Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 159 van 159 worden weergegeven.

Discussie: HMV.co.uk

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Opzienbarend nieuws! En moeilijk voor te stellen dat het levensvatbaar is. Niet zoals ze de Britse winkels runnen dan.

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou wel mooi zijn als ze hun exclusives ook in Nederland kan bestellen, want anders voegt het weinig toe als het aanbod hetzelfde is als bij bol en zo. Maar voor nu kijk ik uit naar Kerst in Londen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zou wel mooi zijn als ze hun exclusives ook in Nederland kan bestellen, want anders voegt het weinig toe als het aanbod hetzelfde is als bij bol en zo. Maar voor nu kijk ik uit naar Kerst in Londen.
    Lijkt me niet dat ze UK exclusives zonder NL ondertitels in een fysieke winkel gaan verkopen. Iedereen die wel eens wat verkoopt hier of op MP weet dat fysieke discs zonder NL ondertitels in Nederland nagenoeg onverkoopbaar zijn.

    Maar ze gaan dus sowieso geen films verkopen. En via hen bestellen zal vanwege Brexit en extra kosten ook niet zomaar kunnen voor een aantrekkelijke prijs.

    Ik denk dat het ze net zo vergaat als de doorstart van Fame e.d. Geen lang leven.

    En zoals al eerder gezegd in diverse topics is de HMV in Londen qua prijzen ook in het geheel niet meer interessant (ik was er ook laatst).
    Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2023 om 14:11
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #154
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren geweest en weer een prima winkel, alleen zijn films nu te vinden op 2e verdieping. Nog genoeg aanbod, ook 4K en veel acties zoals 2 voor 25 of 2 voor 30. Films die in Nederland nog steeds 30 euro zijn kun je vinden voor 19 pond, nieuwe films 22 pond. Fopp is natuurlijk ook HMV, dus prijzen zijn hetzelfde. Wel mooi om te zien dat je nog fysieke winkels hebt met groot aanbod. Heb er toch weer 10 meegenomen, maar ik had natuurlijk niks meer besteld, omdat ik wist dat ik naar Londen ging.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Lijkt me niet dat ze UK exclusives zonder NL ondertitels in een fysieke winkel gaan verkopen. Iedereen die wel eens wat verkoopt hier of op MP weet dat fysieke discs zonder NL ondertitels in Nederland nagenoeg onverkoopbaar zijn.
    Ik vrees ook dat distributeurs in de Benelux het zouden proberen te blokkeren. De tijden van Rodisc liggen inmiddels heel ver achter ons, maar ik had niet de indruk dat de moraal van uitgevers sindsdien veranderd is.

  6. #156

    Standaard

    Was vandaag voor het werk in Brussel, en tijdens middagpauze snel even gaan kijken.

    Mooi aanbod blu-ray & 4K.

    Veel vinyl, qua cd's een pak minder dan Fnac en Mediamarkt die ook meer eclectische selectie hebben.
    En ja, ik denk dat zelfs Fnac net iets goedkoper is voor de meeste cd's.

    4K discs ook veel gezien tussen 34€-42€.

    Geen acties bij de opening.

    Er was ook niets van reclame of bewegwijzering i.v.m. de opening.

    Het was er dan ook aan te zien. Het was allesbehalve een overrompeling.

    2 personen aan de muziekafdeling, 0 personen bij de blu-ray's, 2 personen bij de dvd's.

    Bij de Funkopoppen en collector-stuff max. 10 personen.

    Aan de kassa proberen ze je ook nog een totebag van 10€ aan te smeren.


    Voor een koopje moet je er niet zijn.

  7. #157

    Standaard

    Quadran, bedankt voor de info. Hopelijk ooit betere prijzen.

  8. #158

    Standaard

    Dat klinkt niet best. Ik neem aan dat ze geen UK blu-ray's hadden o.i.d.?

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat klinkt niet best. Ik neem aan dat ze geen UK blu-ray's hadden o.i.d.?
    In een FB groep hebben ze me verteld dat er boutique labels (Criterion, 88 Films, 101,...) aanwezig waren en ook titels uit de HMV premium collection uitgestald stonden. De Criterion titels stonden blijkbaar €3 duurder dan bij Amazon. HMV premium collection titels waren rond de €19. Een medewerker zou ook gezegd hebben dat er nog onderweg waren, maar nu vastzitten bij de douane.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •