Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 234 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb het 'framing issues' genoemd, gedurende verschillende momenten tijdens de film. Je hoeft dus alleen maar iets te zeggen wat duidelijk maakt dat jij een disc hebt met framing issues. Ze zijn op de hoogte van het probleem, dus ze begrijpen vast wel wat je bedoelt.

  2. #77

    Standaard

    Krijg je dan wel een Nederlandstalige disc toegestuurd?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #78

    Standaard

    Het zal hier wel om de Amerikaanse editie gaan. Ik probeer via dvd-home.nl te achterhalen of er hier ook een omruilactie komt, en zo ja, hoe.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #79

    Standaard

    Gisteravond heb ik alles ingevuld, maar nog steeds geen mail gekregen van Disney. Moet je geregistreerd zijn misschien voor die site?
    BD (1243) What i Watch

  5. #80

    Standaard

    Duurt een of twee dagen, gewoon even afwachten. Aangezien je ook je regio en land moet invullen, zullen ze vast wel slim genoeg zijn om je die versie te sturen.

  6. #81

    Standaard

    On the front of the Disc there is a letter/number along the edge of the disc, usually following the text that reads "Made in the U.S.A. Disney Enterprises, Inc." (see graphic example). Please enter this letter/number here (required):

    Ik zie 2 nummers. 1 na burbank en 1 na @disney. Welke moet ik nou hebben?

    Volgens mij is het degene na disney. Nu de andere kant nog
    Laatst aangepast door Henkske22 : 18-12-2007 om 18:14

  7. #82

    Standaard

    Disc schuin houden en tegen het licht, dan kan je de code op de data kant zien.

  8. #83

    Standaard

    Ja maar is toch geen 4 combinaties? Iets van BVDL- nogwa

  9. #84

    Standaard

    De code achterop is een aantal nummers/cijfers, dan 1000, dan weer nummers/cijfers en dan weer 1000.

  10. #85

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd en reactie ontvangen met de vraag mijn gegevens adres enz. in te vullen zodat ze een correcte disc kunnen opsturen.
    Nu maar afwachten.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  11. #86

    Standaard Het grote 'Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl' Blu-ray/4K Topic

    Als je nog een verkeerd geframede versie hebt van POTC: TCOTBP, kun je nu een nieuwe versie aanvragen bij Disney. Ga naar het volgende adres:

    http://studio.go.com/cgi-bin/gmail/g...lem/report.tpl

    Vul alle verplichte velden in, wacht rustig af tot Disney contact met je opneemt, en je krijgt een nieuwe disc thuisgestuurd. Je hebt twee nummers nodig om te laten zien dat je de oude versie ook echt hebt. De eerste staat op de voorkant van de disc, die met het plaatje dus, en begint met 'PIR'. De twee staat op de andere kant, de data kant dus, en bestaat uit een combinatie van cijfers en letters, beginnend met 'A', niet met 'X' zoals op de Disney site staat. Als je de disc schuin houdt en bij een beetje goed licht, zijn de nummers te zien.

    Succes!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-01-2022 om 07:37

  12. #87

    Standaard

    Ging het bij jou om de Nederlandse disc?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #88

    Standaard

    Ja en je moet ook aangeven dat je een regio B disc hebt dus denk niet dat ze die fout zullen maken.
    Het is afwachten en hopen dat het goed gaat.
    baat het niet schaad het niet
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  14. #89

    Standaard

    De Europese disc heeft een code voorop die begint met de letter P.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #90

    Standaard

    Ja, PIR.

  16. #91

    Standaard

    delete
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 19-12-2007 om 10:29
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #92

    Standaard

    Ben je daar zeker van? Volgens de info die ik te zien kreeg op het formulier dat in te vullen was het toch idd die code die begon met PIR. Ik zie anders geen enkele code op de voorkant van de disc staan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #93

    Standaard

    Heb alles ingevuld. Nu maar afwachten.:wink:

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Ja maar is toch geen 4 combinaties? Iets van BVDL- nogwa
    Dat is de amerikaanse versie die ik trouwens ook heb.

    Je hebt 2 keer dezelfde code maar één keer met een A erin en aan de andere kant een tweede keer met een B erin.

  20. #95

    Standaard

    Foutje, had de verkeerde discs. Dan maar weer een nieuw maitlje. Had de disc1 van deel 1 en 2 in mijn opbergsysteem verwisseld.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 19-12-2007 om 10:35
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #96

    Standaard

    Gisteren dit mailtje gehad:

    "Dear Ronald,

    Thank you for the e-mail regarding your Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl blu-ray with the framing issue.

    We are aware of the issue and are able to resolve it with a different copy of the disc. Please reply to this e-mail with your full contact information. Once we receive your full mailing address, we will send out a new copy to you.

    If you have any other questions, please reply to this e-mail.

    Thank you for your patience,

    Walt Disney Studios Home Entertainment Technical Support"
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  22. #97

  23. #98

    Standaard

    Welk lettertype is dat Ronald?

  24. #99

    Standaard

    Nu te hopen dat die nederlandse ondertiteling beschikt
    BD (1243) What i Watch

  25. #100

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •