Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 234 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Heb ook een reactie. Hoop niet alleen op vervangend exemplaar met Nederland ot, maar ook regio B.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Gisteren dit mailtje gehad:

    "Dear Ronald,

    Thank you for the e-mail regarding your Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl blu-ray with the framing issue.

    We are aware of the issue and are able to resolve it with a different copy of the disc. Please reply to this e-mail with your full contact information. Once we receive your full mailing address, we will send out a new copy to you.

    If you have any other questions, please reply to this e-mail.

    Thank you for your patience,

    Walt Disney Studios Home Entertainment Technical Support"
    Welke uitgave heb je? de amerikaanse of de nederlandse?:wink:

  4. #104

    Standaard

    Ik heb ook zo'n mailtje gehad, en heb gemeld de Nederlandse versie te hebben. Maar dit betekent niet dat ze daar ook kennis van hebben genomen. Ik heb namelijk ook wat verkeerde codes genoemd, die van POTC2 en die zijn ook geaccepteerd. Mar je loopt geen risico want je hoeft niks in te sturen, krijgt alleen een nieuwe disc toegestuurd. Is dat de verkeerde, dan wordt het buena vista in Nederland bellen voor een vervangend exemplaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #105

    Standaard

    Over service gesproken (1 dag later):

    "Dear Ronald,

    Thank you for your email. We have received your contact information and will be sending you a new Pirates of the Caribbean Blu-ray disc shortly.

    If you have any other questions please reply with history to this email.

    Thank you for your patience.

    Walt Disney Home Entertainment Technical Support"


    Kan menig distributeur een puntje aan zuigen! Ik gok wel dat aan de hand van de opgegeven informatie ze wel weten dat ik een regio B versie heb...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Over service gesproken (1 dag later):
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Kan menig distributeur een puntje aan zuigen! Ik gok wel dat aan de hand van de opgegeven informatie ze wel weten dat ik een regio B versie heb...
    Een klein beetje off-topic, maar ik ben zeer te spreken over de service van Walt Disney US. Ik heb dan (nog) geen BluRay, maar heb al wel verscheidene R1 DVDs vernieuwd opgestuurd gekregen vanuit de US: exemplarische problemen, maar ook uitgaveproblemen (More Silly Symphonies en True Life Adventures)

    In ieder geval voor je te hopen dat je de Regio B versie krijgt!
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  7. #107

    Standaard

    Yes, ik heb hem binnen.

    Absolute TOP service van Disney US.

    (Buena Vista Benelux, doe dat maar eens na )

    het is trouwens (voor mij) de ABC versie geworden, alles lijkt gelijk aan de foute versie uit de US, dus ook de ondertitels.
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  8. #108

    Standaard

    Maverick, heb je dezelfde versie teruggekregen als je ook al had? Mogelijk met nl-ot?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #109

    Standaard

    Hoelang hebben jullie moeten wachten op een antwoord?

  10. #110

    Standaard

    Bij was het circa 2 dagen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #111

    Standaard

    Hoelang hebben jullie moeten wachten op een antwoord?

  12. #112

    Standaard

    Krijg je nog iets terug wanneer je adres heb gezonden? Want gisteren mijn gegevens doorgestuurd maar heb nog niks terug gekregen...
    BD (1243) What i Watch

  13. #113

    Standaard

    Ja, je moet even naar boven scrollen voor zo'n antwoord van Disney.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #114

    Standaard

    me too, nog geen reactie
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Bij was het circa 2 dagen.
    Moet ik ook mijn Disney DVD ook registreren want ze zeggen dit:

    "Thank you for submitting your problem report. Someone will contact you within two business days.
    Please take a moment to register your Disney DVD. By registering your product, you can receive warranty information, as well as special offers and discounts on other Disney DVDs."

    Ik zie dat er al verschillende tussen jullie al een antwoord gekregen hebben. Voor de zekerheid heb ik nog een tweede keer het formulier ingevuld want wie zegt dat er niets mis is gegaan en dat ik voor niets aan het wachten ben.
    Laatst aangepast door BASIL : 20-12-2007 om 17:16

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Maverick, heb je dezelfde versie teruggekregen als je ook al had? Mogelijk met nl-ot?
    Volgens mij gewoon dezelfde versie met spaans, frans en engels.

    Alleen kan ik het nu niet controleren, want m'n PS3 is niet aangesloten i.v.m. verwerking in de kast
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  17. #117

    Standaard

    Moet ik ook mijn Disney DVD ook registreren want ze zeggen dit:
    Niet verplicht, je kunt dit doen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Niet verplicht, je kunt dit doen.
    OK bedankt

  19. #119

    Standaard

    Ligt de goed versie in Nederland nu ook gewoon in de winkels?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #120

    Standaard

    Heb deze morgen ook een mailtje ontvangen om mijn gegevens te vragen

    Dat is al een stap verder. Nu nog wachten op de vervangschijfje. Het is nu een hele slechte periode. We zullen langer moeten wachten.

  21. #121

    Standaard

    Heb nu ook mailtje ontvangen dat nieuwe blu-ray wordt toegestuurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #122

    Standaard

    Ik heb nu al 3 dagen mijn gegevens opgestuurd via reply bericht, maar krijg geen bevestiging
    BD (1243) What i Watch

  23. #123

    Standaard

    Nadat je je gegevens hebt opgestuurd krijg je voor zover ik weet geen mail meer

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Nadat je je gegevens hebt opgestuurd krijg je voor zover ik weet geen mail meer
    Ah, owkey. bedankt om dit even te melden
    BD (1243) What i Watch

  25. #125

    Standaard

    Je krijgt daaropvolgend een bevestiging dat een disc wordt opgestuurd.

    Tekst daarvan is:

    Dear Pieter,
    Thank you for your email. We have received your contact information and will be sending you a new Pirates of the Caribbean Blu-ray disc shortly.
    If you have any other questions please reply with history to this email.
    Thank you for your patience.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-12-2007 om 12:53
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •