De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Ik weet bijna nooit van een film een naam maar wel altijd het jaar en de hoofdrolspelers.

  2. #2

    Standaard

    Gek he... Ik heb dat probleem nou nooit

  3. #3

    Standaard Re: zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M_KOS
    Ik weet bijna nooit van een film een naam maar wel altijd het jaar en de hoofdrolspelers.
    Ach, ik haal zelfs The Exorcist en Poltergeist door elkaar, dus zo dement als ik ben je nog niet hoor...

  4. #4

    Standaard Re: Re: zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ach, ik haal zelfs The Exorcist en Poltergeist door elkaar, dus zo dement als ik ben je nog niet hoor...
    LOL, dus DAT was 'm.

  5. #5

    Standaard Re: Re: Re: zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    LOL, dus DAT was 'm.
    Ja... *schaam*, *schaam*.....

    Volgens mij openbaren zich bij mij nu de eerste tekenen van dementie...

  6. #6

    Standaard Re: Re: zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ach, ik haal zelfs The Exorcist en Poltergeist door elkaar, dus zo dement als ik ben je nog niet hoor...
    Ik zal geen een van deze onthouden ik vind de naam te moelijk. Dus je hoeft je echt niet schamen.

    ik vind een jaartal veel makelijker maar het zal wel aan mij liggen.

  7. #7

    Standaard

    hmm bij mij is het probleem andersom. Ik vergeet het jaar en wie er in speelden maar de naam is nooit een probleem. Het jaar en de spelers valt eigenlijk ook nog mee als ik er over nadenk.

  8. #8

    Standaard

    De naam van een film onthoud ik altijd, ik probeer zoveel acteurs die er in spelen te onthouden (dat lukt meestal wel) alleen de jaren wil ik wel eens (bij sommige films) door elkaar halen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard Re: zij er ook mensen die hetzelfde probleem hebben

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M_KOS
    Ik weet bijna nooit van een film een naam maar wel altijd het jaar en de hoofdrolspelers.
    bij mij is dat meestal andersom.........

  10. #10

    Standaard

    Heb dat eigenlijk nooit, heb wel een maat die regelmatig over de vloer komt om films te kijken die geen Jerry Bruckheimer productie kan kijken zonder te vragen of dat niet de muziek van The Rock is
    Mijn HT
    DVD's
    DON'T LET THAT MAN CRAWL....SOMEBODY HELP THAT MAN............LEAVE NO MAN BEHIND

  11. #11

    Standaard

    Nee dat probleem heb ik niet.
    Wel heb ik dat ik gewoon de titel van de film niet weet maar wel waar ie over gaat enz. Maar het jaar...... da's te moeilijk voor mij.

  12. #12

    Standaard

    De titel vergeet ik niet. Wie erin meespeelt is netzomin een probleem. De cineast weet ik me altijd voor de geest te halen. De producent blijft als aangebrand in mijn hersenpan hangen. Wie de muziek gecomponeerd heeft herinner ik me als iemand die me ooit een dreun verkocht. Cinematografie, Editing, Art Direction, Production Design, Set Decoration, Costume Design en het make up Department, dit alles blijft als weerhaken in me haperen, maar ik herinner me nooit meer waar de film over gaat.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    De titel vergeet ik niet. Wie erin meespeelt is netzomin een probleem. De cineast weet ik me altijd voor de geest te halen. De producent blijft als aangebrand in mijn hersenpan hangen. Wie de muziek gecomponeerd heeft herinner ik me als iemand die me ooit een dreun verkocht. Cinematografie, Editing, Art Direction, Production Design, Set Decoration, Costume Design en het make up Department, dit alles blijft als weerhaken in me haperen, maar ik herinner me nooit meer waar de film over gaat.
    Dat heb ik nou ook
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •