De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Winkels en releases HD-DVD

    Ik zoek een paar goede webwinkels waar je HD-DVD kan kopen liefst met cc of paypal.
    Uiteraard heb ik al diverse bekende sites maar zoek voornamelijk europese sites.

    En dan nog een vraagje.
    Op Amazon.de staan de HD-DVD's van Resident Evil en Fantastic Four en op de franse site Ghost Rider.
    Weet iemand toevallig of die ook gewoon hier uit komen of in Amerika?
    Dat Duits is nog te doen maar frans op de hoes maar liefst gewoon engels natuurlijk
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #2

    Standaard

    www.dvd-home heeft een releaselijst. Voor online winkels kun je ook rondkijken in de HD DVD en Blu Ray pricewatch. Winkels waar ik inkoop zijn:
    www.nlstore.nl
    www.mediadis.com
    www.frs.nl
    www.play.com
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Axelmusic.com heeft wel aardige prijzen. De prijzen zijn exlcusief verzendkosten, deze zijn ongeveer 1,50 per HD DVD.

  4. #4

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    www.hdmoviesource.com

    En hier kan je ook gewoon pay/pal betalen.

    Had hier tremors besteld, en is perfect binnen 5 dagen afgeleverd.
    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #7

    Standaard

    Thanks die site had ik idd ook al gevonden en ze hebben mooie prijzen (helemaal omdat de dollar al laag is )

    De rest ook bedankt
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #8

    Standaard

    Als je hier www.hdmoviesource.com bestelt en deze discs dus naar Belgie importeert moet je dan ook douane kosten betalen of niet? Nu bestel ik bij axelmusic en daar heb je deze problemen dus niet.

  9. #9

    Standaard

    Vandaag Bourne Ultimatum ontvangen van HDmoviesource 8)

    Snelle verzending!! op de envelop staat ook gift aangekruist en een waarde van 15 dollar dus geen problemen met douane.

    Daar gaan we vaker bestellen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •