De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Recensies

  1. #1

    Standaard Recensies

    Zou er bij recensies een mogelijk kunnen worden ingebouwd zodat je alle Blu-ray, HD-DVD of dvd versies kan selecteren?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    Zou er bij recensies een mogelijk kunnen worden ingebouwd zodat je alle Blu-ray, HD-DVD of dvd versies kan selecteren?
    Het is inderdaad de bedoeling dat deze selectie optie er ook gaat komen. Wanneer weet ik niet precies, dat ligt aan de technische jongens die het programmeerwerk moeten doen.

  3. #3

    Standaard

    Ik had het ook al eens gesuggereerd, zou een zeer goed idee zijn. BR/HD met DVD vergelijken is peren met citroenen vergelijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    BR/HD met DVD vergelijken is peren met citroenen vergelijken.
    Voila, het resultaat van knappe marketing.
    Het is en blijf dezelfde film, maar dan in een beter geluid/beeld. Ik hoop maar dat we nu niet alle goede films van de afgelopen tien jaar opnieuw besproken krijgen omdat het op een ander schijfje staat

  5. #5

    Standaard

    Waar ik laatst aan dacht: ik zou het prettig vinden als er in het lijstje met specificaties bovenaan de recensie aangegeven word wat voor video-codec er gebruikt is (VC-1, AVC of MPEG2). Dit is interessante informatie omdat het qua beeldkwaliteit nogal wat verschil maakt. Vaak word het trouwens in de recensie zelf al vermeld, maar misschien dat er een apart item van gemaakt kan worden ofzo.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Waar ik laatst aan dacht: ik zou het prettig vinden als er in het lijstje met specificaties bovenaan de recensie aangegeven word wat voor video-codec er gebruikt is (VC-1, AVC of MPEG2). Dit is interessante informatie omdat het qua beeldkwaliteit nogal wat verschil maakt. Vaak word het trouwens in de recensie zelf al vermeld, maar misschien dat er een apart item van gemaakt kan worden ofzo.
    Eveneens een goede suggestie.
    Dit vergt echter wel een grotere aanpassing, want we slaan dit gegeven nog niet op in de database. Dus dit betekent een aanpassing in de database, de invoerschermen van de recensie en het sjabloon waarmee een recensie wordt getoond. Desalnietemin staat deze wens genoteerd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •