Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 155 worden weergegeven.

Discussie: HMV.co.uk

  1. #51

    Standaard

    Nou had ik een refund gekregen omdat de DVD al niet meer verkocht werd. En uiteraard kwam de DVD de dag daarna binnen.

    Ik weer gemailt naar HMV, en mail terug gekregen dat ze daar niks meer aan kunnen doen. Ik kan beide houden en het zien 'as a goodwill gesture'.

    Top van HMV!


  2. #52

    Standaard

    Ik heb Babylon A.D hier besteld, benieuwd wanneer deze op de mat neervalt. 2 januari is tie verzonden. Volgens de site is het gebruikelijk dat je binnen 5 a 7 werkdagen je bestelling binnenkrijgt. Ik wacht rustig af
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  3. #53

    Standaard

    dat binnen de 24 uur shippen is blijkbaar relatief ... mijn order staat nu al 36 uur op "Complete, will be despatched in accordance with selected shipping option" ...

  4. #54

    Standaard

    Zojuist Babylon A.D binnen gekregen van ze
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #55

    Standaard

    pas nu is 1 van de 2 dvd's vertrokken, de andere staat nog altijd op "Complete, will be despatched in accordance with selected shipping option" ... play lijkt me op dat vlak toch beter ...

  6. #56

    Standaard

    1 januari verzonden maar aankomen ho maar.
    Echt ongelooflijk hoor.
    Ik hou het vanaf nu maar op amazon.co.uk. Die bestellingen komen tenminste echt binnen 7 dagen aan na verzending.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    pas nu is 1 van de 2 dvd's vertrokken, de andere staat nog altijd op "Complete, will be despatched in accordance with selected shipping option" ... play lijkt me op dat vlak toch beter ...

    Play heeft ook streken.. een replacement staat bij mij sinds 1 januari al op "Charged" (wat dat ook moge betekenen) terwijl het item gewoon op voorraad is...
    Reageren op mail doet play ook al niet.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Play heeft ook streken.. een replacement staat bij mij sinds 1 januari al op "Charged" (wat dat ook moge betekenen) terwijl het item gewoon op voorraad is...
    Reageren op mail doet play ook al niet.
    mijn Engels zegt me dat charged "aangerekend" betekent ...

  9. #59

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    1 januari verzonden maar aankomen ho maar.
    Echt ongelooflijk hoor.
    Ik hou het vanaf nu maar op amazon.co.uk. Die bestellingen komen tenminste echt binnen 7 dagen aan na verzending.
    Ik zit hier sinds 3 januari te wachten op mijn bestelling. Guitar Hero incl. gitaar voor PS2. Heb 't gevoel dat die ergens in de molen weer achterover gedrukt is...

    Daarentegen is amazon.co.uk een soort fantasie voor iedereen die zijn spullen graag snel in huis wil; eergister een box besteld, eergisteravond verzonden, vanmorgen binnen. En dat is geen uitzondering, maar regel daar.
    Dan maar een miniem bedrag aan verzendkosten betalen, maar dan worden je spullen tenminste met een fatsoenlijk postbedrijf verstuurd en geleverd...

  10. #60

    Standaard

    damn, heb de serie black books besteld en aangekomen maar ik kijk nu naar de 2e disc en die hapert constant en de disc blokkeert zelfs...ik kijk naar de achterkant en daar zitten gigantische krassen in...ik dacht maar even scratch remover proberen maar geen baat...de krassen zijn veel te diep...heb net een mailtje gestuurd of ze zo geen replacement disc kunnen opzenden want anders moet ik de hele box opsturen en daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in...
    iemand al ervaring met defecte items??

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    mijn Engels zegt me dat charged "aangerekend" betekent ...

    Ja, zover was ik zelf ook wel :razz:
    Het gaat hier alleen om een replacement en de details geven een total van 0,00 euro aan. Beetje vreemd dus, lijkt me. Email reageren ze nog steeds niet op. Hoe ga ik die lui duidelijk maken dat de boel niet klopt?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    damn, heb de serie black books besteld en aangekomen maar ik kijk nu naar de 2e disc en die hapert constant en de disc blokkeert zelfs...ik kijk naar de achterkant en daar zitten gigantische krassen in...ik dacht maar even scratch remover proberen maar geen baat...de krassen zijn veel te diep...heb net een mailtje gestuurd of ze zo geen replacement disc kunnen opzenden want anders moet ik de hele box opsturen en daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in...
    iemand al ervaring met defecte items??

    Scratch remover? Vertel, wat is dat en waar kan je dat kopen?
    Ik heb daar nog nooit van gehoord maar zou het graag eens willen uitproberen op wat ex-rentals!
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Scratch remover? Vertel, wat is dat en waar kan je dat kopen?
    Ik heb daar nog nooit van gehoord maar zou het graag eens willen uitproberen op wat ex-rentals!
    soort product dat je op cd's moet doen...lang geleden eens gekocht van het merk Scotch. Een flesje met bruin spul, een paar druppel, geeft een vuile brij en waas...paar minuutjes laten inwerken, daarna met het andere flesje een drupje...reinigen...
    Bij een aantal cd's heeft het al een groot deel gewerkt.
    Maar op die dvd totaal geen effect...de kras zit veeeeel te diep denk ik.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci Bekijk bericht
    damn, heb de serie black books besteld en aangekomen maar ik kijk nu naar de 2e disc en die hapert constant en de disc blokkeert zelfs...ik kijk naar de achterkant en daar zitten gigantische krassen in...ik dacht maar even scratch remover proberen maar geen baat...de krassen zijn veel te diep...heb net een mailtje gestuurd of ze zo geen replacement disc kunnen opzenden want anders moet ik de hele box opsturen en daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in...
    iemand al ervaring met defecte items??
    heb een mailtje gestuurd, binnen een 3 -tal dagen antwoord dat ik die ene disc mocht opsturen en dat ze het gingen afhandelen. 2 weken later een nieuwe disc in de bus;
    perfecte service!

  15. #65

    Standaard

    Seizoen twee van Rome is vandaag binnengekomen, was verstuurd op 3 maart, dus een supersnelle levering! Kwam binnen als pakket, dus misschien dat het daar wat mee te maken heeft. Was ook nog een luxe verpakking (in een soort kistje) en dat voor 20 euro! Geen geld. :razz:

  16. #66

    Standaard

    Ik heb over het algemeen wel goeie ervaringen met HMV, maar ik wacht nu al een maand op mijn bestelling van de Blu-ray box van Band of brothers. Volgens HMV is ie nog niet geleverd door hun leverancier, maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ze de levering niet aan het vertragen zijn omdat de prijs wel erg laag was (17 pond).

    Beetje jammer dit. Zoals ik al zei: tot nu toe had ik alleen maar goeie ervaringen met HMV.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb over het algemeen wel goeie ervaringen met HMV, maar ik wacht nu al een maand op mijn bestelling van de Blu-ray box van Band of brothers. Volgens HMV is ie nog niet geleverd door hun leverancier, maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen of ze de levering niet aan het vertragen zijn omdat de prijs wel erg laag was (17 pond).

    Beetje jammer dit. Zoals ik al zei: tot nu toe had ik alleen maar goeie ervaringen met HMV.
    Cancellen en bestellen bij amazon.co.uk waar hij even duur is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Cancellen en bestellen bij amazon.co.uk waar hij even duur is.
    Ik denk niet dat ie daar even duur is, want zonder btw en verzendkosten is ie daar al £17,98.

    edit: ik heb hem trouwens evengoed geannuleerd. Mijn prioriteiten zijn inmiddels veranderd, en deze schaf ik een andere keer nog wel eens aan.
    Laatst aangepast door Richard B. : 03-02-2010 om 16:08

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ie daar even duur is, want zonder btw en verzendkosten is ie daar al £17,98.
    Je hebt gelijk, het scheelt 95 pence (): £20.45 incl verzenden bij amazon, £19.50 bij HMV (als ie leverbaar zou zijn geweest, hij staat nu out of stock). Voor dat verschil wil je wel weken langer wachten omdat het van buiten de EU moet komen (of in dit geval niet geleverd kan worden).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #70

    Standaard

    Hier ook weer, GBP 10 betalen en je krijgt voucher voor GBP 20.

    http://share.livingsocial.com/deals/...2&rui=94653795

  21. #71

    Standaard

    Weet iemand wanneer je een preorder plaatst of bij verzenden de laagste prijs wordt gehanteerd? Bijvoorbeeld steelbook war horse was 18£ toen ik hem bestelde en nu is hij £14. Krijg ik hem dan voor £14?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  22. #72

    Standaard

    Pre-Order Price Guarantee

    If we lower our prices after you've pre-ordered (and we often do), we'll automatically charge you the lowest price when we ship the goods out to you. This is for online pricing only and does not relate to hmv store offers.
    http://hmv.com/hmvweb/navigate.do?ct...1&pPageID=3327

  23. #73

    Standaard

    Ik heb een vraagje, en dat betreft het volgende : Als jij bij HMV een pre order plaatst van een Blu ray steelbook, schrijven ze het bedrag dan al meteen af bij het plaatsen van de order, of pas bij verzending van het item?

    Hopelijk kan iemand me dit vertellen, Alvast bedankt

  24. #74

    Standaard

    Bij het verzenden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij het verzenden.
    Dank je wel Pepijn

    Wil namelijk deze pre-orderen : http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=931332

    Nu alleen nog effe uitzoeken of deze subs bevat, en zoja welke.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •