Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.

Discussie: Gr8one's Biosje

  1. #1

    Standaard Gr8one's Biosje

    Enkele foto's van mijn collectie, film & stress hoekje .

    Klik voor vergroting.


    Film Hoek











    Philips 42PFL8404
    Pioneer BDP-320 BD-Player
    Pioneer DV-LX50 DVD Player
    Pioneer VSX-1020-K Receiver
    A.C.Ryan Playon!HD
    Mini
    Panasonic DMR-EH57 DVD-HDD Recorder <--- In de TV meubel
    Mordaunt Short Alumni 5.1 Speakerset + 2 Mordaunt Short Avant301i speakers
    Dreambox 600PVR Kabel
    Dreambox 600PVR Satelliet



    Chill hoek




    ProLite FullHD B2409HDS-1
    Xbox 360 Elite
    Playstation 3
    Sony MDR-3000 5.1 Wireless Headset



    Mijn collectie




    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 26-08-2010 om 00:42
    What ?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Leuk hoor! alleen, waarom zit de PS3 niet aan je tv in je film hoekje... heb je meteen en blu-ray speler...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Leuk hoor! alleen, waarom zit de PS3 niet aan je tv in je film hoekje... heb je meteen en blu-ray speler...


    Omdat ik daar al een Bluray speler heb staan.

    Had de PS3 daar eerder staan, alleen er op spelen kwam er niet van.

    Vriendin vindt gamen niks, dus het was altijd film kijken of zei kijkt tv .

    Dus vandaar dat ik het heb gescheiden en de lcd bij de pc, zit hdmi op en beeld is 50cm, dus kan er prima mee door.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 23-12-2007 om 12:17
    What ?

  5. #5

    Standaard

    Mooie set zo bij elkaar, de ps3 op de lcd zal ook geen straf zijn gok ik zo!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Kleine update, naar nog niet eens een jaar alweer, mijn LE32R81 vandaag weg gedaan voor een Sony Bravia 40D3500 Full HD en wow wat een verschil kwa formaat en beeld .
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 29-05-2008 om 23:51
    What ?

  7. #7

    Standaard

    Sony-liefhebber??
    Qua beeld groot gelijk! Echt prachtig... Qua audio toch echt wat minder... Maar goed - smaken verschillen natuurlijk!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazz1980 Bekijk bericht
    Sony-liefhebber??
    Qua beeld groot gelijk! Echt prachtig... Qua audio toch echt wat minder... Maar goed - smaken verschillen natuurlijk!

    Nee puur toeval dat nu alles een Sony is .

    HT was tot nu altijd van Pioneer geweest maar door de komst van Blu-ray deze set van Sony voor een periode van 2 tot 3 jaar aangeschaft, als Blu-ray helemaal is geintrigeerd, kan ik deze vervangen voor een 1st klas Blu-ray set .

    En ik heb op dit moment een buurman die behoorlijk kan zeuren, dus het geluid dat uit deze set komt is in mijn oren al een dikke voldoende.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 01-06-2008 om 18:59
    What ?

  9. #9

    Standaard

    Kleine update weer, vandaag een Sony DVP-NS78H gekocht voor het afspelen van dvd's.

    Gekocht bij Saturn in Groningen en ben blij dat ik er vandaag ben geweest, krijg 200,- euro terug via hun LCD Cashback aktie, erg mooie timing voor dit aktie van Saturn .
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 02-06-2008 om 20:51
    What ?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Kleine update weer, vandaag een Sony DVP-NS78H gekocht voor het afspelen van dvd's.

    Gekocht bij Saturn in Groningen en ben blij dat ik er vandaag ben geweest, krijg 200,- euro terug via hun LCD Cashback aktie, erg mooie timing voor dit aktie van Saturn .
    Heb toevallig 2 weken terug zo'n zelfde speler gekocht. Echt een fijn apparaat. Geeft mooi beeld ook. Heb em helaas nog niet via 1080p kunnen bekijken. Heb 'nog' geen HD televisie met HDMI.

    Hoe ziet het ge-upscalede beeld eruit met deze speler???
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello Bekijk bericht
    Hoe ziet het ge-upscalede beeld eruit met deze speler???

    Heb nog niet echt vergelijkingen kunnen maken met de S300, maar wat ik al wel heb afgespeeld ziet er gewoon erg goed uit.
    What ?

  12. #12

    Standaard

    Vandaag een Pioneer DV-410V gekocht en even het beeldkwaliteit vergeleken met de Sony DVP-NS78H en moet zeggen dat het beeldkwaliteit van de de Pioneer geupscaled beter is dan dat van Sony en vandaag dus toch maar de Sony alsnog terugbrengen.
    What ?

  13. #13

    Standaard

    Zo de BDP-S300 is vervangen voor de Panasonic DMP-BD50, het volgende wat nog veranderd moet worden is de geluidinstallatie, geluid komt wel als PCM door en klinkt gewoon prima.

    Alleen wat mij nu eigenlijk nog weerhoudt is mijn "buurman", de oude man die op zichzelf woont, komt zelfs overdag aan de deur.
    What ?

  14. #14

    Standaard

    Zucht, waarom moeten anderen altijd je hobby verpesten?
    Heeft die man geen leven?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Zucht, waarom moeten anderen altijd je hobby verpesten?
    Heeft die man geen leven?

    Hij rookt altijd een sigarret in de keuken en daar heeft hij een hoekje waar hij dan zit, mijn subwoofer schijnt behoorlijk te dreunen.

    Zoals ik al zei hij woont hij er in zijn eentje en kijkt bijna nooit tv, een mier zou hij zelfs horen .

    Eerlijk gezegd moet hij blij zijn dat het volume altijd tussen de 15 en 20 staat, ik blijf maar herhalen van dat hij overdag nooit moet zeuren.

    Haha had hem een keer een oudwijf genoemd en daar zit hij nog steeds mee ach ja.
    What ?

  16. #16

    Standaard

    Daaruit kan ik dus opmaken dat die man nogal eenzaam?
    Nodig hem een keer uit voor een filmpje, misschien helpt dat.
    Film naar keuze!

    Maar ik moet er niet aan denken om gezeur te krijgen als ik Transformers kijk.

  17. #17

    Standaard

    :razz: hele mooie dvd collectie zeker al die dvd boxen

  18. #18

    Standaard

    Ik ben van plan zonder te luisteren en een Sony STR-DA2400ES en een KEF KHT-2005.2 te kopen, dus toevallig mensen hier die er echt verstand van hebben en mijn gokje misschien kunnen geruststellen dat de combinatie wel ok is ?.
    What ?

  19. #19

    Standaard

    open zonder te luisteren is altijd een gok, iedereen hoort/luisterd anders dus wat de een een prachtige combo vind, vind de ander niets.

  20. #20

    Standaard

    hoe hoog hangt je tv en bevalt dat?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    hoe hoog hangt je tv en bevalt dat?

    Hoogte tot de onderkant van de lcd is 98cm, ik heb niks te klagen volgens mij hangt ie prima .
    What ?

  22. #22

    Standaard

    zit zelf op 62cm tot onderkant lcd, maar heb misschien ook een redelijk lage bank ertegenover staan. Ik heb vaak als ik bij anderen een film kijk dat ik de tv te hoog vind hangen/staan. over smaak valt bijna niet te twisten.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    zit zelf op 62cm tot onderkant lcd, maar heb misschien ook een redelijk lage bank ertegenover staan. Ik heb vaak als ik bij anderen een film kijk dat ik de tv te hoog vind hangen/staan. over smaak valt bijna niet te twisten.


    Als ik lig en zit is hoogte prima, mijn nek blijft gewoon zoals het hoort en voordeel is natuurlijk als een scherm groot is.

    Hiervoor had ik een 32inch en die had ik pas hoog hangen, staand op voet op tv meubel lijkt een lcd erg groot maar zodra deze hangt wil je een nog grotere omdat het lijkt alsof het te klein is.

    Inderdaad smaak is er te veel om op te noemen.
    What ?

  24. #24

    Standaard

    Ik heb een Sony STR-DA2400ES in combinatie met een Boston Acoustics MCS130 set bestelt dus hoop dat ik later niet teleurgesteld zal worden .
    What ?

  25. #25

    Standaard

    En Sony HT-SF2000 set is er uit en plaats gemaakt voor het gene dat boven deze bericht staat.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 16-12-2008 om 13:03
    What ?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •