De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanbieding Blu Ray spelers bij Mediamarkt

    Maar even een apart topic aangemaakt voor de Blu Ray variant van de High Definition hardware aktie. Zodoende hoeft de HD-DVD speler aktietopic niet vervuild te worden met reactie over het aanpassen van de topictitel. Dit leek me een geschiktere oplossing.

    Er zijn bij diverse Mediamarkten Blu Ray spelers in de aanbieding. Hierbij krijg je tot 14 Blu Ray discs. Bijvoorbeeld twee Sony's waarbij je Spider-Man Trilogy, Pirates of the Caribbean Trilogy en 8 Dutch Fimworks titels krijgt.

    Saw 3
    Reservoir Dogs
    Running Scared
    Underworld
    Amazing Planet
    Lord of War
    16 Blocks
    Flyboys

    Deze aktie is sowieso gezien bij MM Breda (folder). Doe er je voordeel mee. Overigens jammer dat ze geen Blu Ray discs in de aanbieding hebben.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    En welke speler(s) kan/moet je dan kopen? di 14 BR disc zijn zo'n 250-300 euro waard.

  3. #3

    Standaard

    De 8 Blu Rays krijg je bij Sharp, Panasonic en Samsung. Bij de sony BDP-30 en de BDP-500 krijg je POTC en SM trilogies. Van wat ik begrepen heb worden deze laatste thuisgestuurd.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    de 8 blurays heb ik ook bij me sony bds300 gekregen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    De 8 Blu Rays krijg je bij Sharp, Panasonic en Samsung. Bij de sony BDP-30 en de BDP-500 krijg je POTC en SM trilogies. Van wat ik begrepen heb worden deze laatste thuisgestuurd.
    Klopt, ik heb in Eindhoven de Sony BDP-300 gekocht voor €475, daar krijg je in totaal 14 films bij: de 8 uit het foldertje, plus Spider-Man trilogie en Pirates trilogie. De laatste twee worden thuisgestuurd als je via internet je aankoop hebt geregistreerd.

  6. #6

    Standaard

    Heeft iemand al de trilogieen thuisgestuurd gekregen?

    Weet iemand of je de Sony BDP-300 regio vrij kan maken?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  7. #7

    Standaard

    Heb de trilogiën nog niet thuis. Heb het hele internet afgestruind, maar nog geen unlockcodes gevonden. Er wordt wel gespeculeerd dat Sony volgend jaar zelf de regiocodering zal laten vervallen middels een softwareupgrade van de spelers.
    Jammer dat we nog even met regio B verder moeten, zeker nu Amazon een 2 halen, 1 betalen actie heeft....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Heb de trilogiën nog niet thuis. Heb het hele internet afgestruind, maar nog geen unlockcodes gevonden. Er wordt wel gespeculeerd dat Sony volgend jaar zelf de regiocodering zal laten vervallen middels een softwareupgrade van de spelers.
    Jammer dat we nog even met regio B verder moeten, zeker nu Amazon een 2 halen, 1 betalen actie heeft....
    Koop ik volgend jaar wel een Blu Ray speler.:wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Klopt, ik heb in Eindhoven de Sony BDP-300 gekocht voor €475, daar krijg je in totaal 14 films bij: de 8 uit het foldertje, plus Spider-Man trilogie en Pirates trilogie. De laatste twee worden thuisgestuurd als je via internet je aankoop hebt geregistreerd.
    Waarom zou ik voor die prijs die BDP-300 kopen als ik een play station 3 voor 400 euro kan krijgen waarop ik ook nog eens games kan spelen?!

    Wat heeft zo'n speler of nog duurder meer dan een play station 3?!

  10. #10

    Standaard

    In Media Markt Roeselare geven ze nu ook een promotie.

    PS3 met 5 BR-films en 1 game voor €475.

    De films zijn:
    -300
    -Blood Diamond
    -Spider-man 3
    -Ice Age 2
    -Pirates of the Carribbëan: At World's End
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •