Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 155 worden weergegeven.

Discussie: HMV.co.uk

  1. #26

    Standaard

    't Is een Engelse tent, dus uiteraard geen douanekosten.
    Ze hebben trouwens een blu ray aktie 2 voor 25 GBP, maakt incl. vzk 18 Euro per stuk.
    Heb vaker daar besteld, geen problemen.

  2. #27

    Standaard

    Hoe lang duurt het met HMV gemiddeld voordat een bestelling binnen is in Nederland? Ik had Hancock (HMV exclusive) besteld en die is 7 december verzonden, maar is nog niet binnen.


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    't Is een Engelse tent, dus uiteraard geen douanekosten
    Dit klopt dus niet helemaal; als je de kleine lettertjes leest op hun site onder 'legal information" zie je het volgende staan: Any contract for purchases made through the web site will be with HMV Guernsey Limited, registered in Guernsey, and whose registered office is Ogiers House, St Julians Avenue, St Peter Port, Guernsey, GY1 1WA

    De online store van HMV zit dus op Guernsey, een van de kanaaleilanden die officieel geen deel uitmaken van de UK (maar zo ongeveer als onze Nederlandse Antillen aparte landen zijn binnen het koninkrijk). Ze maken zeker geen deel uit van de EU, dus formeel gelden dezelfde douanebepalingen als voor de VS en andere niet-EU-landen.

    Overigens moet ik zeggen dat ik nog nooit douanekosten heb moeten betalen bij HMV-bestellingen boven de €22 (maar ook nog nooit bij amazon.com-bestellingen boven dat bedrag). Maar formeel kan het dus wel.

    Nu het engelse pond voor een grijpstuiver te koop is, is bestellen bij HMV zeer interessant; hun aanbiedingen zijn sowieso vaak al goed, maar nu koop je bijv. de complete westwing-serie voor nog geen €55 incl. verzenden (XE currency converter koers 1 pond = €1,04).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het met HMV gemiddeld voordat een bestelling binnen is in Nederland? Ik had Hancock (HMV exclusive) besteld en die is 7 december verzonden, maar is nog niet binnen.
    Het kan enorm verschillen. Ik heb meegemaakt dat het binnen enkele dagen binnen was maar ook dat het ruim een maand duurde. HMV is qua levertijden de meest onvoorspelbare webshop die ik ken.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het kan enorm verschillen. Ik heb meegemaakt dat het binnen enkele dagen binnen was maar ook dat het ruim een maand duurde. HMV is qua levertijden de meest onvoorspelbare webshop die ik ken.
    Ah ok Dankje, dan wacht ik rustig af


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dit klopt dus niet helemaal; als je de kleine lettertjes leest op hun site onder 'legal information" zie je het volgende staan: Any contract for purchases made through the web site will be with HMV Guernsey Limited, registered in Guernsey, and whose registered office is Ogiers House, St Julians Avenue, St Peter Port, Guernsey, GY1 1WA

    De online store van HMV zit dus op Guernsey, een van de kanaaleilanden die officieel geen deel uitmaken van de UK (maar zo ongeveer als onze Nederlandse Antillen aparte landen zijn binnen het koninkrijk). Ze maken zeker geen deel uit van de EU, dus formeel gelden dezelfde douanebepalingen als voor de VS en andere niet-EU-landen.

    Overigens moet ik zeggen dat ik nog nooit douanekosten heb moeten betalen bij HMV-bestellingen boven de €22 (maar ook nog nooit bij amazon.com-bestellingen boven dat bedrag). Maar formeel kan het dus wel.

    Nu het engelse pond voor een grijpstuiver te koop is, is bestellen bij HMV zeer interessant; hun aanbiedingen zijn sowieso vaak al goed, maar nu koop je bijv. de complete westwing-serie voor nog geen €55 incl. verzenden (XE currency converter koers 1 pond = €1,04).
    Per 1 december hoef je geen douanekosten meer te betalen onder 150 eur.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Per 1 december hoef je geen douanekosten meer te betalen onder 150 eur.
    Maar WEL de btw en inklaringkosten! Dus er veranderd vrij weinig. Misschien een paar euro.


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Per 1 december hoef je geen douanekosten meer te betalen onder 150 eur.
    Klopt helemaal, ik bedoelde de BTW+inklaringskosten.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #34

    Standaard

    Heb 1 december wat besteld, en nog steeds niets ontvangen. Ik probeer nu te mailen naar service@hmv.co.uk, maar dat mailtje krijg ik keihard terug, het adres bestaat niet.... orders@hmv.co.uk werkt ook niet....

    Vreemd...

  10. #35

    Standaard

    Heb eigenlijk nooit problemen met ze gehad, nou ja- op 1-1 kun je je geld claimen bij PayPal of je credit card maatschappij...
    Staat je bestelling wel bij je orderoverzicht op de site?

  11. #36

    Standaard

    Het mindere punt van deze site is, vind ik, dat ze geen ondertitels erbij zetten. Dus ik kan wel gaan kijken op andere Engelse site's, maar hoe weet ik zeker dat ze geen imports verkopen??

  12. #37

    Standaard

    jep, ik heb ook donderdag gemaild ivm een dvd box en ondertitels en nog geen antwoord...als ik op het catalogue nummer zoek dat erbij staat vind ik die items ook op andere britse bestelsites terug...zou dat dan identiek dezelfde uitgave zijn...kan ik daar op voortgaan?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    jep, ik heb ook donderdag gemaild ivm een dvd box en ondertitels en nog geen antwoord...als ik op het catalogue nummer zoek dat erbij staat vind ik die items ook op andere britse bestelsites terug...zou dat dan identiek dezelfde uitgave zijn...kan ik daar op voortgaan?
    Dat lijkt me redelijk veilig. Je kunt nog beter op de afbeelding afgaan: die klopt bijna altijd.
    De meeste UK webwinkels zetten subs er niet of niet altijd bij. Erg irritant maar ik raadpleeg daarvoor meestal DVD profiler; daar staat ie meestal al wel in.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  14. #39

    Standaard

    heb toch het zekerste voor het onzekerste genomen...gebeld naar hmv, daar kreeg ik een dame met een gigantisch irish accent aan de foon en ik moest bijna de hoorn in mijn oor duwen om ze te begrijpen...die mensen zitten blijkbaar ook alleen maar op de site zelf te tokkelen en aangezien het er niet opstond, kon ze mij niet verder helpen...
    bummer

    heb dan maar op amazon.co.uk besteld, daar staat six feet under complete series ook aan 60 pond...oftewel 60 euro.
    Daar staat bij serie 1 = engels, al de rest met dutch subs...dus we zullen het daarmee moeten doen...

    + amazon zal hopelijk zijn boxen beter verpakken...ik had eens blade runner tin box besteld op hmv en een grote deuk bij aankomst...
    Laatst aangepast door herci : 29-12-2008 om 16:01

  15. #40

    Standaard

    Ik heb de r2UK box van SFU gehad en het eerste seizoen is engels ondertiteld en de overige seizoenen engels. Ik heb zelf net bij HMV Sopranos Complete 30-dvd besteld. Weet iemand of alle seizoenen ondertiteld zijn en in welke taal?

  16. #41

    Standaard

    Bedoel dus het eerste seizoen engels en de overige seizoenen NL...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Ik heb zelf net bij HMV Sopranos Complete 30-dvd besteld. Weet iemand of alle seizoenen ondertiteld zijn en in welke taal?
    Die is enkel Engels ondertiteld

  18. #43

    Standaard

    heb nu net een mail gekregen dat het bij hmv ned ondertiteld is, net te laat want heb gisteren bij amazon besteld.
    Waarschijnlijk zal het wel dezelfde versie zijn waarbij 2-5 ned zijn en 1 engels.

  19. #44

    Standaard

    De code die bij het product staat op de site van HMV even intikken bij google + subtitles en je weet direct welke subtitles er bij het product horen.

  20. #45

    Standaard

    Mooi, zolang er maar ondertiteling aanwezig is; NL of ENG maakt me niet uit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die is enkel Engels ondertiteld

  21. #46

    Standaard

    amai erg consistent zijn ze ook niet bij hmv, ik had namelijk 2 mailtjes gestuurd ivm ondertitels bij six feet under (omdat het verdacht lang duurde en geen antwoord kreeg)
    de eerste zei: ja er zijn ned ondertitels
    de tweede zei: er zijn spaanse en franse ondertitels

    ahum....

  22. #47

    Standaard

    @herci

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De code die bij het product staat op de site van HMV even intikken bij google + subtitles en je weet direct welke subtitles er bij het product horen.
    Zo hoef je ook niet te gaan mailen en lang te wachten en kun je ook zelf oordelen wat nu de juiste informatie is

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    @herci



    Zo hoef je ook niet te gaan mailen en lang te wachten en kun je ook zelf oordelen wat nu de juiste informatie is
    mja, ik had dat ook gedaan maar aangezien ik niet zo'n groot licht ben op dat vlak, wou het het zekerste voor het onzekerste nemen...
    Ik had wel een vermoeden dat het wel hetzelfde zou zijn, maar ik dacht, misschien hebben alle versies/een aantal versies dat bestelnummer...
    Bij deze weet ik nu met zekerheid dat ik daarop kan vertrouwen, dus alvast bedankt voor de info

  24. #49

    Standaard

    Nou, ik heb begin december Hancock Steelbook besteld. Hier heb ik nooit een bevestiging van gekregen. Ook heb ik nooit een bevestiging gekregen dat hij verstuurd is. Maar ik had de site wel in de gaten gehouden, en volgens de site was hij 7 december verzonden. Nouja, goed, dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het goed komt.

    Nou vind ik het wel heel erg lang duren, en wou ik er achteraan mailen. Dus ik inloggen om een ordernummer of wat dan ook te zoeken, of misschien een link voor niet ontvangen items. Maar nou staat mijn bestelling helemaal niet meer in mijn account

    Dit is mijn eerste bestelling bij HMV... Maar achteraan mailen dan. Iemand anders die ook zoiets heeft meegemaakt bij HMV?


  25. #50

    Standaard

    Is inderdaad merkwaardig dat je op de site helemaal niks meer kunt nachecken als de bestelling eenmaal verstuurd is. Desondanks ben ik heel tevreden. Heb al regelmatig besteld bij HMV (wat minder nadat ze verzendkosten gingen vragen) en alles is netjes aangekomen.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •