Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mondiaal gezien, is het HD gebeuren echt nog in de kinderschoenen wat betreft verkoop. De verkopen van dvd zijn nog steeds vele malen groter, ik schat zelf 80-90% van alle verkopen.
    Maak daar maar 97-98% van.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mondiaal gezien, is het HD gebeuren echt nog in de kinderschoenen wat betreft verkoop. De verkopen van dvd zijn nog steeds vele malen groter, ik schat zelf 80-90% van alle verkopen.

    Voor velen is dvd goed genoeg en de prijs is ook de helft van een HD schijfje. Voor velen is het belang van HD niet groot genoeg om de dubbele prijs te willen betalen. Voor HT freaks natuurlijk wel.

    Nadeel hiervan is dat de prijs van de HD schijfjes niet zo snel zullen zakken dan er erg veel van zou worden verkocht.

    Maar ik denk echt dat er een stagnatie is op dit moment; dvd is nog lang niet verslagen, dit komt door goede upscalende dvdspelers, goede losse upscalers en de prijzen.
    Bij de nieuwe dvd's onder ander vacancy dvd 17,90 op blu-ray 26,90 dat scheelt ongeveer 27 ´% .
    Bij de nieuwere films scheeld dat niet veel vind ik 8 a 9 euro tussen dvd blu-ray en hd-dvd.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Bij de nieuwe dvd's onder ander vacancy dvd 17,90 op blu-ray 26,90 dat scheelt ongeveer 27 ´% .
    Bij de nieuwere films scheeld dat niet veel vind ik 8 a 9 euro tussen dvd blu-ray en hd-dvd.
    Alleen is over een paar maanden Vacancy wel 9,99 en dan is de blu-ray nauwelijks gezakt (jammer genoeg).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mondiaal gezien, is het HD gebeuren echt nog in de kinderschoenen wat betreft verkoop. De verkopen van dvd zijn nog steeds vele malen groter, ik schat zelf 80-90% van alle verkopen.

    Voor velen is dvd goed genoeg en de prijs is ook de helft van een HD schijfje. Voor velen is het belang van HD niet groot genoeg om de dubbele prijs te willen betalen. Voor HT freaks natuurlijk wel.

    Nadeel hiervan is dat de prijs van de HD schijfjes niet zo snel zullen zakken dan er erg veel van zou worden verkocht.

    Maar ik denk echt dat er een stagnatie is op dit moment; dvd is nog lang niet verslagen, dit komt door goede upscalende dvdspelers, goede losse upscalers en de prijzen.
    Ach, in den beginne was vhs ook 99% en dvd 1%.........kijk waar we nu staan..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •