De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film Home Entertainment: Release in juni

    A-Film Home Entertainment: Release in juni



    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Meet the feebles is toch al uit?
    Ik was net van plan om die te gaan halen (binnen een half uur).

    Misschien moet ik wachten op deze versie????


    EDIT: Ik zie dat het voor verhuur is ... en de specs lijken me niet echt beter dan wat er nu op de markt is ... dus zal ik hem binnen een half uur wel gaan halen denk ik.

  3. #3

    Standaard

    Weinig boeiends, deze releases.
    Enige leuke is voor mij Deathrace 2000.
    Wel weer jammer dat die 4:3 is.

  4. #4

    Standaard

    Hmmm....Shiri is een goede titel...dus maybe dat ik die zal halen als ie uitkomt hier...maar duurt nog 3 maanden voor die tekoop is, dus dan maybe toch maar de zeer goede region 1 versie bestellen...

  5. #5

    Standaard

    Ik ben blij: Assault on precinct 13 van John Carpenter, is heeeeeeeeeel lang geleden dat ik die gezien heb maar meen me nog wel een spannend verhaal en goede muziek (van Carpenter) te herinneren. Voor mij een absolute aanschaf!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #6

    Standaard

    The Princess and the Warrior is ook een erg goede film en het valt dan ook alweer zwaar tegen dat hier niet, net zoals in Duitsland en de US, de special-edition dubbel-DVD wordt uitgebracht.
    Ze snappen het nog steeds niet in dit land (of ze snappen het wel maar het mag niet te veel kosten). Triest.

  7. #7

    Standaard

    "House" zat gratis bij een dvd-blad. Toen vond ik het al niet geweldig. Het is mij werkelijk een raadsel waarom hij weer opnieuw wordt uitgebracht

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •