Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 155 worden weergegeven.

Discussie: HMV.co.uk

  1. #126

    Standaard

    Vorige week nog bij HMV en Fopp geweest, leek bussiness as usual

  2. #127

    Standaard

    Ook de winkel aan Oxford Street gaat dicht. Dat is wel een flinke klap. Vaste prik bij tripjes naar Londen en in de hoogtijdagen echt een attractie voor de liefhebbers van film en muziek. Ontzettend jammer.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ook de winkel aan Oxford Street gaat dicht. Dat is wel een flinke klap. Vaste prik bij tripjes naar Londen en in de hoogtijdagen echt een attractie voor de liefhebbers van film en muziek. Ontzettend jammer.
    Dammit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #129

    Standaard

    Maar blijft Fopp wel open? Of is er helemaal dan geen dvd-winkel meer?

    Dan hoef ik de volgende keer in Londen niet meer over te steken als ik Oxford Street doorloop. En als er niets meer is, shop ik wel bij Amazon. Daar heb je meer keuze tegen lagere prijzen.

    Edit: Even gekeken op de website en er nog maar 1 zaak in centraal Londen. Fopp Covent Garden volgens https://www.hmv.com/store-finder . De rest ligt in de verre voorsteden.
    Laatst aangepast door martwout : 06-02-2019 om 12:15

  5. #130

    Standaard

    Verre voorsteden zijn met de Undergoundheel dichtbij en je ziet weer eens wat anders dan het historische gedeelte van London
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Maar blijft Fopp wel open? Of is er helemaal dan geen dvd-winkel meer?

    Dan hoef ik de volgende keer in Londen niet meer over te steken als ik Oxford Street doorloop. En als er niets meer is, shop ik wel bij Amazon. Daar heb je meer keuze tegen lagere prijzen.

    Edit: Even gekeken op de website en er nog maar 1 zaak in centraal Londen. Fopp Covent Garden volgens https://www.hmv.com/store-finder . De rest ligt in de verre voorsteden.
    Klopt. Dat was trouwens ook wel de winkel die ik (als ik in Londen was) het meest bezocht. Veel dingen die je bij HMV zag kwam je ook daar tegen, waarbij het accent dan wel wat meer op de "serieuze" film lag. De winkel is wel wat kleiner dan HMV Oxford Street.

    Ik denk dat de winkel aan Oxford Street gewoon veel te kostbaar werd (als ze hem huurden) of juist dusdanig waardevol werd dat ze hem uit nood te gelde hebben gemaakt (als het pand hun eigendom was).

    EDIT: ik lees eerder in dit topic dat ze het pand leasten.
    Laatst aangepast door Richard B. : 06-02-2019 om 22:24

  7. #132

    Standaard

    Die vierkante meters op Oxford Street zijn natuurlijk veel te kostbaar. Fopp vind ik aardig maar veel te klein/propperig. Hoop dat de hmv in Westfield mall wel blijft, want daar kom ik ook geregeld.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Die vierkante meters op Oxford Street zijn natuurlijk veel te kostbaar. Fopp vind ik aardig maar veel te klein/propperig. Hoop dat de hmv in Westfield mall wel blijft, want daar kom ik ook geregeld.
    Westfield is helaas ook een winkel die sluit.

    https://www.theguardian.com/business...an-stores-jobs

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Lijkt er op dat ze dus, door de hoge vastgoed prijzen, vrijwel geheel uit Londen en omgeving gaan verdwijnen of al zijn verdwenen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #136

    Standaard

    Wat zich nu in Engeland (Londen) voltrekt, is bij ons al tien jaar aan de gang, dus heel verrassend is het allemaal niet. En we doen er zelf net zo hard aan mee. Ach, er is in Londen nog zo veel meer te beleven en je hebt altijd nog Amazon waar je terecht kunt. Maar ja, ik geef toe: door bakken met DVD's en Blu-rays struinen is nog altijd 10x leuker dan de virtuele zoektocht achter je computer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #137

    Standaard

    Klopt, maar het verdwijnen van HMV uit een stad als Londen met half zo veel inwoners als heel Nederland is natuurlijk niet te vergelijken met het verdwijnen van de FRS uit Meppel of Heerlen.
    Laatst aangepast door Oakey : 10-02-2019 om 17:28

  13. #138

    Standaard

    Zoiets als HMV kan in Londen makkelijker bestaan dan in de gemiddelde Nederlandse stad maar dan moeten ze niet op zulke kostbare locaties gaan zitten: Oxford street is zo'n beetje de duurste winkellocatie van Europa. De locatie van Fopp op een steenworp afstand van Shaftesbury Avenue (een hele centrale weg dwars door Soho) zal trouwens ook niet goedkoop zijn. Ik ben benieuwd of ze het daar wel gaan redden. De gemiddelde Londenaar die in een voorstad woont gaat niet naar centraal Londen reizen voor een blu-ray of dvd.

  14. #139

    Standaard

    HMV to return to London’s Oxford Street

    Bron: superdeluxeedition.com https://superdeluxeedition.com/featu...29-april-2023/

  15. #140
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet dat ik anders niet meer naar Londen zou gaan, maar wel zo fijn. Alhoewel Fopp natuurlijk ook alles heeft en we niet steeds naar Westfield hoeven, wat toch een beetje uit de richting is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Niet dat ik anders niet meer naar Londen zou gaan, maar wel zo fijn. Alhoewel Fopp natuurlijk ook alles heeft en we niet steeds naar Westfield hoeven, wat toch een beetje uit de richting is.
    Westfield is anders ook wel leuk voor de andere winkels eens te zien, het is een plus dat er een HMV is maar er valt nog een hoop andere leuke dingen te beleven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zekers, maar lijkt best nog wel op die in Nederland, alleen hebben die geen HMV.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #143

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    HMV opent winkel in Wijnegem (België) bron : https://www.gva.be/cnt/dmf20231109_97018440
    Heb het gelezen. Vlak bij mij thuis, ik kijk er al naar uit, maar ik weet niet of ze ook dvd's in de aanbieding gaan zetten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heb het gelezen. Vlak bij mij thuis, ik kijk er al naar uit, maar ik weet niet of ze ook dvd's in de aanbieding gaan zetten.
    Ze komen ook naar Nederland: https://retailtrends.nl/news/71404/m...naar-nederland

  21. #146

    Standaard

    Toch opvallend dat een FRS-achtige formule ineens weer nieuw leven wordt ingeblazen. Ben benieuwd.

  22. #147

    Standaard

    Zouden dan de UK releases (die specifiek alleen voor/van hun zijn) hier ook fysiek verkocht gaan worden in die wnkel?

  23. #148

    Standaard

    Voorlopig hebben ze er alleen maar muziek en merchandising, geen films. Het viel me wel op dat de CD's redelijk Brits georiënteerd waren. Er stond bijvoorbeeld een CD van de Britse groep Saint Etienne, die buiten het VK weinig tot geen succes heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #149

    Standaard

    Hoop dat ze zich goed in de markt hebben verdiept want er is totaal geen vraag naar fysieke cd’s in Nederland en met vinyl lijkt het me weer erg lastig concurreren met de vele lokale winkels (mijn indruk is dat hier ook al een beetje sprake is van overaanbod; ik zie toch veel toekomstige winkeldochters in al die vinylzaken waar geen hond €40 aan uit gaat geven)
    Laatst aangepast door Oakey : 15-12-2023 om 21:43
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voorlopig hebben ze er alleen maar muziek en merchandising, geen films. Het viel me wel op dat de CD's redelijk Brits georiënteerd waren. Er stond bijvoorbeeld een CD van de Britse groep Saint Etienne, die buiten het VK weinig tot geen succes heeft.
    jammer, had gehoopt op films. Bedankt om te checken.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •