De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sharp Z3300 DLP beamer, HMDI aansluiting en native 720P resolutie

    De Sharp Z3300 beamer betreft het nieuwste type DLP beamer van Sharp. Sla google er op na dat de Z3300 een van de beste beamers is in zijn prijsklasse.

    Na het lezen van veel reviews en bezoeken bij winkels waar beamers verkocht worden, heb ik voor deze Sharp Z3300 gekozen. De beamer is 1 maand oud en heeft nog geen 50 uren gedraaid (van de 3000).

    Kenmerken van de Z3300:

    - DLP beamer, beeld is kwalitatief veel beter dan LCD beamers. Nog geen betere beamer tegengekomen!
    - Native HDTV resolutie van 1280x720 (breedbeeld)

    - Helderheid: 900 ANSI lumen
    - Contrast: 7000:1

    - VGA (D-Sub) aansluiting voor computer/mediacenter
    - HDMI aansluiting (met HDCP) voor de nieuwste apparatuur (PlayStation 3, blu-ray/hddvd speler enz)
    - Composite, S-video en 2x component aansluitingen

    - Draadloze afstandsbediening

    - 3 jaar garantie!



    Bezorging: De beamer + console wordt niet per post verstuurd. Alleen afhalen of langsbrengen. Het langsbrengen bij een dergelijke bedrag doe ik niet moeilijk over, dan weet ik zeker dat de beamer en de Xbox een mooi plekje krijgen. De set bezichtigen/ophalen is natuurlijk ook geen probleem.

    Prijs: nieuw kost de Z3300 op zijn minst 3000,-. Mijn prijs is 2279,-!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Wanneer mag er een reactie geplaatst worden zodat de advertentie weer bovenaan komt te staan? Is daar een regel voor? Om de zoveel uur/dagen bijvoorbeeld?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Doe er vanaf nu gratis mijn Xbox 360 Premium bij!

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •