De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek remastered hybride

    Ik kreeg een tijdje geleden een e-mail van Paramount met een link naar een site waarop je een vergelijking kon maken. Vond niet bepaald een verbetering. Het zag er erg donker uit en bij sommige stukken waren de gezichten enorm glimmend. Geen beste reclame dus. Wat vinden jullie van deze uitgave en schaffen jullie hem (opnieuw) aan?

  2. #2

    Standaard

    Hij is anders nog nergens te bestellen, helaas
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #3
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    recensie op dvdtimes:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66396

    beeld ziet er wel heel goed uit, maar het blijft natuurlijk een discussiepunt die vernieuwde cgi-special effecten.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Hij is anders nog nergens te bestellen, helaas

    bij dvdpacific.com voor circa 100,00 euro + verz.kosten

  6. #6

    Standaard

    ze hebben het toch wel slim bedacht om 2-zijdige schijven te maken, met aan de ene kant DVD en de andere kant HD-DVD

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    ze hebben het toch wel slim bedacht om 2-zijdige schijven te maken, met aan de ene kant DVD en de andere kant HD-DVD
    Zodat er altijd één kant is die je totaal niet gebruikt - heel handig...

    Net zo handig als original star trek remastered. Zinloze actie als je het mij vraagt; je blijft toch zien dat het uit de jaren '60 komt (belichting, verhaal, acteren, makeup). Maakt niet uit of ze Jabba the Hutt er digitaal in monteren, de essentie verandert niet.
    This is nøt å signåture.™

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiny Norman Bekijk bericht
    Zodat er altijd één kant is die je totaal niet gebruikt - heel handig...

    Net zo handig als original star trek remastered. Zinloze actie als je het mij vraagt; je blijft toch zien dat het uit de jaren '60 komt (belichting, verhaal, acteren, makeup). Maakt niet uit of ze Jabba the Hutt er digitaal in monteren, de essentie verandert niet.

    Ter verduidelijking dan: slim bedacht m.b.t. marketing, met oog op de massa die de aanschaf van HD apperatuur nu nog uitstelt.
    Nee, de essentie verandert niet, maar ja, we zijn toch ook allemaal overgestapt van VHS op DVD ?

  9. #9

    Standaard

    Had vorige week een dubbele aflevering gezien ter promotie van de nieuwe hd-dvds (in Pathe bios, Buitenhof). Het is zeker een hele verbetering, maar ik vind de hd-dvd van seizoen 1 nog steeds te duur om de serie voor die verbeteringen aan te schaffen.

  10. #10

    Standaard

    Hopenlijk komen snel de rips op de bekende sites te verschijnen, dan kan ik altijd nog beoordelen of ik hem ga kopen wanneer hij in prijs gezakt is
    Ik hou van m'n sweety!!!!!!

  11. #11

    Standaard

    Ik ga ze wel kopen. Moet het alleen wel HEEL wat goedkoper worden.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten Bekijk bericht
    Hopenlijk komen snel de rips op de bekende sites te verschijnen, dan kan ik altijd nog beoordelen of ik hem ga kopen wanneer hij in prijs gezakt is
    idem maar kopen..

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    recensie op dvdtimes:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=66396

    beeld ziet er wel heel goed uit, maar het blijft natuurlijk een discussiepunt die vernieuwde cgi-special effecten.
    Het is niet zo erg te zien als op dat filmpje van Paramount, maar op de foto's zijn de gezichten ook erg glimmend.

  14. #14

    Standaard

    Ik vind het er wel goed uit zien, maar wacht op de NL uitgave
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #15

    Standaard

    proxis.be heeft hem voor €104,99 in stock.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    proxis.be heeft hem voor €104,99 in stock.
    Ik kan ze anders niet vinden op die site
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #17
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiny Norman Bekijk bericht
    Zodat er altijd één kant is die je totaal niet gebruikt - heel handig...
    Onzin natuurlijk, want er zijn genoeg mensen die nu nog geen HD-DVD speler hebben, maar wel een dvdspeler.. En tja, dat jij daar anders over denkt..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiny Norman Bekijk bericht
    Net zo handig als original star trek remastered. Zinloze actie als je het mij vraagt; je blijft toch zien dat het uit de jaren '60 komt (belichting, verhaal, acteren, makeup). Maakt niet uit of ze Jabba the Hutt er digitaal in monteren, de essentie verandert niet.
    Jabba the Hutt is van Star Wars, en dat is compleet iets anders als Star Trek..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Onzin natuurlijk, want er zijn genoeg mensen die nu nog geen HD-DVD speler hebben, maar wel een dvdspeler.. En tja, dat jij daar anders over denkt..
    Dus die mensen gebruiken wel de DVD-kant, en niet de HD-DVD kant ...of je hebt wel HD-DVD, en dan gebruik je alleen de HD-DVD kant. Feit is dat je 1 kant gebruikt; er zullen geen mensen zijn die ze allebei gebruiken. Dus op zich heeft hij wel gelijk.
    En dan begrijp ik natuurlijk wel dat degenen die later wel op HD-DVD overstappen, later wel een andere kant gebruiken , maar in feite betaal je nu voor iets wat je helemaal niet gebruikt, en is daardoor de prijs onnodig hoog.

  20. #20

    Standaard

    Heeeel irritant dat je alle DVDs moet doorzoeken om de juiste volgorde van de afleveringen te vinden. Is verder ook geen beschrijving van.

  21. #21

    Standaard

    Heb je wel goed gekeken naar de bijgeleverde plastic kaartjes.
    Op de achterkant van elk kaartje staat precies wat er op welke disc staat.

  22. #22

    Standaard

    Uhhh, nee dus. Bedankt. Begint trouwens, volgens de nummering bij aflevering 2. 'The Cage' ontbreekt. Zijn er boxen (evt import) waar deze wel op staat?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Uhhh, nee dus. Bedankt. Begint trouwens, volgens de nummering bij aflevering 2. 'The Cage' ontbreekt. Zijn er boxen (evt import) waar deze wel op staat?

    The Cage zal net als bij de dvd-boxen vermoedelijk bij seizoen 3 (van de blu-ray) als extra worden toegevoegd. Je zult hem dus niet op deze of andere hd-dvd boxen tegenkomen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •