De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Geef eens een ordeel over mijn collectie (houd er rekening mee dat ik pas 3 maand een dvd speler heb en dat ik pas 14 ben en niet veel geld heb):

    Terminator 2: Judgement Day (Ultimate Edition)(1991)

    Wedlock (Deadlock)(1991)
    Beeldformaat: 4:3 full screen - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 100 minuten - Extra's: trailer

    The color purple (1985)
    Beeldformaat 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 148 minuten - Extra's: Productie-informatie, Bioscooptrailers

    Gen X cops (1999)
    Beeldformaat: 16:9 Anamorphic - Audio: Dolby Digital 5.1 & DTS - Speelduur 109 minuten - Extra's: HKL restoration featurette, HKL trailers

    Flodder 3 (1995)
    Beeldformaat: widescreen - Audio: Dolby Digital 2.0 - Speelduur 125 minuten - Extra's: geen extra's

    The sixthe sense (1999)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 103 minuten - Extra's: Storyboard, Acteurs, Muziek en geluid special, Publiek berijken, Verwijderde scenes, Gesprek met regisseur/schrijver, Publiciteit, Biografieen

    De Lift (1987)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Mono - Speelduur 94 minuten - Extra's: Trailers, Commentaar v/d regisseur, Biografieen, Storyboard, Andere trailers, Production notes

    Halloween (1980)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Mono - Speelduur 94 minuten - Extra's: Trailers, Commentaar v/d regisseur, Biografieen, Storyboard, Andere trailers, Production notes

    The game (1997)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 123 minuten - Extra's: trailer

    Dumb and Dumber (1995)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 100 minuten - Extra's: Trailer, Featurette, Videoclip, B-roll, Cast & Crew info

    Nartural born killers director's cut (1994)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 123 minuten - Extra's: Commentaar Oliver Stone, Weggelaten Scenes, Alternatief einde, Achter de schermen, Introductie door Oliver Stone, Biografieen acteurs, Trailer, Photo Gallery

    Swordfish (2001)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 96 minuten - Extra's: Commentaar Dominic Sena, Making of, Effects special: The flying bus, Alternatief Einde, Restriced Files, Trailer

    American History X (1998)
    Beeldformaat: pan & scan beeldvullend - Audio: Dolby Digital 2.0 - Speelduur 120 minuten - Extra's: geen extra's

    Total Recall (1990)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 108 minuten - Extra's: Trailer, Making of, Teaser

    De voordeel dvd (2001)

    Alligator (1980)
    Beeldformaat: 4:3 - Audio: Hifi Stereo - Speelduur: 87 minuten - Extra's: Trailer, Biografieen, Alligator fact notes, Nature strikes back notes, Photogallery

    eXistenZ (1999)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 91 minuten - Extra's: Biografieen, Interviews cast en regisseur, Special effects featurrete, eXistenZ woorden boek, Trailers

    The eagle has landed (1967)
    Beeldformaat: 16:9 Anamorphic - Audio: Dolby Digital 2.0 - Speelduur 131 minuten - Extra's: geen extra's

    Die hard: special edition (1988)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: DTS & Dolby Digital 5.1 - Speelduur 126 minuten - Extra's: Commentaar regisseur en productie ontwerper, Lange scene versie: Power Shutdown, Tekst commentaar met cast en crew, Nieuws uitzendingen, Verwijderde scenes, 2 artikelen, The cutting room, Interactieve diashow, Complete script, 3 Orginele trailers, Reclame filmpje

    Time bandits + Life of brain (dubbelbox)
    Beeldformaat: 4:3 - Audio: Dolby Stereo - Speelduur 2x 95 minuten - Extra's: Trailers

    Deep blue sea (1999)
    Beeldformaat: 16:9 - Audio: Dolby Digital 5.1 - Speelduur 101 minuten - Extra's: Documentaires, Regisseur/ster commentaar, Weggelaten scenes, Foto serie, Trailer

    TOTALE KOSTEN 220 euro (ongeveer)

  2. #2

    Standaard

    tja........

    waarom gebruik je niet gewoon het programma van dvdprofiler i.p.v. Cu2?

  3. #3

    Standaard

    Gevarieerde verzameling. Ik zie ook dat je de Color Purple in je collectie heb. Die heb ik nog niet eens mijn collectie, en het is wel een goede film. Er zitten een aantal goede films tussen.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #4

    Standaard Lukt niet echt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    tja........

    waarom gebruik je niet gewoon het programma van dvdprofiler i.p.v. Cu2?
    Ben ik ook mee bezig maar t lukt nog niet helemaallllll

  5. #5

    Standaard

    maaarrrrrrr op zich zitten er leuke titels tussen, alleen zou ik persoonlijk niet voor de lift kiezen.

  6. #6

    Standaard De lift

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    maaarrrrrrr op zich zitten er leuke titels tussen, alleen zou ik persoonlijk niet voor de lift kiezen.
    De lift vind ik zelf een geweldige film (beste nederlandse ooit) maar dat is mijn mening.

    MAAR VINDEN JE JULLIE SLECHTE OF MINDERE STUKKEN UIT MIJN COLLECTIE? Ik vind ze kwa FILM allemaal meer dan gemiddeld.

  7. #7

    Standaard Re: Lukt niet echt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino


    Ben ik ook mee bezig maar t lukt nog niet helemaallllll
    Waarom gebruik je dan niet de DVD-tracker, je moet er niets voor downloaden en is zeer eenvoudig om filmen integeven
    Je vind hem hier

  8. #8

    Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Als je 't mij vraagt:

    Ok:
    - Terminator 2: Judgement Day
    - The color purple
    - De Lift (jammer van de Amerikaanse remake)
    - Halloween
    - The Game
    - Natural born killers
    - American history X
    - Total recall
    - eXistenZ
    - The eagle has landed
    - Die hard
    - Time bandits + life of Brain

    (Nog) niet gezien:
    - Gen X cops
    - Swordfish (van wat ik ervan gehoord heb, is dit niet mijn soort film)

    Twijfelgeval:
    - The sixth sense (te 'gehyped'. Bovendien rammelt het verhaal naar mijn smaak te veel, maar daarover heb ik in een aantal threads al gediscussieerd)
    - Alligator (lang geleden gezien, maar volgens mij tamelijk 'B')

    Duidelijk jammer:
    - Wedlock (wel aardig, maar niet de moeite van het kopen waard)
    - Flodder 3 (overbodig)
    - Dumb and dumber (de titel zegt het al)
    - Deep blue sea (mislukte kruising tussen Jaws en Alien)

    Buiten competitie:
    - De voordeel dvd (gratis, dus geen keuze)

    Over het algemeen dus een redelijke collectie. Ik heb zelf ook de nodige twijfelgevallen in m'n verzameling - en hier en daar een gevalletje van 'duidelijk jammer'.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    De volgende dvd's heb ik zelf en zijn (volgens mij) de moeite waard:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Terminator 2: Judgement Day (Ultimate Edition)(1991)
    The sixthe sense (1999)
    Nartural born killers director's cut (1994)
    eXistenZ (1999)
    De volgende dvd's zijn volgens mij geen € 1 waard:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Gen X cops (1999)
    Flodder 3 (1995)
    De Lift (1987)
    Halloween (1980)
    Alligator (1980)
    Deep blue sea (1999)
    En dan blijven er nog een paar 'leuke' films over, maar die de eisen niet halen om in mijn collectie te komen:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Wedlock (1991)
    The color purple (1985)
    The game (1997)
    Dumb and Dumber (1995)
    Swordfish (2001)
    Total Recall (1990)
    Time bandits + Life of brain (dubbelbox)
    Deze verdwijnt niet in mijn collectie wegens een slechte dvd uitvoering (wachten op een SE dus):
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    American History X (1998)
    En als laatste de dvd die eventueel nog op mijn wishlist zou staan:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Die hard: special edition (1988)

  10. #10

    Standaard

    geinig, ken der veel niet van film maar wel van hoes. Maar er zitten goeien tussen

  11. #11

    Standaard

    Ik vind terminator en die hard echt toppertjes.

  12. #12

    Standaard Re: De lift

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    MAAR VINDEN JE JULLIE SLECHTE OF MINDERE STUKKEN UIT MIJN COLLECTIE? Ik vind ze kwa FILM allemaal meer dan gemiddeld.
    Ja, ik veronderstel dat je ze anders niet zou gekocht hebben. Maar je moet wel beseffen dat deze films niet door iedereen gewaardeerd hoeven te worden. Ik zou zeggen, heb gewoon vertrouwen in je collectie en tracht deze verder uit te bouwen. Misschien kijk je er achter een aantal jaren op terug en vind je er niks meer aan; of juist wel nog goed.

  13. #13

    Standaard

    Oh ja, wat me verbaast is dat je geen enkele film hebt waar je zelf mee bezig bent geweest als regisseur/producent/acteur/schrijver. Betaalt dat nou zo slecht dat je je eigen films niet kunt kopen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Oh ja, wat me verbaast is dat je geen enkele film hebt waar je zelf mee bezig bent geweest als regisseur/producent/acteur/schrijver. Betaalt dat nou zo slecht dat je je eigen films niet kunt kopen?
    Die heeft ie toch allang al gezien

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jesus Nava


    Die heeft ie toch allang al gezien
    Zouden ze hem zo zijn tegengevallen dat-ie ze niet meer in z'n eigen collectie wil?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Nou Quentin.. Ik neem me petje voor je af..
    Voor iemand van jou leeftijd en budget, vind ik dat je een TOP collectie hebt..

    (toen ik 14 was had ik geeneens orginele videobanden )

    Succes met je verdere collectie..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  17. #17

    Standaard Re: Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Beste Mark,

    Het is jou smaak maar eigenlijk alle films vind ik aardig of beter (maar toch ieder z'n mening). Ja vraagt waarom ik geen QT films heb; nou ik vind dat er nog geen goeie releases (met ned. subs) uit zijn.

  18. #18

    Standaard Re: Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    De volgende dvd's zijn volgens mij geen € 1 waard:
    Bedoel je dit kwa dvd of kwa film; Halloween prachtige film bagger release, de lift geweldige film (vind ik dan he)?????

  19. #19

    Standaard Re: Re: Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Beste Mark,

    Het is jou smaak maar eigenlijk alle films vind ik aardig of beter (maar toch ieder z'n mening).
    Daar vroeg je ook naar.

    De versie van Reservoir Dogs die ik heb is overigens best redelijk. Ik weet niet meer wat ik er destijds voor heb betaald, maar volgens mij heb ik er niet spectaculair veel voor betaald.
    Voor de rest is het natuurlijk afwachten op een goede release van Pulp Fiction.
    Enne, de Quentin-rol in Desperado was ook hilarisch. Ook deze is al te krijgen in een aardige dubbel-uitgave met El Mariachi. Zeg maar de low budget voorganger.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard Re: Re: Re: Re: Wat vinden jullie van mijn collectie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Daar vroeg je ook naar.

    De versie van Reservoir Dogs die ik heb is overigens best redelijk. Ik weet niet meer wat ik er destijds voor heb betaald, maar volgens mij heb ik er niet spectaculair veel voor betaald.
    Voor de rest is het natuurlijk afwachten op een goede release van Pulp Fiction.
    Enne, de Quentin-rol in Desperado was ook hilarisch. Ook deze is al te krijgen in een aardige dubbel-uitgave met El Mariachi. Zeg maar de low budget voorganger.
    Reservoir dogs wil ik me ook gaan aanschaffen (ik was ff aan t twijfelen of ik op een SE zou wachten) en desperado dubbel uitgave heb ik nog niet maar staat we op m'n wishlist (ik heb ze wel op video dan maja dat willen jullie niet weten he)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •