Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 101 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmfreak's Japanse klassiekers

    www.filmfreak.nl brengt nu Japanse klassiekers uit incl 16 pagina's tellend boekje. Enkele titels zijn al eerder uitgegeven door Criterion en/of Masters of Cinema. Zal de transfer dezelfde kwaliteit hebben? In ieder geval wel een overweging voor de mensen die perse Ned subs willen hebben.

    Vengeance is Mine
    The Idiot
    Human Condition I t/m III
    Laatst aangepast door Melzz : 20-12-2007 om 14:45

  2. #2

    Standaard

    The hoes van Vengeance is mine lijkt heel erg op de Criterion. Ik heb de box van de Human Condition thuis, en op het beeld is niets aan te merken. Geen idee waar het beeldmateriaal vandaan komt (MoC? Criterion? Shochiku?), maar deze uitgaves zijn zeer goed verzorgd.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    The hoes van Vengeance is mine lijkt heel erg op de Criterion. Ik heb de box van de Human Condition thuis, en op het beeld is niets aan te merken. Geen idee waar het beeldmateriaal vandaan komt (MoC? Criterion? Shochiku?), maar deze uitgaves zijn zeer goed verzorgd.
    Wat heb je voor Human Condition betaald en waar heb je hem gekocht? Het moet echt een meesterwerk zijn!

  4. #4

    Standaard

    Op moviemeter stond dat deze films uitgebracht gaan worden:

    Vengeance is mine (Imamura)
    Three outlaw samurai (Gosha)
    The human condition (Kobayashi)
    Violent cop (Kitano)
    Face (Sakamoto)
    The Assassination (Shinoda)
    Twentyfour eyes (Kinoshita)
    Heat wave (Gosha)
    The idiot (Kurosawa)
    Harakiri (Kobayashi)
    Samurai gold seekers (Gosha)
    Scandal (Kurosawa)
    Tracked (Gosha)
    Boiling point (Kitano)
    Gonza the spearman (Shinoda)
    Quiet days of firemen (Takenaka)
    Hiruko the goblin (Tsukamoto)
    Tragedy of Japan (Kinoshita)
    Pistol opera (Suzuki)

    Ik ben zelf vooral geinteresseerd in Tragedy of Japan en de films van Gosha.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Wat heb je voor Human Condition betaald en waar heb je hem gekocht? Het moet echt een meesterwerk zijn!
    Bij Boudisque is hij 48 euro....best prijzig. De andere films zijn zo rond de 17 euro. Dan heb je wel kale edities, er zit wel een boekje bij. Qua prijs ga ik dan nog steeds voor MoC of Criterion. Maar mochten ze nog wat zakken in prijs dan pik ik er zeker wat mee. Violent Cop staat al heel lang op mn verlanglijstje. De versie van Artsmagic is volgens mij niet zo best. Ben benieuwd hoe deze versie zal zijn. A-Film bracht trouwens Lady Snowblood ook in een zeer prima versie uit.....terwijl de UK-versie vrij belabberd is. Leuk ontwikkeling! En als iemand dit soort films moet uitbrengen.....dan zeker Filmfreak.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    www.filmfreak.nl brengt nu Japanse klassiekers uit incl 16 pagina's tellend boekje. Enkele titels zijn al eerder uitgegeven door Criterion en/of Masters of Cinema. Zal de transfer dezelfde kwaliteit hebben? In ieder geval wel een overweging voor de mensen die perse Ned subs willen hebben.

    Vengeance is Mine
    The Idiot
    Human Condition I t/m III
    De door jou gelinkte site is niet de goeie. De site van De Filmfreak is te vinden op http://www.filmfreaks.nl/ . Daar is trouwens ook meer informatie te vinden over deze nieuwe dvd-serie.

    Waarschijnlijk ga ik The Human Condition wel halen.

  7. #7

    Standaard

    Inmiddels heb ik The Human Condition Trilogy binnen en op het eerste gezicht ziet het er goed uit. De transfer is uitstekend, maar helaas wel interlaced. Het beeld formaat is in tegenstelling tot wat er op de verpakking staat niet 4:3 maar 2.35:1. De verpakking is trouwens erg stijlvol en compact: drie slimcases met een kartonnen slipcase.

    Tip: bij Concerto in Amsterdam staat deze fout geprijsd voor 18,99 in de schappen (adviesprijs is 49,99!). Volgens mij had ik wel het laatste exemplaar, maar wellicht is hij nog steeds te bestellen voor deze prijs.

    (Eerder gepost op cinemavanti.nl)

  8. #8

    Standaard

    Zeer bijzonder label. The Idiot en Vengeance is Mine had ik al, maar de release van The Human Condtition Trilogy (Ik had hem voor 14 euron misprijst in de pre-order bij bol.com ) is echt geweldig. Ik zal ze zeker blijven volgen, want er staan nog zeer mooie, slecht verkrijgbare, films op hun release lijst.

  9. #9

    Standaard

    Ik lees net dat Criterion volgend jaar The Human Condition gaat uitbrengen. Dan wacht ik toch nog maar liever even op die versie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares Bekijk bericht
    Tip: bij Concerto in Amsterdam staat deze fout geprijsd voor 18,99 in de schappen (adviesprijs is 49,99!). Volgens mij had ik wel het laatste exemplaar, maar wellicht is hij nog steeds te bestellen voor deze prijs.

    (Eerder gepost op cinemavanti.nl)
    Ik zag het....had meteen gekeken maar hij is te bestellen voor 49,99..... Dus ik neem aan dat ze het inmiddels hebben hersteld...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik lees net dat Criterion volgend jaar The Human Condition gaat uitbrengen. Dan wacht ik toch nog maar liever even op die versie.
    Waar heb je dat gelezen?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Waar heb je dat gelezen?
    Het stond al ergens op het IMDB-forum van deze film, maar ik kwam het ook op Criterionforum tegen: http://www.criterionforum.org/forum/viewtopic.php?t=23

    Hij zou zelfs al vrij vroeg in 2008 uit moeten komen.

  13. #13

    Standaard

    Hmm, volgens mij geeft die lijst geen enkele garantie. Maar als de Criterion versie veel beter is, kan ik die altijd nog kopen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zag het....had meteen gekeken maar hij is te bestellen voor 49,99..... Dus ik neem aan dat ze het inmiddels hebben hersteld...
    Toch niet. Ik ben vandaag in de winkel geweest en er lagen nog 2 exemplaren in de vitrine en 2 in de schappen, allemaal met een prijssticker van 18,99.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares Bekijk bericht
    Toch niet. Ik ben vandaag in de winkel geweest en er lagen nog 2 exemplaren in de vitrine en 2 in de schappen, allemaal met een prijssticker van 18,99.
    What da fuck???? Ben vandaag toch ook zelf even wezen kijken bij Boudisque in Amsterdam. Ik zag er echt alleen The Idiot en Vengeance is Mine (in de winkel dan). Was er rond een uur of 15.00. Heb er echt nog speciaal voor gekeken. Je bedoelt Boudisque in Amsterdam? Op de site staat ie in ieder geval voor zo'n 48 euro. Heb de hele Japansectie doorlopen, nog bij de nieuwe dvd's gekeken.... Mmmmm....balen....wil hem voor die prijs zeker wel hebben.

  16. #16

    Standaard

    Tip: bij Concerto in Amsterdam
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Tip: bij Concerto in Amsterdam
    Haha....ik zie het nu pas...tsss.....beetje dom van me....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares Bekijk bericht
    Toch niet. Ik ben vandaag in de winkel geweest en er lagen nog 2 exemplaren in de vitrine en 2 in de schappen, allemaal met een prijssticker van 18,99.
    Super bedankt voor de tip! Net opgehaald...ze hebben er nog genoeg....voor 18,99 dus....koopje!!

  19. #19

    Standaard

    Ik heb net The Human Condition aangeschaft !

  20. #20

    Standaard

    Iemand die de behoefte heeft een exemplaar voor 19 euro op te pikken en op te sturen?

    zou ik eeuwig dankbaar zijn!

    Coen

    PS heb er wel 1 of 2 leuke dvdtjes voor over voor degene die hem haalt voor mij!
    Laatst aangepast door Coen P. : 23-12-2007 om 16:20
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Melzz zou je d'r ook 1 voor mij willen bestellen?

  22. #22

    Standaard

    Het was voor mij ook maar de vraag of ze er zouden liggen....en voor die prijs. Ben dus net de stad in geweest. De volgende keer dat ik er kom, neem ik er een paar mee om door te sturen. Maar ik wil er wel bij vermelden.....nu met de feestdagen in zicht, kom ik voorlopig even niet meer in de stad..... Of ze die prijs blijven, weet ik niet. Maar de volgende keer dat ik er kom, neem ik voor Coen en Wim een box mee.....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het was voor mij ook maar de vraag of ze er zouden liggen....en voor die prijs. Ben dus net de stad in geweest. De volgende keer dat ik er kom, neem ik er een paar mee om door te sturen. Maar ik wil er wel bij vermelden.....nu met de feestdagen in zicht, kom ik voorlopig even niet meer in de stad..... Of ze die prijs blijven, weet ik niet. Maar de volgende keer dat ik er kom, neem ik voor Coen en Wim een box mee.....
    Zou je er voor mij ook een mee kunnen pakken?

  24. #24

    Standaard

    http://www.nlstore.nl/shop5/ShopExd....=9789058493910

    Net besteld voor 16,46 zonder verzendkosten.

    Mellzz THANK You voor deze tip!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    http://www.nlstore.nl/shop5/ShopExd....=9789058493910

    Net besteld voor 16,46 zonder verzendkosten.

    Mellzz THANK You voor deze tip!
    Bedankt voor de tip Verhoeven. Ik heb hem hier maar besteld Melzz, scheelt jou weer wat sjouwwerk. :wink:

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •