek) extra karton
    om de dvd in een bubbelenvelope,wat moet/kan de verzender
    nog meer doen,b.v. een pakketverzending maar dat zal je wel
    te duur vinden,dus NIET verder zeiken en zeuren.
    'k Heb ondertussen een aantal reacties gekregen van mensen die me jouw reputatie even uit de doeken doen. Dat verduidelijkt ook veel. 'k Ga hier verder niet op in.

    En ja, jij weet inderdaad perfect hoe die DVD verzonden is, je was er bij als hij verstuurd is en toen ik hem toekreeg, niet? En had je ALLES gelezen dan had je gelezen dat ik INDERDAAD meer wou betalen voor pakketpost of gelijk welke degelijke verpakking en dat ik dit DUIDELIJK aan Ludo laten weten heb.

    Djeezes, 't wordt echt te erg. Inderdaad: slotje!
    Laatst aangepast door TomVDJ : 20-12-2007 om 13:24

  15. #40

    Standaard

    Slotje dan maar?... zoals TomVDJ ook al aangevraagd heeft, heb nu het idee dat ie (door diverse dvd.nl' ers) nutteloos zwart gemaakt wordt.

    Wanneer iemand verzoekt of 'n DVD puntgaaf is en deze op de best mogelijke manier verscheept kan worden, kan ik mij voorstellen dat je als verzamelaar een beetje teleurgesteld bent als de verpakking toch nog te wensen overlaat (let wel het ging hier dus niet om 'n keepcase), het dode mus effect.

    het is duidelijk dat TomVDJ kieskeurig is en het feit dat TomVDJ netjes 'n topic geopend heeft zonder iemand hiermee op de man af op de tenen te trappen is heel schappelijk, de fout van de crew die belooft er iets mee te doen en vervolgens beetje af laat weten is een beetje jammer, tevens had er vanuit diegene die dit pakket verzonden heeft ook misschien 'n wat vriendelijkere reactie mogen komen.

    Maar waarom TomVDJ hier op werkelijk kinderachtige wijze de dupe van moet worden is voor mij dus een raadsel.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Slotje dan maar?... zoals TomVDJ ook al aangevraagd heeft, heb nu het idee dat ie (door diverse dvd.nl' ers) nutteloos zwart gemaakt wordt.

    Wanneer iemand verzoekt of 'n DVD puntgaaf is en deze op de best mogelijke manier verscheept kan worden, kan ik mij voorstellen dat je als verzamelaar een beetje teleurgesteld bent als de verpakking toch nog te wensen overlaat (let wel het ging hier dus niet om 'n keepcase), het dode mus effect.

    het is duidelijk dat TomVDJ kieskeurig is en het feit dat TomVDJ netjes 'n topic geopend heeft zonder iemand hiermee op de man af op de tenen te trappen is heel schappelijk, de fout van de crew die belooft er iets mee te doen en vervolgens beetje af laat weten is een beetje jammer, tevens had er vanuit diegene die dit pakket verzonden heeft ook misschien 'n wat vriendelijkere reactie mogen komen.

    Maar waarom TomVDJ hier op werkelijk kinderachtige wijze de dupe van moet worden is voor mij dus een raadsel.
    Klaarblijkelijk nemen de leden hier wel genoegen met ingedeukte hoekjes, scheuren en krassen?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #42

    Standaard

    Op verzoek van TomVDJ gaat hier nu een slotje op .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •