Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 234 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Heb al een tweede antwoord gekregen. Wat een service in tegenstelling met de verdelers bij ons

    Thank you for your email. We have received your contact information and will be sending you a new Pirates of the Caribbean Blu-ray disc shortly.

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Ik krijg niks terug
    BD (1243) What i Watch

  4. #129

    Standaard

    Gewoon nog even wat geduld hebben en anders moet over paar dagen een nieuwe aanvraag doen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #130

    Standaard

    heb zelf de Amerikaanse versie, maar die 2e code lijkt niet echt op dat wat ze op de site aangeven; geen MAT of een X; ... staat bij mij ook 2 regels met letters/getallen (onderelkaar) en beginnen met BVDL

    heeft iemand ook de Amerikaanse en komt deze layout je bekend voor ?

    heb toch maar doorgegeven, afwachten of ze reageren...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #131

    Standaard

    Yep ik heb ook de BVDL doorgegeven

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Yep ik heb ook de BVDL doorgegeven
    Ik ook.

    En deze code staat 2 keer vermeld met één keer een A erin en en tweede keer en B erin. Ik had ze alle twee vermeld. En een centimeter verder heb je een apparte cijfer. Die heb ik ook vermeld samen met de code.

    "BVDL-XXXXXXXXXXXXXX X"

  8. #133

    Standaard

    OPGELET: deze actie geldt niet voor Nederlandse blu-rays. Ik heb juist de Amerikaanse blu-ray als ruilexemplaar binnengekregen.

    Overigens dvd-home.nl zal op mijn navraag gaan uitzoeken of er ook in Nederland een omruilactie komt. Daar komt hopelijk na de jaarwisseling duidelijkheid over.

    Heeft iemand mogelijk een Nederlands telefoonnummer van Buena Vista?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #134

    Standaard

    Ik heb vandaag ook de USA versie binnengekregen. Zo'n goede en snelle service en dan weten ze dit toch weer te verkloten. Aan de hand van de opgegeven codes en het feit dat ze naar NL moesten verzenden hadden ze m.i. beter moeten weten...

    Maar weer een meeltje verstuurd. Diepe, diepe zucht...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #135

    Standaard

    Denk niet dat de omruilsite voor ons bedoeld is, enkele voor Amerikaanse blu-ray's. Wij moeten Bueana Vista Nederland aanspreken. Maar ben benieuwd naar jouw antwoord straks.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Overigens dvd-home.nl zal op mijn navraag gaan uitzoeken of er ook in Nederland een omruilactie komt. Daar komt hopelijk na de jaarwisseling duidelijkheid over.
    Via het persbureau heb ik de vraag ook al uitstaan bij Buena Vista. Let wel, tot 2 januari zijn de meeste maatschappijen en hun persbureau's gesloten, dus ik verwacht pas na die datum een reactie.

  12. #137

    Standaard

    Perfect, dan komt er links of rechts een reactie hopelijk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Ik heb juist de Amerikaanse blu-ray als ruilexemplaar binnengekregen
    Op 21 december een antwword gekregen en 3 dagen later al ontvangen?

    Dat is snel. Aangezien ik een antwoord op 22 december ontvangen heb, dan moet ik mijn exemplaar binnen een paar dagen ontvangen.

  14. #139

    Standaard

    Het was inderdaad heel snel, post uit Amerika en dan ook nog met de kerstdrukte!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #140

    Standaard

    Ik had het wel gedacht dat dit om een Amerikaans omruilexemplaar ging gaan. We spreken dan ook over Buena Vista en de vinden altijd wel een manier om het een of ander te verkloten. Als ze toch de Amerikaanse geven moeten ze ons niet vragen of het regio B is .
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #141

    Standaard

    Ik heb jammer genoeg nog altijd niks ontvangen, zelf geen bevestiging via e-mail. De ene zegt dat je geen bevestiging krijgt, de andere dan weer wel
    BD (1243) What i Watch

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb jammer genoeg nog altijd niks ontvangen, zelf geen bevestiging via e-mail. De ene zegt dat je geen bevestiging krijgt, de andere dan weer wel
    hier ook nog niks gehoord; hoop dat 't door de feestdagen komt....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier ook nog niks gehoord; hoop dat 't door de feestdagen komt....
    Het komt door de feestdagen dat er wat vertraging is.

  19. #144
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    ik heb 'm ook binnen, de US, en dat is ook precies degene die ik nodig had
    Bij welke scene kan ik trouwens het verschil tussen de nieuwe en de oude schijf zien ?

  20. #145

    Standaard

    scene dat depp en bloom aan het vechten zijn(in dat schuurtje)

  21. #146

    Standaard

    Ik heb wel bevestiging van mijn klacht maar geen bevestiging van me contactgegevens

  22. #147

    Standaard

    Ach ja, hij speelt in ieder geval wel af. Die ondertiteling kan ik wel missen.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het komt door de feestdagen dat er wat vertraging is.
    nog steeds niks gehoord, dus ook geen ontvangstbevestiging... Kan je evt dat formulier nog een keer invullen of gaat er dan wat fout ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    nog steeds niks gehoord, dus ook geen ontvangstbevestiging... Kan je evt dat formulier nog een keer invullen of gaat er dan wat fout ?
    Je kan altijd proberen maar ik denk dat je nog eventjes moet wachten.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    nog steeds niks gehoord, dus ook geen ontvangstbevestiging... Kan je evt dat formulier nog een keer invullen of gaat er dan wat fout ?

    hier hetzelfde,ik wacht het af8)

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •