De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode II gezien in de bios!!

    Goedemorgen allemaal,

    nou ik ben gisteren dus om 22.00 naar Star Wars geweest, er waren een paar van die gekken in de zaal met een lightsaber, maar die heb je altijd wel bij een voorpremiere. Ik had een van de beste plekken in de bios. Ik verheugde me erg op de film en op de trailers, want er werd me verteld dat de trailer van The Matrix Reloaded werd getoond, maar niet dus helaas. Alleen Scooby Doo. De film begon uiteraard met luid applaus. Dan nu over de film en om niks te verklappen voor de mensen die nog niet naar de film zijn geweest zal ik geen details bespreken. Ik vond de film wel beter dan TPM, er kwam heel weinig JarJar in voor gelukkig. Zaten zeer mooi scenes in, vooral het einde was zeer spectaculair. Maar het leukste van de hele film was toch wel Yoda in gevecht, geweldig gewoon, de hele zaal ging uit zijn dak. Ik heb enorm genoten en de special effects zagen er weer stukken beter uit dan in TPM. Ik verheug me nu alweer op de 3de episode, want er is nu toch meer een open einde dan de vorige episode. Ik heb in ieder geval erg genoten en kan iedereen aanbevelen om de film te gaan bekijken.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    thread bestaat al.....
    Ja, dat merk ik net, maar wie plaatst dat dan in vredesnaam bij DVD algemeen, heeft het feit dat je de film in de bios hebt gezien iets te maken met DVD's? Nee toch?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Ja, dat merk ik net, maar wie plaatst dat dan in vredesnaam bij DVD algemeen, heeft het feit dat je de film in de bios hebt gezien iets te maken met DVD's? Nee toch?
    klopt, maarja, maakt niet uit, gewoon daar verder posten en CREW mag deze sluiten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •