Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 234 van 234 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Is er toevallig iemand die deze sleeve wil verkopen??:$

  2. #227

    Standaard

    Weet er iemand hoelang het duurt voor je een nieuwe opgestuurd krijgt, heb mijn POTC BR dinsdag verzonden.
    BD (1243) What i Watch

  3. #228

    Standaard

    Dank voor de info Jaap.

    Ik heb de POTC 3-movie Hi-Def Collection boxset gekocht.

    Op disc 1 van POTC1 staat deze informatie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Nieuwe Versie volledig nr. PIR1EED1STA7A
    Achterkant: A0100894208-A911
    Ik hoef dus niet om te ruilen

  4. #229

    Standaard

    Komt `pirates of the caribbean 4k` hier nog uit? en diegene die hem al hebben vanuit buitenland, is het beeld echt zo slecht? De reviews liegen er niet om....
    Moeten we dan ook niet vrezen voor de resterende delen?
    Misschien maar de blu rays kopen?

  5. #230

    Standaard

    Ik denk niet dat Pirates 4k hier uit gaat komen.
    Voorlopig is ie alleen in Amerika uitgebracht en een complete box set in Australië als JB Hifi exclusive.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk niet dat Pirates 4k hier uit gaat komen.
    Voorlopig is ie alleen in Amerika uitgebracht en een complete box set in Australië als JB Hifi exclusive.
    Ik ben in blijde verwachting van een exemplaar, en ik laat nog wel iets weten zodra ik 'm binnen heb,
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    en diegene die hem al hebben vanuit buitenland, is het beeld echt zo slecht? De reviews liegen er niet om....
    Moeten we dan ook niet vrezen voor de resterende delen?
    Misschien maar de blu rays kopen?
    Ik heb de Australische box gister binnen gekregen en meteen de eerste twee delen helemaal gezien. Hierbij heb ik enkele keren gewisseld met de normale blu-ray in een andere speler. Mijn mening is niet zoals het gros wat ik gelezen heb op buitenlandse fora. Hier zijn enkele punten zoals ik ze ervaarde bij beide titels:

    - Het beeld is inderdaad wat donkerder dan de blu-ray. Ik ben ook gaan kijken naar de schaduwen en het viel mij op dat die vaak ook lang waren, wat suggereert dat het ook bijvoorbeeld bij zonsondergang opgenomen kan zijn. Dan heb ik er al minder moeite mee.
    - De kleuren zijn minder fel. Het viel me op dat als ik naar de blu-ray schakelde, ik me bijna stoorde aan hoe overgesatureerd de kleuren daar leken. Het kwam daar bijna kunstmatig over. De 4K keek een stuk rustiger. Ook leek deel twee op de normale blu-ray af en toe op hol geslagen met blauw, zoals bij de eerste ontmoeting tussen Will Turner en Davy Jones. Op de 4K oogt dat natuurlijker.
    - DNR is er wel af en toe, maar daar stoor ik me niet snel aan. Ik ben fanatiek filmliefhebber, maar filmgrain kan mij redelijk gestolen worden. Ik wil het beeld zo realistisch mogelijk en in de realiteit zie ik ook geen filmgrain als ik rondkijk. Ik ben ook iemand die het cleane beeld van Gemini Man fantastisch vind (inclusief de HFR daarvan).
    - Scherpte is prima in orde, maar niet top of the line.
    - HDR is mij niet opgevallen. Ik heb het idee dat op het gebied van zwartwaardes ook wel wat gewonnen had kunnen worden.

    Al met al zijn die twee films voor mij voldoende, maar niet veel meer dan dat. Ze excelleren nergens echt in. Ik vind het wel een upgrade t.o.v. de reguliere discs, dus de volgende keer gebruik ik weer de 4K's. Het eindcijfer van SpareChange kan ik me meer in vinden dan de vele reacties die het compleet vervloeken. Zelf zou ik een 6,5 voor het beeld geven.

    Hetgeen waar ik me het meeste aan stoorde was mijn eigen constante focus op de beeldkwaliteit, omdat ik er zelf de afgelopen tijd veel te veel over heb gelezen denk ik. Dat hield mij het meest tegen van gewoon genieten van de films.



    Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
    Laatst aangepast door Juvefan : 12-01-2022 om 18:19
    The future is Blu

  8. #233

    Standaard

    Dank voor je info. Juist waar ik bang voor ben beschrijf je al. De donkerheid van beeld. En natuurlijk ook de reviews gezien en de daarbij behorende vergelijkingen waar ik me best zorgen om maak. Heb de disney+ gezien en de vergelijking gedaan en ja, het valt idd op. Of het storend word, weet ik niet? Het is wel degelijk waar je nu op gaat letten.... moeilijke keuze hoor!

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Dank voor je info. Juist waar ik bang voor ben beschrijf je al. De donkerheid van beeld. En natuurlijk ook de reviews gezien en de daarbij behorende vergelijkingen waar ik me best zorgen om maak. Heb de disney+ gezien en de vergelijking gedaan en ja, het valt idd op. Of het storend word, weet ik niet? Het is wel degelijk waar je nu op gaat letten.... moeilijke keuze hoor!
    Mocht het helpen: Ik heb geenszins spijt van mijn aankoop. Ik vreesde erger na alle verhalen, dus het valt me wel mee. Na de 4K vind ik de blu-ray druk en op hol geslagen overkomen.
    The future is Blu

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •