De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry op Blue Ray voor €16,99

    Bij MM Amsterdam Arena kun je momenteel(deze week) de Harry Potters op Blue Ray aanschaffen voor €16,99 per stuk, vind ik een hele mooie aanbieding. HD DVD gaat zo wel terrein verliezen lijkt mij.....
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    Welnee, zo groot is t verschil nu ook weer niet. De HD DVD's zijn er nl. voor €18,99 te koop en deel vijf kost er een eurootje meer.

  3. #3

    Standaard

    Hier hebben we toch een subforum voor?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Hier hebben we toch een subforum voor?
    Het gaat toch over Blue Ray:wink:

    Toch denk ik dat het een soort van stunt is... vraag me af wat de Box met de 5 delen daar moet opbrengen?
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=58 Daar kijken mensen voor prijzen van blu-ray en hd-dvd willen dat even snel opzoeken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Exclamation

    Oud nieuws

    Had ik begin van de week al bij de pricewatch geplaatst Altijd even kijken elke maandag ochtend wat de aanbiedingen zijn in de MM krant van Adam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    16.99 bij de MM in Adam ( tevens alle titels van HP zijn 16.99 )
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=58 Daar kijken mensen voor prijzen van blu-ray en hd-dvd willen dat even snel opzoeken.
    Dank voor de Tip, zover had ik nog niet gekeken mbt BR en HD schijven.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •