De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic of Pioneer

    He allemaal,

    Ik ben tamelijk nieuw in de wereld van "big screens", en helemaal daas van de informatie die ik overal krijg.
    Omdat je wel snel schijnt te wennen aan "GROOT" heb ik besloten voor 50" te gaan, maar kan niet zo goed een keuze maken, mede vanwege het enorme prijsverschil.
    Mijn vraag is dan ook :
    Wat zo je kiezen, en waarom, wanneer de keuze ging tussen:
    Pioneer PDP 5080XD en de Panasonic 50PV700??

    Ik hoor het graag, en bij voorbaat dank voor de input.

    Whiteshark

  2. #2

    Standaard

    Als je hier het topic onder je leest vind je alles!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik zou gaan voor de Pioneer.
    Ikzelf heb nu al mijn 2de pioneer plasma (pdp-5000ex).
    Gewoon schitterend en ook de mogelijkheid om 24 frps van de blu ray speler te gebruiken.
    Ik dacht dat de Panasonic dit niet kon.

  5. #5

    Standaard

    Ik zit zelf ernstig aan de Panasonic TH-50PY70 te denken. Krijgt erg goede recensies en heeft toch ook de mogelijkheid om 24 frps van de blu ray te gebruiken?

  6. #6

    Standaard

    Ik ga mij de Panasonic TH 50 PY700 of de TH 50 PZ700 aanschaffen daar ik al een Panasonic Dvd-recorder DMR EH67 heb,en op die manier dezelfde afstandsbediening kan gebruiken.
    En de Panasonic is ook nog altijd een stuk goedkoper.
    Qua beeldkwaliteit verschillen ze ook niet zoveel
    Enjoy every day

  7. #7

    Standaard

    De panasonic kan wel overweg met de 24p maar geeft deze op een andere manier weer.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #8

    Standaard

    De pana kost ongeveer 24 á 2700, en de pio kost mee bijna 5000 incl voet en lossen speakers, dus wel flink verschil.Kreeg ook nog een samsung Q91 aangeboden voor 1699, maar die doet qua qualiteit uberhaupt niet mee volgens mij, en deze kun je iig niet vergelijken met de pio.
    Ben echt op zoek naar goede beweegredenen om iets wel of niet te doen HELP!!!

    Whiteshark

  9. #9

    Standaard

    De Pio kost natuurlijk geen 5000 eur .. DAt is als je de FULL HD neemt maar zelfs de HD ready is al prima vergelijkbaar met de Pana.. En deze is toch een heel stuk goedkoper. Kom anders eens langs bij ons in de winkel voor een vergelijk . We hebben de modellen hier naast mekaar staan.

    Mvg

    Vincent

  10. #10

    Standaard

    Oke mensen,

    De kogel is door de kerk..
    Volgende week komt er een......Samsung.
    Ja ik weet het, ik vroeg naar de verschillen etc tussen de pio en de pana, maar ik vind het beeld gewoon mooier, en dat in combinatie met de prijs.

    Dus het is de Q91 50" geworden.
    Iemand daar al ervering mee???

    Whiteshark

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent25 Bekijk bericht
    De Pio kost natuurlijk geen 5000 eur .. DAt is als je de FULL HD neemt maar zelfs de HD ready is al prima vergelijkbaar met de Pana.. En deze is toch een heel stuk goedkoper. Kom anders eens langs bij ons in de winkel voor een vergelijk . We hebben de modellen hier naast mekaar staan.

    Mvg

    Vincent
    Welke winkel is het nou eigenlijk Vincent en waar zit je?
    Lees vaker over jouw winkel, maar weet nog steeds welke het nou is...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door whiteshark Bekijk bericht
    Oke mensen,

    De kogel is door de kerk..
    Volgende week komt er een......Samsung.
    Ja ik weet het, ik vroeg naar de verschillen etc tussen de pio en de pana, maar ik vind het beeld gewoon mooier, en dat in combinatie met de prijs.

    Dus het is de Q91 50" geworden.
    Iemand daar al ervering mee???

    Whiteshark

    Het gaat uiteindelijk om het beeld en jij moet er naar kijken!!

    Gefeliciteerd dus! 8)

    Nog wel effe foto's posten natuurlijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Welke winkel is het nou eigenlijk Vincent en waar zit je?
    Lees vaker over jouw winkel, maar weet nog steeds welke het nou is...
    Volgens mij is de website nu down maar deze is het toch echt:

    www.smitsarnhem.nl
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    thanks! beetje uit de richting, maar wel mooie prijzen zo te zien... en deskundig advies waarschijnlijk. stukken beter dan in een dozenschuiver als MM of BCC waar ook nog eens alles slecht staat afgesteld...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    thanks! beetje uit de richting, maar wel mooie prijzen zo te zien... en deskundig advies waarschijnlijk. stukken beter dan in een dozenschuiver als MM of BCC waar ook nog eens alles slecht staat afgesteld...
    Zeker de moeite om daar te kopen: prijzen zijn vergelijkbaar met internetprijzen maar wel topservice.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Het gaat uiteindelijk om het beeld en jij moet er naar kijken!!

    Gefeliciteerd dus! 8)

    Nog wel effe foto's posten natuurlijk.
    fotos zal ik er op zetten zodra hij hier is, hetgeen volgende week woensdag of donderdag zal zijn dus.......ff geduld.

  17. #17

    Standaard

    Nou, toch gefeliciteerd hoor, als jij maar blij bent met de aanschaf, da's belangrijkste!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #18

    Standaard

    App bevalt super!!!
    We hebben nu ook een Pioneer DVR-LX60 gekocht, waarvan we nog niet zaoveel snappen.Het app geeft super beeld, maar wie heeft hier ook al ervaring mee?
    Snap niets van opnemen etc moet ik dan perse de decoder ook op dat kanaal laten staan??
    tell me??!!

  19. #19

    Standaard

    Wanneer je digitaal t.v. wilt opnemen, dan kan je deze niet op een ander kanaal zetten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door whiteshark Bekijk bericht
    He allemaal,

    Ik ben tamelijk nieuw in de wereld van "big screens", en helemaal daas van de informatie die ik overal krijg.
    Omdat je wel snel schijnt te wennen aan "GROOT" heb ik besloten voor 50" te gaan, maar kan niet zo goed een keuze maken, mede vanwege het enorme prijsverschil.
    Mijn vraag is dan ook :
    Wat zo je kiezen, en waarom, wanneer de keuze ging tussen:
    Pioneer PDP 5080XD en de Panasonic 50PV700??

    Ik hoor het graag, en bij voorbaat dank voor de input.

    Whiteshark
    hoi white shark,

    als je het kan betalen dan zou ik voor de pioneer gaan.
    ik heb zelf ook ziiten twijfelen tussen de pioneer pdp-lx608d op de panasonic th-50py700
    en heb gezien dat het zwart op de pioneer nog mooier is dan op de panasonic
    en panasonic heeft moeite met snel bewegende beelden om de beelden goed vloeiend te laten lopen.
    en ik vond de voet van de panasonic niet mooi.
    dat neemt niet weg dat dit allebij fantastische schermen zijn.
    ik zit op ongeveer 4,5 meter afstand op een scherm van 152 cm
    het wend heel erg snel de grootte van het scherm.
    ik vind het nu niks bijzonders groot meer.
    maar dat komt dat ik er inmiddels aan gewend ben.

    ik hoop dat je wat aan deze informatie heb gehad

    met vriendelijke groet,

    ghosthunter 24

  21. #21

    Standaard

    Sja, helaas is de pdp-lx608D niet voor veel mensen budgettechnisch weggeled. Blijft wel een dijk van een scherm!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •