Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 234 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gniffel..
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    GVD net gekocht bij Amazon.com ; had meerdere reviews gechecked en daar werd er niet over gesproken

    echt belachelijk dat er relatief zoveel slechte BR/HD-dvd's worden uitgebracht; doen ze volgens mij expres, kunnen ze later een betere versie uitbrengen net zoals nu met dvd's ook gedaan wordt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gniffel..
    *geeuw*

  4. #29

    Standaard

    Is er iets bekend over omruilen, want dit vind ik toch wel jammer

  5. #30

    Standaard

    Weet er al iemand meer hierover ?

  6. #31

    Standaard

    Betwijfel of er zo snel 'n omruil-actie zal komen (als deze uberhaubt komt, Disney kennende). Al met al zal er eerst 'n nieuwe versie uit moeten komen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Betwijfel of er zo snel 'n omruil-actie zal komen (als deze uberhaubt komt, Disney kennende). Al met al zal er eerst 'n nieuwe versie uit moeten komen
    Ik ben geen early-adopted (heb dus noch HD-DVD noch Blu-Ray in huis), maar om nu te zeggen dat er uberhaupt geen omruilactie komt omdat het Disney is, is toch wel enigszins voorbarig. Heb ontzettend goede ervaringen met Disney (USA, overigens) voor wat betreft omruilingen. Vorig jaar zijn er een aantal DVDs verschenen die niet geheel voldeden aan de kwaliteitseisen en die zijn inmiddels allemaal gecorrigeerd (EN gratis omgeruild door Disney).
    Het betrof hier twee DVDs uit de serie Walt Disney Legacy Collection (op een schijf waren de RGB-componenten van het beeld verwisseld, waardoor de kleuren fout waren en op een andere schijf was een film met het verkeerde beeldformaat op de schijf gezet) en de volledige uitgave van More Silly Symphonies (een filmpje waar 7 seconden nog uit miste, verkeerde titlecards en incorrecte chronologie).
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Ik ben geen early-adopted (heb dus noch HD-DVD noch Blu-Ray in huis), maar om nu te zeggen dat er uberhaupt geen omruilactie komt omdat het Disney is, is toch wel enigszins voorbarig. Heb ontzettend goede ervaringen met Disney (USA, overigens) voor wat betreft omruilingen. Vorig jaar zijn er een aantal DVDs verschenen die niet geheel voldeden aan de kwaliteitseisen en die zijn inmiddels allemaal gecorrigeerd (EN gratis omgeruild door Disney).
    Het betrof hier twee DVDs uit de serie Walt Disney Legacy Collection (op een schijf waren de RGB-componenten van het beeld verwisseld, waardoor de kleuren fout waren en op een andere schijf was een film met het verkeerde beeldformaat op de schijf gezet) en de volledige uitgave van More Silly Symphonies (een filmpje waar 7 seconden nog uit miste, verkeerde titlecards en incorrecte chronologie).
    Echter zal het opnieuw uitbrengen van 'n DVD uiteraard minder problemen met zich mee brengen dan 'n BD (vooral met het grote afzet verschil en massaproductie), vooral als het enkel om foutief framing gaat, denk niet dat Disney al hun POTC BD's gaat vervangen die nu in omloop zijn. Het is gewoon heel kwalijk dat ze nu al laks worden met het testen/nalopen van hun uitgaves alvorens deze aan de man te brengen.

    We zullen zien,
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Echter zal het opnieuw uitbrengen van 'n DVD uiteraard minder problemen met zich mee brengen dan 'n BD (vooral met het grote afzet verschil en massaproductie)
    In het geval van More Silly Symphonies ging het slechts om een beperkte oplage (van de totale set, dus niet van alleen foute exemplaren) van 75.000 exemplaren.
    Ik ben me er overigens wel van bewust dat een maatschappij op dit moment in zijn handjes zal knijpen als ze een dergelijk aantal schijfjes verkopen van een willekeurige HD-uitgave.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #35

    Standaard

    Disney heeft totnogtoe altijd bij een benodigde omruilactie keurig gedaan wat ze moesten doen. Verkeerde Lilo & Stitch-disc, zelfs iets wat ze niet móesten doen zoals de Telsell-gedubde Monstersdisc omruilen. Ik zie niet waarom dit nu anders zou zijn. Zeker early adopters moeten ze niet voor het hoofd stoten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Ik vind dat jullie dit toch allemaal wel wat buiten proportie zien.

    Blijkbaar hebben tienduizenden (ik ben bescheiden) mensen naar de film gekeken (en ja, ik ook) en heeft niemand dit gemerkt.

    Omdat één scherp oog dit nu heeft ontdekt, en inderdaad het is een fout, is ineens iedere BD eigenaar belazerd door Disney en moet er een omruilactie komen.... vind ik nonsens.

    Dat we moeten waken dat de kwaliteit van de blu-ray's en de HD DVD's goed blijft vind ik wel goed. Daar haalt high def immers zijn meerwaarde.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minimoke Bekijk bericht
    Blijkbaar hebben tienduizenden (ik ben bescheiden) mensen naar de film gekeken (en ja, ik ook) en heeft niemand dit gemerkt.
    Wie zegt er dat iedereen die hem gekocht heeft ook meteen gekeken heeft? Ik heb de BD nu al een tijdje in men bezig en ik ging hem pas herbekijken als deel 3 verscheen. Enja, ook ik wil dan wel als er een omruilaktie komt de juiste schijf in mijn bezit hebben... Waar wij ons druk over maken? Ik wil de film juist op mijn schijf, daarvoor heb ik er ook men verdiend geld aan gespendeerd. Waar maak jij je dan druk over? Geen probleem ermee, dan ruil je hem gewoon niet om.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Wie zegt er dat iedereen die hem gekocht heeft ook meteen gekeken heeft? Ik heb de BD nu al een tijdje in men bezig en ik ging hem pas herbekijken als deel 3 verscheen. Enja, ook ik wil dan wel als er een omruilaktie komt de juiste schijf in mijn bezit hebben... Waar wij ons druk over maken? Ik wil de film juist op mijn schijf, daarvoor heb ik er ook men verdiend geld aan gespendeerd. Waar maak jij je dan druk over? Geen probleem ermee, dan ruil je hem gewoon niet om.
    Ben ik er volkomen mee eens, want ze kosten genoeg dus mag hij er goed opstaan. Normaal kan mij het aspect niet veel schelen maar als het de bedoeling is om in bepaalde scene hoog te staan en je ziet dat ze maar een meter van grond staan door verkeerde aspect vind ik toch dat er veel magie verloren gaat

  14. #39

    Standaard

    Komt er nu omruilaktie of niet want ik hoor hier terug niks meer van. Net nog eens die scene bekeken op blu-ray en het stoort toch enorm hoor vergeleken met de DVD.

    Of is er een e-mail adres waar ik deze vraag kan stellen, want hier hoor je er niet meer veel van.
    Laatst aangepast door freaky : 06-09-2007 om 14:19 Reden: aanpassing

  15. #40

    Standaard

    Nee, voor 'n omruil actie zou er eerst 'n propere versie gedrukt moeten worden, en hiervoor zou Disney eerst moeten toegeven dat ze laks zijn geweest (met het checken van hun product)... aangezien dit laatste nog niet het geval is geweest... is het 'n kwestie van wachten (en hopen).

    Heb jij Buena Vista al aangesproken? ( +31 23-7993300 )
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #41

    Standaard

    Neen, Buena Vista nog niet gesproken, misschien toch eens bellen. Hebben ze geen e-mail adres ofzo?

    Normaal stoor ik me hier niet zo aan hoor, maar als ze vechten op balken in de lucht, en dan zie je dat ze maar 1 meter van grond staan, welja, dat verpest de film voor mij

  17. #42

    Standaard

    Hoop nu wel dat er geen Pirates Of The Carribean Box verschijnt op blu-ray met wel de juiste versie erin, want heb al genoeg betaald voor die 2 blu-ray titels, en als we dan nog eens afgezet zouden worden om die box te moeten aanschaffen om juiste te krijgen

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hoop nu wel dat er geen Pirates Of The Carribean Box verschijnt op blu-ray met wel de juiste versie erin, want heb al genoeg betaald voor die 2 blu-ray titels, en als we dan nog eens afgezet zouden worden om die box te moeten aanschaffen om juiste te krijgen
    Ben benieuwd, mogelijk dat DVD.nl directie hier iets meer over kan melden? anders toch maar even bellen?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #44

    Standaard

    Nieuws. Disney is wakker geworden!

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...TC_Blu-ray/927
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    We contacted Walt Disney Studios Home Entertainment about the apparent issue, and were told that they are now aware of the potential problem with 'The Curse of the Black Pearl' Blu-ray release and are investigating the matter, but have no official statement at this time.
    Wat valt er daar aan te onderzoeken? De screenshots spreken voor zich denk ik. Dat ze maar maken dat we ze kunnen wisselen zodat we deze hele zaak achter ons kunne laten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Was alang bekend.
    thedigitalbits.com en verscheidende HTforum Leden hadden ook al deze reactie gekregen.
    Het is wel mooi dat het nu aan de grote klok wordt gehangen, en er alsmaar meer aandacht voor ontstaat, zodat de druk op Disney wordt opgevoerd om snel met een oplossing te komen.
    Verwacht echter niet dat dit binnen enkele weken is opgelost.
    Ik weet niet meer hoelang het heeft geduurd met het BTTF debakel, maar dat was ook niet zomaar even binnen een weekje geregeld.

  22. #47

    Standaard

    Even deze topic na meer dan een maand omhoog kicken. Is BV nu al over de brug gekomen met een oplossing eigenlijk?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Even deze topic na meer dan een maand omhoog kicken. Is BV nu al over de brug gekomen met een oplossing eigenlijk?
    Nee, er is geen verdere reactie van Buena Vista bekend.
    Het lijkt er toch een beetje op neer te komen dat ze het willen doodzwijgen .

  24. #49

    Standaard

    Heeft er anders iemand een mailadres van de Nederlandse BV? Kunnen we eens terug allemaal een mail zenden ofzo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Toch wel een behoorlijke screw-up, blijkbaar.
    Maar dit heeft natuurlijk op zich helemaal niets met BluRay te maken. Moest de film op beide formaten uitkomen, zou de HD-DVD net hetzelfde zijn.
    En weer maar eens uithalen naar HD DVD, wie is hier een "fanboy"

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •