De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic of Pioneer

    He allemaal,

    Ik ben tamelijk nieuw in de wereld van "big screens", en helemaal daas van de informatie die ik overal krijg.
    Omdat je wel snel schijnt te wennen aan "GROOT" heb ik besloten voor 50" te gaan, maar kan niet zo goed een keuze maken, mede vanwege het enorme prijsverschil.
    Mijn vraag is dan ook :
    Wat zo je kiezen, en waarom, wanneer de keuze ging tussen:
    Pioneer PDP 5080XD en de Panasonic 50PV700??

    Ik hoor het graag, en bij voorbaat dank voor de input.

    Whiteshark

  2. #2

    Standaard

    Als je hier het topic onder je leest vind je alles!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik zou gaan voor de Pioneer.
    Ikzelf heb nu al mijn 2de pioneer plasma (pdp-5000ex).
    Gewoon schitterend en ook de mogelijkheid om 24 frps van de blu ray speler te gebruiken.
    Ik dacht dat de Panasonic dit niet kon.

  5. #5

    Standaard

    Ik zit zelf ernstig aan de Panasonic TH-50PY70 te denken. Krijgt erg goede recensies en heeft toch ook de mogelijkheid om 24 frps van de blu ray te gebruiken?

  6. #6

    Standaard

    Ik ga mij de Panasonic TH 50 PY700 of de TH 50 PZ700 aanschaffen daar ik al een Panasonic Dvd-recorder DMR EH67 heb,en op die manier dezelfde afstandsbediening kan gebruiken.
    En de Panasonic is ook nog altijd een stuk goedkoper.
    Qua beeldkwaliteit verschillen ze ook niet zoveel
    Enjoy every day

  7. #7

    Standaard

    De panasonic kan wel overweg met de 24p maar geeft deze op een andere manier weer.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #8

    Standaard