Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Dankjewel!
    En bedankt voor de tip!
    Ik moet er wel snel mee zijn om het af te maken, want er is een tijdvreter op komst... (ofwel: ons eerste kindje is op komst...)
    haha, kan je het weer afbreken om er een kinderkamer van te maken....

  2. #152

    Standaard

    Al moet ik de schuur ombouwen tot slaapkamer, maar van de Homecinema blijft iedereen af! hahaha!

  3. #153

    Standaard

    Zo om even oude koeien uit de sloot te halen.......

    Hoe is het met je kamer nu Joepert ?
    En is de kleine er al?
    Ik heb je thread een tijd geleden al gelezen en toen vondt ik
    het al erg interssant , nu ik en mijn vriendin gaan samenwonen helemaal.
    Ze heeft al een eigen huis, en een.......je voelt em al.........een zolder!
    En de afmetingen,indeling en uiterlijk zijn bijna hetzelfde als bij jouw kamer haha !
    Dus ik neem jouw project als voorbeeld denk ik om mijn vriendin over te halen.
    Een kamer vondt ze best, alleen ze wilde lichte kleuren en ze had geen
    idee hoe zoiets eruit moest zien, nu dus wel.
    Hoe is het trouwens met je onkyo 605? nog steeds een brom erin?
    Luister je nog geen next gen audio?

    Hoor van je greetz

    Dckoppen
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  4. #154

    Standaard

    Hoi Dennis,

    Leuk dat je je interesse toont, en nog beter dat je gaat samenwonen!
    Ondertussen ben ik (sinds een maand) de trotse papa van een dochter Myrthe. en het gaat allemaal super!


    We genieten nog bijna iedere dag van onze zolderkamer, en alle kraamvisite die langskomt geniet vaak ook eventjes van een demo

    De Onkyo heeft nog steeds een brom, al komt deze, zoals in de eerdere threats vermeld enkel voor als de Onkyo op multichanel / stereo staat. In DTS stand komt het niet voor.
    Maar ach het is op volumes die ik echt zelden opzet, en dan hoor je het niet door de muziek.

    Ik heb verder een aantal Muziek Blu-ray's echter is mijn Playstation3 de Blu-ray speler, en deze geven zoals misschien bekend geen DTS-MA of HD audio door via Bitstream.
    Wanneer ik dus de PS3 de DTS-MA zelf laat decoderen, en via Multichannel audio naar de Onkyo laat sturen, dan klinkt het minder dan de gewone DTS bitstream die de Onkyo decodeert....

    Dus.. totdat er een goede blu-ray speler komt ben ik wat voorzichtig in de aanschaf van de Blu-ray audio schijven...

    Maar even over de kamer,
    Weet je wel zeker dat je die gaat isoleren, heb even naar wat nummertjes van je geluisterd, daar kunnen de buren toch niet over klagen? Mooie stem heb je! En Michael Bublé in je repertoire... dat is nooit slecht

    Mail / PM of post hier gerust je vragen als je aan de bouw begint, wie weet kan ik je helpen...

    Greetings,
    Joep
    Laatst aangepast door joepert : 16-09-2009 om 14:10

  5. #155

    Standaard

    Nieuwe PS3 doet dat wel en er zijn veel mensen die nog liever de oude hebben dus misschien dat je zo iets kan regelen?

    Onkyo brom met ps3 had ik toen ook zoals je misschien weet, en heb uiteindelijk de versterker weg gedaan om er vanaf te komen. Via de Pioneer had ik het dus niet. dus toch iets van Onkyo blijkbaar......

  6. #156

    Standaard

    och? heeft die HDMI1.3a ? hmmm.. kan een interessante optie zijn!
    Het enige is.. ik heb de 60GB versie, die kan dus ook PS2 spellen afspelen.. aan de andere kant.. dan istie nog meer gewild!

    Thanks voor de tip.. ik hou t in gedachten.

  7. #157

    Standaard

    Ja,

    Ik had een Pioneer BluRay maar heb hem weer weg gedaan nu de nieuwe PS3 het ook kan want buiten het iets meer lawaai doet ie alles net zo goed of zelfs beter dan de Pioneer. En kan nog eens een spelletje doen

    60Gb versie raak je idd goed kwijt mits je normale prijs vraagt geen belachelijk hoog bedrag omdat het een 60gb is zeg maar.

    Denk 200,- wel moeten lukken en een nieuwe is 299,-

    Dus dat is nog niet zon mega bedrag op zich.


    Mooie meid trouwens! Februari komt de onze en als ik die foto zo zie heb ik daar erg veel zin in hihi!
    Laatst aangepast door PorscheHD : 16-09-2009 om 14:35

  8. #158

    Standaard

    Mooie aanwinst: gefeliciteerd joh roost: !


    Sander.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door xander32 : 16-09-2009 om 20:32

  9. #159

    Standaard

    Bedankt Joepert voor de snelle reactie en het compliment
    Wat een wolk van een dochtjertje heb je, wat een schatje.

    Vervelend dat je een brom hebt in je systeem.
    Ik zou er gek van worden.
    Mijn PS3 gaat binnekort vervangen worden voor een stand alone speler omdat die ps 3 (40gb) versie teveel lawaai maakt. En ik wil bitstreamen naar me onkyo 875.
    Ga vanavond als ik me vrouwtje weer zie ff dit topic laten zien als inspiratie haha.

    Welk volume draai je meestal je films?
    ik heb hem op relatief volume staan dwz -db waardes t/m referentie niveau 0db.
    Ik draai bijna altijd op -20db. En dat is met sommige films met lossless track flink hard
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  10. #160

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •