Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 155 worden weergegeven.

Discussie: HMV.co.uk

  1. #1

    Standaard HMV.co.uk

    Is een van jullie bekend met deze:
    www.hmv.co.uk
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er zelf nooit besteld, maar andere wel voor mij en nooit problemen mee gehad. Goede service en levering van wat ik tot nu toe heb meegemaakt.

  3. #3

    Standaard

    prima site, soms erg scherpe aanbiedingen & snelle levering, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld play.com GEEN gratis verzendkosten. Voor zo ver ik me kan herrineren betaal je ook verzendkosten per item en niet per bestelling...

  4. #4

    Standaard

    ja verzending is per item ₤2,-
    maar je loopt geen risico op douanekosten als ik me niet vergis?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb er 1 keer wat besteld en ook meteen de laatste keer. De manier, hoe ik mijn pakketje binnen kreeg, was rond uit slecht. Ik had een (dikke) boxset besteld, deze werd gewoon in een bubbeltjesenvelop verstuurd.

    Drie keer raden, hoe die boxset eruit zag? Dik beschadigd, vol met deuken.

    Heb dat ding terug gestuurd, verzendkosten werden vergoed plus ik kreeg een nieuwe. Maar deze keer, wel met veel zorg verstuurd.

    Hier staat HMV ook wel beetje bekend om, om het té makkelijk inpakken van DVD's.

    Klantenservice was wel prima trouwens.

    Ik bestel daar niets meer. Bespaard me weer een hoop kopzorgen.

  6. #6

    Standaard

    Heb daar eind oktober 3 dingen besteld. Alles van CC gehaald, plus mailtjes dat het verzonden was. Toen kreeg ik van 2 dingen het geld teruggestort. Niets van de 3 ontvangen. Gemaild. Mail teruggekregen dat er poststaking was daar en dat ik iets meer geduld moest hebben...als ik 1 december nog niets had ontvangen zouden ze het geld van het laatste item ook terugstorten, weer eraf halen en opnieuw verzenden.

    1 december had ik nog niets, weer gemaild. Nu hebben ze het geld van het derde item opnieuw van mijn CC gehaald, maar het vorige nog niet teruggestort. Dus ja, ben benieuwd. Bij orderstatus staat trouwens dat ik geen orders heb. Weird.

    Is trouwens mijn eerste keer dat ik er iets heb besteld. Maar als ik dat van het verpakken lees vrees ik hoe het pakje hier gaat aankomen, als het dat al gaat doen.

    Nee, geef mij maar DVD/CDPacific en Play.com.
    Liever zelfs nog Amazon.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #7

    Standaard

    Ook ik heb er al een paar keer wat besteld. Prima en snel geleverd, DVD's, cd's maakt niet uit. En ja, de verpakking kan beter, maar ik heb er geen problemen mee gehad.

    Vaak scherpe prijzen en regelmatig de aanbiedingen bekijken, zitten vaak koopjes tussen.

    Peter

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Ook ik heb er al een paar keer wat besteld. Prima en snel geleverd, DVD's, cd's maakt niet uit. En ja, de verpakking kan beter, maar ik heb er geen problemen mee gehad.

    Vaak scherpe prijzen en regelmatig de aanbiedingen bekijken, zitten vaak koopjes tussen.

    Peter
    vroeger ook wel eens wat besteld maar de 2 pond/item verzendkosten zijn errug hoog
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    18-10 bestelling gedaan (24:Season Six)
    18-10 24 verstuurt 53.88 van CC

    19-11 mail 1 (waar blijft mijn DVD?) Antwoord is dat ik nog wat langer geduld moet hebben ivm staking Royal Mail

    2-12 mail 2 (waar blijft mijn DVD?) Antwoord is dat ze opnieuw het bedrag van mijn kaart halen en weer terugstorten en een vervangend exemplaar zullen sturen
    2-12 52.68 van CC

    21-12 mail 3 (waar blijft mijn DVD EN mijn GELD?) Antwoord is dat de dvd onderweg moet zijn
    21-12 49.26 terug op CC

    Nu zitten we alweer in januari. Geen 24: Season Six. Ook geen vervangend exemplaar.

    Weeeeer een mail sturen? Geld terugvragen? Nog een vervangend exemplaar eisen?
    Ik vind het toch wel een beetje lang duren. Eind oktober. Stel ik me aan?
    Wat kan ik doen?
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #10

    Standaard

    Paar keer wat besteld (af en toe goede aanbiedingen) en snel en netjes geleverd.
    En ik had een paar keer bonnen gevonden voor 0 pond verzendkosten.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  11. #11

    Standaard

    vroeger regelmatig bij hun besteld maar hoge verzendkosten zijn grote min; 29/12 enkele Star Trek boxen beteld, geld afgeschreven maar nog niks onderweg; zal wel vakantiedrukte zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #12

    Standaard

    Ik heb bij HMV.com op 31 december 2007 de Blade Runner 5 disc besteld. Deze order is vervolgens gesloten en dus ook geshipped. Bijna drie weken later helaas nog niets mogen ontvangen...

    Op dezelfde dag bij Virgin de Sex and the City shoebox besteld en die is inmiddels al een dikke tien dagen binnen.
    Omdat ik de HMV vanuit Engeland goed ken en er positief over dacht heb ik op 12 januari hier als tweede bestelling Day 6 van 24 besteld, en laten verzenden naar mijn broer in Engeland. Die was vandaag, een weekje later, wel gewoon binnen!

    Jammer dat er meer met leverklachten bij HMV zijn. Wordt tijd voor een emailtje naar customer services denk ik...

  13. #13

    Standaard

    Ik bestelde er al meermaals een zeer goedkope boxset. Altijd binnen enkele werkdagen aangekomen in zeer goede staat

    De verzendkosten maken wel dat je er slechts goed bent voor goedkope boxsets

  14. #14

    Standaard

    M'n eerste online bestelling bij HMV is niet bepaald een succes. Op 8-8 bestelde ik er Kiss Kiss Bang Bang en Constantine, en na meer dan een maand waren die nog niet binnen. Inmiddels heb ik contact gehad met HMV en word e.a. opnieuw opgestuurd. Een beetje teleurstellend allemaal.

  15. #15

    Standaard

    De oorspronkelijke bestelling ging dus de mist in, maar ik moet HMV complimenteren met hun goeie klantenservice: de vervangende discs (verzonden op 9-9) lagen vandaag in de bus.

  16. #16

    Standaard

    21-10 Transformers HD-DVD besteld en ik ben nog steeds in verwachting

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    ja verzending is per item ₤2,- maar je loopt geen risico op douanekosten als ik me niet vergis?
    Ik bestel ook wel regelmatig bij HMV, maar altijd voor kleinere bedragen. Heeft iemand op een HMV-box-set wel eens douanekosten moeten betalen? De HMV-webwinkel zit op Guernsey, wat buiten de EU valt, dus formeel moet dit.

    Nu is bijv. de X-files Complete series daar het goedkoopst, omgerekend €98,00, maar dit is alleen interessant als er geen douanekosten bijkomen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Polyphemus Bekijk bericht
    21-10 Transformers HD-DVD besteld en ik ben nog steeds in verwachting
    Hier hetzelfde maar dan vanaf 11-10.

    Maar ik wacht tot er een maand voorbij is. Volgens hun leveringspolicy mag je dan pas om een replacement vragen en in mijn ervaring lijken dit soort verzendingen ook wel eens wat langer ergens bij de bezorging te blijven liggen.

  19. #19

    Standaard

    De X-filesbox is binnen, inderdaad geen douanekosten.
    Supersnel ook, de 2e (zondag?) verzonden en de 6e was ie al binnen.
    Laatst aangepast door Oakey : 09-11-2008 om 22:46
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #20

    Standaard

    De Transformers HD DVD kwam deze week ook binnen. Soms duurt het wat langer bij HMV ja, maar echt klagen doe ik nog niet.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik bestel ook wel regelmatig bij HMV, maar altijd voor kleinere bedragen. Heeft iemand op een HMV-box-set wel eens douanekosten moeten betalen? De HMV-webwinkel zit op Guernsey, wat buiten de EU valt, dus formeel moet dit.

    Nu is bijv. de X-files Complete series daar het goedkoopst, omgerekend €98,00, maar dit is alleen interessant als er geen douanekosten bijkomen.
    Pas een box daar gekocht voor 70 euro, geen douanekosten(en levering binnen een week).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  22. #22

    Standaard

    Ik heb ze een paar keer een e-mail gestuurd met wat vragen en nooit antwoord op gekregen, dus toen hoefde het van mij niet meer.

  23. #23

    Standaard

    Die winkel van hun op Oxford Street is ongelooflijk... Ik ben gewoon de weg kwijtgeraakt in de arthouse-department.... Ik ga bijna altijd door alle hoesjes heen maar hier lukte het gewoon niet. Briljant. Maar on-line,.. nee, dan maar play.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #24

    Standaard

    Deze week de West Wing box binnengekregen. Hij zat in een dunne kartonnen doos ter grootte van de dvd-box zelf. Geen ruimte voor luchtkussentjes of andere bescherming. Gevolg: één van de hoekpunten van de dvd-box was ingedeukt .
    De eerste keer dat ik niet tevreden ben.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  25. #25

    Standaard

    Verstuurd HMV pre-orders al eerder dan de releasedatum? Ik wil Hancock HMV exclusive bestellen. Die komt 1 december uit, maar als ie eerder verstuurd wel komt ie misschien nog op de november rekening van de cc. En dat kan ik net niet gebruiken Die moet op de december rekening komen te staan


Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •