Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Titanic - 4K Remastered (4K Ultra HD) (+ Blu-ray) [3 Discs]
    Video - 4K ULTRA HD 2160p High Definition / 2,35:1 / 16:9
    Sprachen 4K Ultra HD Dolby Atmos 7.1.4: Englisch / Dolby Digital 5.1: Deutsch, Französisch, Italienisch, Japanisch / DTS Digital Surround 5.1: Spanisch / DTS-HD MA 2.0: Englisch
    Untertitel - 4K Ultra HD Deutsch, Englisch für Hörgeschädigte, Französisch, Italienisch, Spanisch, Japanisch, Dänisch, Niederländisch, Finnisch

    Video - Blu-ray 16:9 (2,35:1 Letterbox)
    Sprachen - Blu-ray DTS-HD MA 5.1: Englisch / DTS 5.1: Deutsch, Französisch / 2.0 Surround: Englisch
    Untertitel - Blu-ray Deutsch, Englisch, Französisch u.a.

    Bonusmaterial
    Über 15 STUNDEN Bonusmaterial führen Sie tiefer in die TITANIC


    Davon ca. 2 Stunden neues Bonusmaterial:


    Titanic - 25 Jahre später mit James Cameron


    Titanic: Herzensgeschichten - mit neuen Interviews mit James Cameron, Jon Landau und Kate Winslet


    Titanic: Behind the Scenes mit Produzent Jon Landau


    Titanic: Jon Landau Trailer Präsentation


    https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0CLNK...v_lig_dp_it_im
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #27

    Standaard

    Ik heb deze film op VHS, Laserdisc en DVD, Blu Ray en 3D blu ray.
    Ik denk niet dat ik hem in 4k ga nemen, misschien ooit in een actie.

  3. #28

    Standaard

    Titanic 4K UHD Blu-ray Review & Collector’s Edition Unboxing



    Ik ben een mega fan van Titanic & had deze box besteld, maar uiteindelijk toch besloten deze te annuleren & te gaan voor de (Duitse) 4K UHD uitvoering.

    Want als schijven zo in de verpakking zitten, heb je zo krassen op je schijfjes & dat vind ik toch doodzonde.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Ik ben een mega fan van Titanic & had deze box besteld, maar uiteindelijk toch besloten deze te annuleren & te gaan voor de (Duitse) 4K UHD uitvoering.

    Want als schijven zo in de verpakking zitten, heb je zo krassen op je schijfjes & dat vind ik toch doodzonde.
    Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind de prijs ook veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. Ik zie dat de Duitse uitgave door Leonine wordt verzorgd. Dat bedrijf heeft een wat twijfelachtige reputatie op het gebied van 4K-uitgaven. Zo hebben ze de 4K-versie van "Everything Everywhere All at Once' zodanig verpest dat er een omruilactie in het leven geroepen moest worden, waarbij de vervangende disc nauwelijks beter bleek te zijn. Als je niet per sé Nederlandse ondertitels nodig hebt, zou ik voor de Engelse versie gaan. Die is bovendien iets goedkoper.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind de prijs ook veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. Ik zie dat de Duitse uitgave door Leonine wordt verzorgd. Dat bedrijf heeft een wat twijfelachtige reputatie op het gebied van 4K-uitgaven. Zo hebben ze de 4K-versie van "Everything Everywhere All at Once' zodanig verpest dat er een omruilactie in het leven geroepen moest worden, waarbij de vervangende disc nauwelijks beter bleek te zijn. Als je niet per se Nederlandse ondertitels nodig hebt, zou ik voor de Engelse versie gaan. Die is bovendien iets goedkoper.
    Aangezien de UK versie zowel Duitse dub als subs heeft, denk ik dat die discs hetzelfde zijn.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ben een mega fan van Titanic & had deze box besteld, maar uiteindelijk toch besloten deze te annuleren & te gaan voor de (Duitse) 4K UHD uitvoering.
    Hij is in Nederland ook gewoon bestelbaar he en dan steun je nog een beetje de Nederlandse markt voor fysieke media. Bol is met €32,99 zelfs goedkoper dan de €34,99 van Amazon.de. Als wij de Nederlandse markt links laten liggen moeten we niet raar opkijken als uitgevers dat ook doen.

    Ik blijf het pijnlijk vinden om mensen te zien importeren, waarbij ik niet snap waarom, wat ik nu dus ook heb. Natuurlijk kun je ook gewoon een reden hebben die ik niet weet.
    Laatst aangepast door Juvefan : 08-12-2023 om 17:49
    The future is Blu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hij is in Nederland ook gewoon bestelbaar he en dan steun je nog een beetje de Nederlandse markt voor fysieke media. Amazon.de en Bol vragen op dit moment beiden €34,99. Als wij de Nederlandse markt links laten liggen moeten we niet raar opkijken als uitgevers dat ook doen.

    Ik blijf het pijnlijk vinden om mensen te zien importeren, waarbij ik niet snap waarom, wat ik nu dus ook heb. Natuurlijk kun je ook gewoon een reden hebben die ik niet weet.
    Wat dacht je van de prijs? Dezelfde Disney / Marvel 4K koop je in Frankrijk voor 25 à 30 euro, bij bol.com vragen ze daar gerust 40 euro voor.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat dacht je van de prijs? Dezelfde Disney / Marvel 4K koop je in Frankrijk voor 25 à 30 euro, bij bol.com vragen ze daar gerust 40 euro voor.
    Welke Disney uitgave kostte hier de afgelopen maanden €40? Ik zie dergelijke prijzen vooral bij Universal of Warner uitgaves.
    The future is Blu

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind de prijs ook veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. Ik zie dat de Duitse uitgave door Leonine wordt verzorgd. Dat bedrijf heeft een wat twijfelachtige reputatie op het gebied van 4K-uitgaven. Zo hebben ze de 4K-versie van "Everything Everywhere All at Once' zodanig verpest dat er een omruilactie in het leven geroepen moest worden, waarbij de vervangende disc nauwelijks beter bleek te zijn. Als je niet per sé Nederlandse ondertitels nodig hebt, zou ik voor de Engelse versie gaan. Die is bovendien iets goedkoper.
    Uiteindelijk besloten de Duitse uitgave ook te skippen & nu ga ik definitief voor de Italiaanse 4K uitgave welke al 13 December a.s uitkomt, dit in tegenstelling tot de NL release van Eind Januari. Ik heb overigens € 29,74 voor deze Italiaanse uitgave betaald.

  10. #35

    Standaard

    TITANIC (1997) 4K ULTRA HD VS 2012 BLURAY COMPARISON


  11. #36

    Standaard

    Ik heb vandaag de Italiaanse 4K uitgave (https://www.amazon.it/Titanic-4K-Blu...A11IL2PNWYJU7H) van Titanic ontvangen. Deze bevat NL ondertiteling op de 4K schijf. Deze uitgave bevat ook 3 schijven: 1 4K schijf, de film op Blu-ray + Extra's op de 3e (Blu-ray) schijf.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de Italiaanse 4K uitgave (https://www.amazon.it/Titanic-4K-Blu...A11IL2PNWYJU7H) van Titanic ontvangen. Deze bevat NL ondertiteling op de 4K schijf. Deze uitgave bevat ook 3 schijven: 1 4K schijf, de film op Blu-ray + Extra's op de 3e (Blu-ray) schijf.
    En de Blu-rayschrijven?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En de Blu-rayschrijven?
    Dat had ik nog niet gecheckt, maar inmiddels wel. De Italiaanse Blu-ray schijf met de film er op in de 4K UHD uitvoering bevat de volgende ondertitels: (Alleen) Italiaans, Spaans & Engels, en dus geen NL ondertiteling. De Blu-ray schijf met de extra's in de Italiaanse 4K UHD uitvoering bevat diverse ondertitels waaronder NL ondertiteling!!!

  14. #39

    Standaard

    Bedankt!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Is de "gewone amaray" 4K uitgave (zoals hij bij Bol verkocht gaat worden) ook een remastered 4K versie.
    En.. zijn de Bluray's dan de oude versie, die ik hier heb liggen.?
    Laatst aangepast door TifKag : 16-12-2023 om 13:20

  16. #41

    Standaard

    Ik heb uiteindelijk net de Duitse 4K besteld (Amazon.de 35,57) omdat dat volgens dvdcompare.net (voorlopig) de enige versie is waarbij alle schijven Nederlandse ondertiteling hebben. Wellicht komt daar de Franse ook nog bij maar ik heb liever Duitse opschriften dan Franse.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb uiteindelijk net de Duitse 4K besteld (Amazon.de 35,57) omdat dat volgens dvdcompare.net (voorlopig) de enige versie is waarbij alle schijven Nederlandse ondertiteling hebben. Wellicht komt daar de Franse ook nog bij maar ik heb liever Duitse opschriften dan Franse.
    Ik neem aan dat de NL versie ook op alle schijven NL ondertitels heeft.
    Het is alleen een maand wachten.

  18. #43

    Standaard

    Binnen bij Boekvoordeel! Alleen PISLINK op Trunkrs die in de vrieskou mijn pakket gewoon voor de deur had neergezet. Schandalig!

    Er zitten 3 discs in die allemaal Nederlandstalig zijn ondertiteld. 1 4K 1 2K en 1 disc met extra's. Helaas zonder slipcover. Het beeld vind ik verbluffend mooi met Dolby Atmos.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #44

    Standaard

    Vandaag de Nederlandse uitgave ook gekocht bij Boekenvoordeel. Mooi dat deze film nu ook is uitgebracht in 4K.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag de Nederlandse uitgave ook gekocht bij Boekenvoordeel. Mooi dat deze film nu ook is uitgebracht in 4K.
    Kun jij of iemand anders mijn eerder gestelde vraag aub beantwoorden (aangezien jij ook de NL uitgave hebt gekocht).

    Is de "gewone amaray" 4K uitgave (zoals hij bij Bol verkocht gaat worden) ook een remastered 4K versie.
    En.. zijn de Bluray's dan de oude versie, die ik hier heb liggen.?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Kun jij of iemand anders mijn eerder gestelde vraag aub beantwoorden (aangezien jij ook de NL uitgave hebt gekocht).

    Is de "gewone amaray" 4K uitgave (zoals hij bij Bol verkocht gaat worden) ook een remastered 4K versie.
    En.. zijn de Bluray's dan de oude versie, die ik hier heb liggen.?
    Geen idee of dat de film op de Blu-ray ook geremastered is. Ik vermoed van wel, want de film disc en de bonus disc zijn niet dezelfde discs als de vorige uitgave. De menu's op beide discs zijn anders ingedeeld (wel dezelfde layout) en op de bonus disc staan nieuwe extra's, deels dezelfde extra's en er ontbreken ook diverse extra's die wel op de oude uitgave stonden.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Geen idee of dat de film op de Blu-ray ook geremastered is. Ik vermoed van wel, want de film disc en de bonus disc zijn niet dezelfde discs als de vorige uitgave. De menu's op beide discs zijn anders ingedeeld (wel dezelfde layout) en op de bonus disc staan nieuwe extra's, deels dezelfde extra's en er ontbreken ook diverse extra's die wel op de oude uitgave stonden.
    Mijn eerste vraag was eigenlijk of de Nederlandse 4K net zoals de Duitse versie een geremastered versie is
    Laatst aangepast door TifKag : 13-01-2024 om 13:18

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Mijn eerste vraag was eigenlijk of de Nederlandse 4K net zoals de Duitse versie een geremastered versie is
    Dat is mijns inziens heel venzelfsprekend.
    The future is Blu

  24. #49

    Standaard

    De blu ray uitgave is volgens mij precies dezelfde als mijn oude disc, dus met ultra kleine ondertiteling. Die ondertiteling is nu wel groter op 4K; of deze een geremastered versie is ga ik voor je nakijken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #50

    Standaard

    Heb niet het idee dat er twee versies zijn op 4K zoals toentertijd bij Gladiator. Op de achtkant lees ik er niks over. Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde ook qua regio.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •