Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.

Discussie: Gr8one's Biosje

  1. #51

    Standaard

    Na anderhalve jaar te hebben genoten van de Sony STR-DA2400ES heb ik deze verkocht en een Pioneer VSX-1020-K aangeschaft.

    Hier en daar goeie reviews gelezen dus hoop dat ik toch + punten kan ontdekken op de Pioneer, de Sony had verder geen - punten en was eerlijk gezegd gewoon een top receiver.

    Alleen de elektronica duivel in mij is gewoon oncontroleerbaar jammer genoeg.
    What ?

  2. #52

    Standaard

    De fabrikanten moeten ook eten, dus het is maar goed dat er bij ons zo'n duiveltje aanwezig is

    We wachten de plaatjes af en we zijn benieuwd naar je ervaringen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Foto's geupdate.
    What ?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Foto's geupdate.
    Heel mooi Receiver staat lekker vrij, kan hij mooi zijn warmte kwijt, nu nog even helemaal naar het zin inregelen, kan weer even duren.

    Dan een stukje tekst over hoe ie bevalt in vergelijking met de Sony
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heel mooi Receiver staat lekker vrij, kan hij mooi zijn warmte kwijt, nu nog even helemaal naar het zin inregelen, kan weer even duren.

    Dan een stukje tekst over hoe ie bevalt in vergelijking met de Sony

    Dank u.

    Tja het is kwa instellingen en vooral de afstandbediening is een doolhof heel wat anders dan de Sony.

    Maar het lijkt alsof ik een hele goeie instelling heb gevonden met de MCACC, als keuze heb ik Front Align gedaan en moet zeggen het klikt allemaal erg goed.

    De receiver wordt ook behoorlijk minder warm dan de Sony, niet dat deze echt heel warm werd.

    Verstand er van heb ik ook weer niet en denk dat de eerst volgende aankoop echte speakers zullen worden, want wat ik nu heb begrepen is dat de speakers heel erg belangrijk zijn. Dacht eerder anders er over .
    What ?

  6. #56

    Standaard

    Echte speakers

    Goede speakers naar je hart vinden in het juiste formaat en een prijsje dat bij je past, is een geweldige uitdaging waar je echt de tijd voor moet nemen. Ik praat dan echt over maanden, zeker geen weken en een half jaar kan het wel gaan duren. Je zou mazzel kunnen hebben dat je tegen een stel aanloopt waarbij het klikt...... maar dan moet je toch al wel een behoorlijke luisterervaring hebben opgebouwd......

    Speakers, het aanbod is enorm, het probleem....... vind ze maar eens
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •