Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.

Discussie: [REG] David Lynch

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    David Lynch en Werner Herzog gaan samenwerken aan een horrorfilm gebaseerd op waargebeurde feiten, getiteld "My Son". Alleen is het me op basis van het persbericht niet echt duidelijk of ze nu samen gaan regisseren, of dat Lynch alleen zal produceren.

    http://www.hollywoodreporter.com/hr/...071ab74787867d
    Het lijkt me sterk dat twee van zulke eigenzinnige regisseurs samen aan het stuur zouden (willen) gaan staan, maar we wachten het af. Het klinkt in elk geval interessant.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het lijkt me sterk dat twee van zulke eigenzinnige regisseurs samen aan het stuur zouden (willen) gaan staan, maar we wachten het af. Het klinkt in elk geval interessant.
    Het lijkt me ook niet vanzelfsprekend, maar de film zou volgens het persbericht veel met flashbacks werken. Misschien dat de ene de flashbacks voor zijn rekening neemt en de andere de overige scenes? Nuja, het is in ieder geval even wachten tot er wat meer bekend over wordt, zou me niet verbazen als Lynch alleen produceert.

  3. #28

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    King Shot heeft ook potentie...

    David Lynch als producent, Alejandro Jodorowsky als regisseur en een cast met Nick Nolte, Asia Argento, Marilyn Manson en Udo Kier. Als dat geen cult ademt, dan weet ik het ook niet meer!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #31

    Standaard

    Vandaag voor het eerst Lost Highway gezien. Ik had hem al een behoorlijke tijd op dvd liggen, maar de eerste keer dat ik hem zag had ik hem afgezet na de eerste ontmoeting met de Mystery Man, omdat ik hem toen te eng vond worden (ik zat trouwens alleen thuis, in het donker).
    Nu dus de tweede poging. En het is weer een geweldige film van Lynch. Ik moet de eerste slechte Lynch-film nog tegenkomen, en ik heb alleen Dune en Twin Peaks: Fire Walk With Me nog niet gezien. Alleen die eerste schijnt niet echt geweldig te zijn.
    Het verhaal moet nog een beetje inzinken, dus daar ga ik niets over vertellen. De acteurs zijn echter weer geweldig. Bill Pullman sprong er niet echt uit, maar Patricia Arquette was zeer goed. Ook Robert Blake en Robert Loggia waren erg op dreef, wat mij betreft.

    Wat ik nu wel nadelig vind is dat ik graag Twin Peaks (de serie) wil bekijken, maar eigenlijk wil wachten tot hij op Blu-Ray uitgebracht wordt. Nou ja, dat wordt dan maar wachten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht

    Wat ik nu wel nadelig vind is dat ik graag Twin Peaks (de serie) wil bekijken, maar eigenlijk wil wachten tot hij op Blu-Ray uitgebracht wordt. Nou ja, dat wordt dan maar wachten.
    Waarom eigenlijk? Mooier beeld oke, maar daar draait het in de film niet echt om. De personages en de mysterie, daar draait het om, en dat werkt op DVD zeker net zo goed . Geweldige serie imo.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  8. #33

    Standaard

    Misschien gaat het in de serie niet om eyecandy. Maar vanwege het restauratiewerk wat ze verricht hebben, vind ik het zonde om de serie niet in HD te bekijken/beluisteren. Ook zijn enkele extra's in HD opgenomen, wat volgens Charles de Lauzirika (DVD producer) absoluut een meerwaarde heeft. Ook heb ik geen zin om twee keer een box aan te moeten schaffen, terwijl ik eigenlijk net zo goed kan wachten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #34

    Standaard

    aangekondigd in de UK voor 4 juni:





    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #35

    Standaard

    En ook voor dezelfde datum:


  11. #36

    Standaard

    En voor de mensen die nog geen van deze films in bezit heeft (wat ik me niet voor durf te stellen) en ze graag samen, eveneens met Dune, in één box wil:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #37

    Standaard

    Met deze extra's:

    Eraserhead:
    LYNCH ONE documentary (81.42)
    Six Men Getting Sick (03.45)
    The Alphabet (03.44)
    The Amputee Take 1 (04.50)
    The Amputee Take 2 (04.04)

    Dune:
    Destination Dune (06.16)
    Impressions of Dune (38.02)
    Interview with Golda Offenheim, production co-ordinator (25.00)
    Theatrical trailer

    Blue Velvet:
    Interview with Dennis Hopper (45 Mins)
    Mysteries of Love documentary (70 Mins)
    Three Outtakes
    Siskel & Ebert "At the Movies"
    Four Vignettes
    Theatrical trailer
    TV Spots

    Wild At Heart:
    DUMBLAND (all eight animated episodes) (35.00)
    The Grandmother (33.36)
    Lumiere and Company - 1995 (00.58)

    Lost Highway:
    Four Intervalometer Experiments: Steps (03.38) / Dining Room (02.55) / Groper (00.18) / Sunset (06.03)
    The Darkened Room (08.16)
    Boat (07.16)
    Lamp (30.20)
    Out Yonder - Neighbour Boy (09.38)
    Industrial Soundscape (10.20)
    The Bug Crawls (04.12)

    Geen extra's voor TP:FWWM?

  13. #38

    Standaard

    Geen inland empire...jammer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    En voor de mensen die nog geen van deze films in bezit heeft (wat ik me niet voor durf te stellen) en ze graag samen, eveneens met Dune, in één box wil:
    Komt dat even goed uit want ik hoef geen enkele film uit die box.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Komt dat even goed uit want ik hoef geen enkele film uit die box.
    Is Lynch niet jouw kop thee?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #41

    Standaard

    Het is een haat-liefde verhouding.

    Ik zie nu pas dat deze film ook te vinden zal zijn op de box. Daar ben ik nu wel heel benieuwd naar!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het is een haat-liefde verhouding.

    Ik zie nu pas dat deze film ook te vinden zal zijn op de box. Daar ben ik nu wel heel benieuwd naar!
    Ja, maar dan moet je Eraserhead op de koop toe nemen...zou je dat nou wel doen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Ik zie in Lynch's filmografie staan dat hij ook een speelfilm heeft gemaakt genaamd Twin Peaks: Fire walk with me. Is het noodzakelijk om de serie vooraf te bekijken aan deze film? Twin Peaks is een serie die namelijk compleet aan me voorbij is gegaan en ik weet er dan ook he-le-maal niets van.

  20. #45

    Standaard

    Ik zou je aanraden om eerst de serie te kijken, want de prequel Twin Peaks Fire Walk With Me geeft wel wat verrassingen weg die afbreuk zouden doen aan de serie, mocht je van plan zijn die ook te willen gaan zien. De mystiek rond het vermoorde meisje Laura Palmer gaat volledig verloren en de film verraadt wie haar vermoord heeft. Bovendien is de serie op meerdere fronten gewoon sterker, en dat is ook wel de algemene opvatting.

    En dan noem ik nog niet eens de jammerlijke afwezigheid in de film van deze mooie dame:



    (Sherilyn Fenn)

    Maar dat is natuurlijk bijzaak
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-07-2012 om 21:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #46

    Standaard

    dubbele post - delete -
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-07-2012 om 20:41
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik zou je aanraden om eerst de serie te kijken, want de prequel Twin Peaks Fire Walk With Me geeft wel wat verrassingen weg die afbreuk zouden doen aan de serie, mocht je van plan zijn die ook te willen gaan zien. De mystiek rond het vermoorde meisje Laura Palmer gaat volledig verloren en de film verraadt wie haar vermoord heeft. Bovendien is de serie op meerdere fronten gewoon sterker, en dat is ook wel de algemene opvatting.

    En dan noem ik nog niet eens de jammerlijke afwezigheid in de film van deze mooie dame:



    (Sherilyn Fenn)

    Maar dat is natuurlijk bijzaak
    Dank voor de tip. Ik heb nu de pilot en de eerste aflevering gezien. Kan nog niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben, maar misschien groeit de serie hoe verder je komt.

  23. #48

    Standaard

    Het is zeker een serie die je even de tijd moet gunnen. Eerst alles kijken, dan pas oordelen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Iemand enig idee of er ooit een HD versie verschijnt van Twin Peaks ? Op een
    aantal fora waren daar wel geruchten over een tweetal jaar terug maar verder
    is er niets gebeurd in die richting.

    Zal wel koffiedik kijken zijn, maar wie weet in 2015 misschien


    Nu overweg zelf om de Scandinavische Gold Box Edition aan te kopen. Een NL
    versie van de Gold Box Edition blijkt er niet te zijn of moet er serieus overheen
    kijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    Voor de fans die ook van z'n beeldende kunst houden: vanaf 30 november tot en met 28 april volgend jaar is er een overzichtstentoonstelling van hem te zien in het Bonnefantenmuseum in Maastricht. Zie voor meer informatie https://www.bonnefanten.nl/nl/tentoo...18/david_lynch

    Ik ga binnenkort zeker eens een bezoekje plannen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •